Sezonul 2013 va fi ultimul care va beneficia de structura de bază a regulamentului tehnic introdus în 2009, astfel că se anticipează că Red Bull Racing va continua să aibă unul dintre cele mai rapide monoposturi.
Totuşi, directorul tehnic Adrian Newey susţine că acesta nu este neapărat un lucru pozitiv pentru Red Bull şi argumentează prin faptul că monopostul nu mai poate fi îmbunătăţit substanţial în condiţiile de stabilitate ale regulamentului.
"Este din ce în ce mai dificil, pentru că nu există schimbări reale comparativ cu acest an şi va fi al cincilea sezon de la schimbarea regulamentului din 2009. Plutonul se compactează şi poţi vedea cât de competitiv este prin faptul că au existat opt câştigători de curse în acest an", a declarat britanicul.
În acest context, la fel ca şi în acest an, Newey anticipează că pneurile, configuraţia circuitelor şi vremea vor juca roluri cruciale în cursele din sezonul 2013."S-a vorbit foarte mult despre pneuri şi fiecare monopost utilizează cauciucurile diferit.
Uneori, configuraţia unui circuit şi temperaturile s-ar putea potrivi mai bine unui monopost decât a celor mai apropiaţi rivali. Depinde dacă este un circuit de viteză în viraje precum Silverstone sau unul lent precum Abu Dhabi. Aceşti factori au făcut să fie dificil pentru o echipă să domine", a adăugat el.Via SkySports
Comentarii (2)