După o cursă fenomenală în Italia, etapa din Rusia se anunța la fel de bună pentru britanicii de la McLaren, mai ales că Lando Norris a reușit să obțină primul său pole-position în Formula 1 în sesiunea de calificări de sâmbătă.
PENALIZĂRI PENTRU VERSTAPPEN, LECLERC ȘI BOTTAS
Nu același lucru se putea spune despre Max Verstappen, care a fost nevoit să pornească ultimul în cursa de duminică, după o serie de penalizări. Alături de olandez, în coada grilei, au mai fost Charles Leclerc și Valtteri Bottas (pus strategic acolo pentru a-l bloca pe Verstappen).
La stingerea luminilor roșii ale semaforului, Norris a pornit în fața plutonului, dar Carlos Sainz l-a atacat pe George Russel în primul viraj, iar în al doilea viraj a trecut de Norris și a preluat conducerea cursei. Și Lance Stroll a avut un start foarte bun, ajungând de pe 7 pe 4.
Daniel Ricciardo și-a păstrat poziția a cincea. Lewis Hamilton, însă, a căzut pe 7, în spatele lui Fernando Alonso.
De pe poziția a 19-a, Charles Leclerc a țâșnit până pe 12, iar Verstappen a început să își facă loc prin pluton. În turul 6 a trecut de Valtteri Bottas, profitând la maxim de noul motor instalat pe monopostul său.
PRIMELE INTRĂRI LA BOXE
În turul 13, Stroll a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri, fiind urmat de Russel un tur mai târziu.
Tot acum, Lando Norris l-a prins din urmă pe Carlos Sainz și l-a depășit pe fostul său coechiper în virajul cu numărul 12, preluând astfel conducerea cursei.Spaniolul a trecut pe pneuri dure în turul 15. În tot acest timp, Hamilton era blocat, pe 3, în spatele lui Daniel Ricciardo, iar Verstappen se apropia tot mai amenințător de piloții din fruntea plutonului.
Ricciardo a intrat la boxe în turul 23, dar o oprire mult prea lungă l-a împins pe australian până pe 14. Asta i-a permis lui Hamilton să "topească" cele 13 secunde care îl despărțeau de Norris și a schimbat pe pneuri hard în turul 27. La fel a făcut și Max Verstappen.
Două tururi mai târziu, a venit rândul lui Norris să oprească la boxe și a ieșit pe circuit pe poziția a 4-a. Între timp, Hamilton a trecut de Stroll, Sainz și Gasly, iar în turul 31 a ajuns la 8 secunde în spatele lui Norris, pe poziția a 5-a.
Piloții de pe primele trei locuri au oprit și ei la boxe, astfel că atenția s-a mutat pe lupta, pentru prima poziție, dintre Lando Norris și Lewis Hamilton. Deși s-a apropiat la mai puțin de o secundă, campionul mondial en titre nu a reușit să treacă de Norris.
A ÎNCEPUT PLOAIA LA SOCHI
Dar, cu cinci tururi rămase până la final, cursa avea să ia o altă întorsătură, odată cu apariția ploii. În ciuda insistențelor din partea echipei, Lewis Hamilton a rămas pe circuit pe pneuri slick, la fel ca și compatriotul său, Lando Norris.
După alte două tururi, Hamilton a trecut pe pneuri intermediare și a pornit, din nou, în urmărirea lui Norris.
De această dată, însă, secundele dispăreau cu o viteză amețitoare, în contextul în care britanicul de la McLaren a rămas pe pneuri hard și se chinuia să țină monopostul pe circuit.Speranțele la prima victorie în Formula 1 s-au năruit pentru Norris în penultimul tur, britanicul ieșind în afara pistei și oprindu-se la doar câțiva centimetri de parapet. A schimbat până la urmă pe pneuri intermediare, dar a căzut până pe poziția a 7-a.
HAMILTON, 100 DE VICTORII ÎN FORMULA 1
Așadar, Lewis Hamilton a trecut primul linia de sosire și a ajuns la 100 de victorii în Formula 1. Britanicul a fost urmat pe podium de Max Verstappen și Carlos Sainz.
Pe 4 a încheiat Daniel Ricciardo, iar locul 5 i-a revenit lui Valtteri Bottas. Restul topului 10 a fost ocupat, pe rând, de Fernando Alonso, Raikkonen, Perez și Russel.
Așa cum spuneam, Lando Norris a încheiat cursa pe locul 7. Dezamăgit că nu a obținut victoria, britanicul s-a mulțumit cu punctul suplimentar pentru cel mai rapid tur și cu titlul de Pilotul Zilei.
Pana sa inceapa ploaia, Lando a avut un ritm de cursa foarte bun, as zice. Din pacate, a pariat gresit pe final, alegand sa continue pe slick-uri cand majoritatea pilotilor au schimbat pe intermediates. Mercedes a procedat inteligent, l-a echipat pe Bottas pe intermediates pentru a observa cum se comporta pe circuit in conditii de ploaie pentru ca, ulterior, sa il aduca si pe Lewis la boxe.
Ma bucur, de asemenea, pentru Carlos Sainz care a terminat pe podium, desi la un moment dat race engineer-ul lui i-a transmis ca se asteapta la un Top 5 finish. Wtf, baietii astia de la Ferrari mai au de lucru la departamentul Strategie :)
Max, cu ceva noroc, a avut o cursa de damage control ideala - locul 2, pornind ultimul din grila.
Nu stiu cine raspunde de imagini si video din timpul cursei, dar a ratat o galagie de depasiri, din pacate.
L'echec: „Am discutat dacă să mă opresc sau nu, dar era turul în care se întorcea Carlos. Îl intreceam, dar nu am vrut să pun echipa în dificultate cu o oprire simultană. Următorul tur, însă, era deja prea târziu, apa a sosit."
L'echec:"De partea mea nu este nimic pozitiv."
....si acum, in buna traditie AM-motorsport, sa facem loc si ADEVARULUI!
The tyre strategies for each driver:
Stint 1 Stint 2 Stint 3 Stint 4
Lewis Hamilton C4 (26) C3 (23) Intermediate (4)
Max Verstappen C3 (26) C4 (22) Intermediate (5)
---------------------------------------------------
Carlos Sainz Jnr C4 (14) C3 (34) Intermediate (5)
------------------------------------------------------
Daniel Ricciardo C4 (22) C3 (26) Intermediate (5)
Valtteri Bottas C3 (28) C4 (19) Intermediate (6)
Fernando Alonso C3 (36) C4 (14) Intermediate (3)
Lando Norris C4 (28) C3 (23) Intermediate (2)
Kimi Raikkonen C4 (15) C3 (32) Intermediate (6)
Sergio Perez C3 (36) C4 (14) Intermediate (3)
George Russell C4 (13) C3 (34) Intermediate (6)
Lance Stroll C4 (12) C3 (36) Intermediate (5)
Sebastian Vettel C4 (26) C3 (24) Intermediate (2)
Pierre Gasly C3 (33) C4 (17) Intermediate (2)
Esteban Ocon C4 (15) C3 (35) Intermediate (2)
---------------------------------------------------------
Charles L'echec C3 (35) C4 (16) Intermediate (1)
---------------------------------------------------------
Antonio Giovinazzi C3 (36) C4 (14) Intermediate (2)
Yuki Tsunoda C4 (13) C3 (34) C5 (2) Intermediate (3)
Nikita Mazepin C4 (14) C3 (32) Intermediate (5)
Nicholas Latifi C4 (13) C3 (34)
Mick Schumacher C4 (20) C3 (12)
....se vede si de pe Luna faptul ca monegascul minte de-ngheata apele, adora sa imbratiseze postura de fals altruist, asa cum de altfel proceda in sezoanele precedente cu Sebastian, asta doar pentru a-si ascunde atat individualismul exacerbat cat si certele carente atunci cand asfaltul este uscat, daramite atunci cand pista-i mult mai putin aderenta!
....a trecut pe intermediare dupa 4!!! tururi comparativ cu Sainz, a fost alegerea lui sa-si asume acest risc inutil pe gumele medii(c4) vs gumele hard ale lui Sainz(c3) pana inaintea ultimului tur din cele 53, mai ales in conditiile in care *fuleul* sau pe ploaie a capatat o *notorietate* apreciabila in ultimii ani....
...de ce?....
...fiindca L'echec se afla in corzi, L'echec vaneaza prin orice mijloace macar un rezultat care sa-l scape de anonimatul care tinde sa-l acapareze la Maranello, Sainz se afla deja la al treilea podium pentru Ferrari in 2021 iar *etermul salvator al Scuderiei* stationeaza si la aceasta ora in dreptul valorii de o unitate.....
.....iar pentru L'echec urmeaza un traseu care-i da frisoane, Istanbul, acolo unde anul trecut nu incheia grand-prix-ul Turciei fara sa ne ofere atat de predictibila concluzie: "I did a s**t job!", cea care-ar trebui sa-nceapa sa dea mult de gandit atat lui Binotto dar si lui Elkann....
https://youtu.be/PFTmASGJRug?t=7
Apreciez nivelul tau de cunostinte despre pilotii din Formula 1, cu accent evident pe Charles Leclerc. Din ce tin minte - poate gresesc - Leclerc si Russel sunt singurii din Formula 1 care au castigat titlurile de campioni atat in FIA Formula 2 (fosta GP2 Series), cat si in FIA Formula 3 (fosta GP3 Series), din primul an de participare - rookie season.
Sincer, as citi astfel de analize si despre alti piloti: Max, Ricciardo, Stroll, Sainz, Gasly, Ocon, Russel etc.
Daca iti faci timp si postezi multiple analize, eu le voi citi cap-coada.
Multumesc :)
Ți-am spus că este total inutil să-i ceri părerea lui Costel despre Vettel și Stroll, răspunsul nu poate fi decât unul singur și-l ai mai sus. Tare-i greu, rău și deprimant, să fii bântuit de obsesii ...
Am observat la Costel o oarecare tendinta de a-l critica pe Leclerc cam la fiecare GP. Cred ca o sa caut link-urile AM de la GP-urile Spa si Monza din 2019, vreau sa vad daca atunci i-a apreciat rezultatele. De Bahrain 2019 nu mai zic, cand a cedat monopostul si Leclerc a pierdut victoria.
Chiar si asa, aceasta obsesie poate fi canalizata intr-o analiza interesanta a mai multor piloti talentati din F1.
Leclerc a fost altruist cu Vettel in Australia, China, Spania si Singapore 2019.
Imi amintesc greseala lui Leclerc pe Istanbul dar imi amintesc si de unul care in 2010 si-a lovit colegul si astfel a transformat dubla Red Bull in dubla Mclaren. Eu zic sa ne pregatim de o noua repriza Vettel - $troll.
Seb are lipici la coechipieri, ne-a aratat cu Webber, Raikkonen, Leclerc si acum cu $troll. Pare ca tanarul $troll vrea sa-l faca pe Seb sa plateasca greselile din trecut.
Oscar Piastri a castigat F3 in 2020 si este lider in F2. Din pacate are sanse minime sa ajunga in Formula 1.
Da, parca am citit pe reddit ca Oscar Piastri nu va renunta intentionat la titlul de campion doar pentru a ramane inca 1 an in Formula 2. Poate reusesc Alpine sa-l aduca Reserve Driver sau in alta competitie cel putin 1 an.
La Sauber probabil va ajunge Zhou, desi mi-ar placea sa-l vad pe Theo Pourchaire in F1, mai ales ca este pilot Sauber Junior Team.
una si cu una fac doua!
L'echec mi-a demonstrat in atatea randuri ca-i un escroc, eu nefacand altceva decat sa-i sanctionez public parsivenia acuta livrata mass-media dupa cursa de la Soci 2021, monegasc care are falsa impresie ca-i uns deja cu toate alifiile la doar 24 de ani....
.....sunt robul adevarului si sunt mandru de optiunea personala!
...sa fim bine intelesi, n-am sa apar niciodata pe acest forum doar ca sa intru-n gratiile individului X, Y sau Z, am tot dreptul sa am si sa-mi cultiv asiduu propriile mele convingeri, mai ales ca opiniile mele sunt insotite de probe concrete....
@44,
ma-ntrebi despre Sebastian?
@44, dupa cele intamplate alaltaieri sustin ca-i inca prea devreme sa disecam un moment care a zguduit multi consumatori ai F1, se impune sa manifesti o doza minima de respect atat la adresa mea, a celor care-l pretuiesc pe Vettel, dar mai ales la adresa lui Sebastian, doar am vazut cu totii certa tentativa de omor a progeniturii miliardarului......
...daca impingerea voluntara intr-un zid de beton la o viteza apreciabila nu-i considerata ca fiind lovitura cauzatoare de moarte, atunci unde am putea sa o incadram ?!?
https://youtu.be/E-XHmEfWztQ
(recomandarea ca persoanele sub 18 ani sa NU vizioneze aceste imagini, impactul emotional fiind deosebit)
..inca astept ca FIA sa reactioneze ferm si direct proportional la tortura pe care trebuie sa o suporte Vettel cursa de cursa -Zandvoort-Monza-Soci- din partea acestui cocolit pseudopilot, care, datorita huzurului parental, chiar a reusit sa evite imbratisarea profesiei cu care era complet compatibil, padurar intr-unul din multele ocoale silvice canadiene...
n-am niciun merit pentru datele oferite, ba din contra, :-)) acestea au fost sustrase de pe racefans si mutate tiptil aici....
https://www.racefans.net/2021/09/26/2021-russian-grand-prix-interactive-data-lap-charts-times-and-tyres/
https://youtu.be/ZbnlnG8gzXA
Da' ce să vezi, uită să ne spună de primul titlu din 28 sept. Care titlu zice așa, cuvânt cu cuvânt : "Leclerc, Sainz, Alonso and Norris were RaceFans' Star Performers of the Russian GP" ! Și explică de ce.
Păi ce faci dom' Costele, ne minciunești prin omisiune ? Rușinică !
..de ce nu-i si olandezul printre performerii din Rusia, a demarat de pe pozitia a 20-a a grilei si a terminat pe locul 2 ?!?
...nu cumva o concluzie justa a celor care-au excelat la Soci ar trebui sa se ofere dupa rezultatul final al cursei, dupa parcurgerea intregului nr de km alocat grand-prix-ului?!?
..daca numitul Keith Collantine, autorul acelei ierarhii, a decis astfel e treaba lui, e pan' la urma opinia lui proprie, personala si, de ce nu, lovita poate chiar de foarte posibila doza de subiectivism care-si face loc in fiecare redactie la un moment dat, tocmai d-asta revin in a preciza ca am aparut in urma cu 48h cu cifre brute ale caror irefutabilitate ramane imposibil de modificat, indiferent de nivelul de partinire al fiecaruia....
...am deplina convingere ca-s destule persoane si pe aici care-s suficient de avizate pentru a ajunge si singure la o concluzie decenta dupa fiecare cursa, nu-i nevoie sa sa ne camuflam preferintele & ascundem lacunele favoritilor invocand fel si fel de ierarhii ale caror autori sunt mai mult sau mai putin celebri, tocmai d-asta eu sunt dispus sa-l cautionez pe Keith Collantine, faptul ca acesta-i purtator de ochelari face ca vederea periferica sa-i fie obstructionata in cele mai multe dintre situatii...
Costelus mami, ca sa nu zic Mirciulica, du-te si lasa-ne!
Uite Mclaren a inceput sa scoata capul din balta cu ajutorul motorului Mercedes si tu te uiti inca in CURtea vecinului...
Da, nici eu nu sunt multumit de strategia Ferrari, de ce nu l-a bagat si pe Charles pe intermediare...ca pe Sainz, serios acum. Greseala lui Norris trebuia exploatata la maxim, ieseau cu mai multe puncte din curs asta decat Mclaren dar unde-i cap doar ca sa nu ploua in gat...
In alta ordine de idei, Ferrari doar cu greseli din partea Mclaren mai pot iesi in fata celor de la MC Donalds, motorul nu ii ajuta, mai nimic.
Desi, Sainz a stat destul in fata lui Norris cu acea caruta, poate motorul nou cu ambele componente ii mai propulseaza nitel in batalia cu McLada, ca altfell, italienii raman cu macaroana umflata.
În weekendul de la Monza, la începutul acestei luni, martorii la Marele Premiu al Italiei îi amintesc pe Binotto și Leclerc certându-se în garajul echipei, atât de mult încât șoferul monegasc s-a îmbolnăvit în timpul FP2 cu greață și dureri de cap care l-au obligat să meargă la centrul medical pentru un control.
Cu alte cuvinte, aceasta nu a fost o simplă dezacord, ci mai degrabă o altercație verbală care a fost descrisă de cei de acolo ca „săpături otrăvitoare îndreptate unul către celălalt cu tonuri care se ridicau treptat, cerând în cele din urmă ca Nicholas Todt [managerul lui Leclerc] să intervină și să răcească lucrurile între lor."
În mod evident, un incident neplăcut pare să fi afectat fizic șoferul la cel mai important Grand Prix pentru roșii. Indiferent cât de spin-dottoris au încercat să-l îmbrace, au fost mereu într-o cursă jenantă de acasă, din cauza ineficienței pachetului lamentabil pe care îl au pentru șoferii lor anul acesta.
Mai mult, din toate punctele de vedere, deși
aceasta a fost prima cădere „publică” dintre perechi, aceasta a fost o problemă de câteva luni în urmă, începând de la începutul sezonului când Leclerc și-a dat seama, cu mașina pe care i-au construit-o pentru el. , a fost pentru un alt sezon de durere.
Și durerea a fost, deoarece Ferrari nu este din nou nici un meci pentru Red Bull și Mercedes și vor avea norocul să învingă o echipă McLaren care revine în cursa de titlu a constructorilor F1 din acest an, ceea ce înseamnă un al patrulea loc pentru cea mai de succes echipă a sportului.
Desigur, inacceptabil, deoarece F1 are nevoie de o Scuderia puternică, în timp ce echipa actuală construită de Binotto nu a livrat încă. Este și cererea Italiei.
Adăugarea de combustibil la incendiu este că, în cursul acestui sezon, Binotto a adunat în mod regulat laude pentru evoluția mașinii și a unității de putere, dar rezultatele nu au fost văzute pe drumul cel bun. Și aici Leclerc a luat excepție.
În timp ce șeful trâmbițează evoluția performanței, șoferii trebuie să conducă mașina, o mașină letargică, care necesită riscuri și condus greu, ceea ce duce invariabil la greșeli, dar pune și întrebări: Dacă mașina se îmbunătățește, de ce Leclerc nu livrează podiumuri sau câștigă în mod regulat?
Sainz este un băiat ambițios, cu legenda unui tată - Carlos Senior - al cărui sfat este neprețuit și evident în modul în care Junior a cucerit inimile și mințile de la Maranello. El nu s-a dus la Ferrari să joace a doua lăutărie și elimină rapid percepția că roșii sunt echipa lui Leclerc.
Atât de mult încât Sainz, conform diferitelor rapoarte, a devenit punctul de referință al echipei pentru dezvoltarea tehnică, deoarece consensul dintre inginerii lor este că spaniolul oferă feedback mai fiabil decât Leclerc.
Aceasta înseamnă o schimbare majoră de putere în garajul Ferrari, care l-a îmbolnăvit pe Leclerc, care este în mod evident supărat de noua dezvoltare și și-a agravat relația din ce în ce mai fragilă cu Binotto.
Inutil să spun că decizia de a merge pe calea lui Carlos a căzut ca un balon de plumb când i s-a spus lui Charles în Italia, ceea ce a declanșat arestarea și a cerut șoferului să se întindă un centru medical din Monza în timp ce el a procesat realitatea dură pe care a tocmai fusese retrogradat la numărul doi de către echipă.
Până acum Leclerc a jucat jocul de echipă, luându-l pe bărbie când mașina nu era potrivită pentru rivalii lor (majoritatea weekend-urilor) și făcând cu el ceea ce puțini pot face fără reclamații reale.
La Marele Premiu al Rusiei de duminică, Leclerc a optat să rămână afară când a căzut ploaia în timpul ultimelor ture în jurul orașului Sochi și a plătit prețul terminând pe locul 15, în timp ce coechipierul Sainz, care a intrat la timp, a fost al treilea.
La 22 septembrie 2021, s-au împlinit doi ani de când Ferrari a câștigat Marele Premiu și 14 ani de când Kimi Raikkonen a câștigat Ferrari ultimul titlu de Campionat Mondial de Piloti F1.
grandprix247.com/2021/09/29/tensions-mount-at-ferrari-as-binotto-and-leclerc-clash/
.....ce v-am spus de doi ani incoace!
....chiar ma aflu la apogeu in ceea ce priveste acuratetea diagnosticelor intr-ale F1!
iata, GP247 a ajuns sa preia proiectiile mele in ceea ce-l priveste pe supraevaluatul Charles L'echec!
Amuzant cum ai devenit fan infocat al inlocuitorului lui Vettel la Ferrari, dar e de inteles ca nu-l inghiti pe Leclerc nici cu o tona de lamaie dupa ce l-a pensionat pe idolul tau.
Tot presa scrie si ca Ferrari vrea sa-i prelungeasca contractul lui Charles pana in 2026, in timp ce de juniorul Sainz nu s-a scris nimic inca beyond 2022.
Sezonul acesta daca ai avea ochi si pentru altceva decat Aston Martin, ai fi vazut ca Sainz a comis numeroase greseli, norocul lui a fost ca a stricat masina prin antrenamente si asta nu s-a vazut in cursa. Madrilenul e un pilot constant care sa-ti aduca puncte duminica si sa speculeze greselile celor din fata dar nu are alura de campion mondial, nu are mentalitatea necesara de a se lupta pentru pole si victorie macar 2 curse din 3 pe sezon daca masina va fi competitiva. A avut si noroc maxim la Imola cand SC i-a permis sa revina in top 5 dupa o iesire in decor si i-a distrus cursele lui Giovinazzi in Olanda si Italia fara sa aiba avarii la masina.
Poate sa dea cel mai bun feedback posibil, se stie ca Sainz a ajutat fiecare echipa la care a fost sa progreseze, pentru ca apoi sa vina altii (adica Ricciardo in 2 cazuri) sa culeaga laurii. E un pilot muncitor si serios, dar podiumul norocos din Rusia nu acopera prestatia jenanta din timpul cursei cand nu a putut trece de un Gasly cu pneuri mult mai uzate.
Leclerc are in schimb talentul si mentalul de campion de care vorbeam mai sus, cu o masina competitiva si-ar regasi focul si l-ar bate fara probleme pe colegul sau.
Relația Vettel & Costel seamănă de-a binelea cu acea relație, așadar să-l ducem la un vrăjitor să-l vindece.
esti la inceput pe acest forum si chiar n-am de gand sa-ti frang "certitudinile" inca de la primul dialog, ba din contra, iti propun sa-ti consolidez interventia, cea care nu se sfia sa avanseze indepartatul an 2026 pentru *salvatorul* Scuderiei la Maranello cu exact afirmatia pe cat de densa pe atat de consistenta a lui L'echec, oferita de acesta in preajma datei de1aprilie2021:
" I’M VERY HAPPY TO BE A FERRARI DRIVER FOREVER".....
grandprix247.com/2021/04/06/leclerc-says-he-is-very-happy-to-be-a-ferrari-driver-forever/
....acuma, fie vorba-ntre noi, doar timpul o sa stabileasca care o sa iasa mai sifonat & ridiculizat dintre noi trei, tu, eu sau poate tocmai *arhicunoscuta* competitivitate a deja notoriului Charles L'echec...
Daca Ferrari vine cu un monopost competitiv cu cei de la Red Bull si Mercedes in 2022, Charles ar trebui, intr-adevar, sa inceapa sa livreze rezultate, cum de altfel a facut-o in 2019. Nu poti nega, totusi, talentul si experienta ( in crestere) a acestuia.
Am vazut, de curand, filmul "Schumacher" si Jean Todt mentioneaza la un moment dat ca (prin '97 sau '98) incepusera sa-si puna intrebari daca Michael Schumacher este, intr-adevar, pilotul care va conduce echipa spre WDC si WCC. Cu suficienta rabdare din partea echipei, s-a devenit un pariu castigator si Michael a ajung o legenda atat in randul echipei si fanilor Ferrari, cat si in lumea motorsportului.
Incerc sa fiu obiectiv legat de performanta lui Charles si sper ca titlurile de campion din F2 si F3 nu au fost doar niste "intamplari". Timpul ne va spune.
nu iese fum fara foc, chiar daca Ferrari neaga vehement sciziunea Binotto-L'echec de la Monza!
....cifrele nu mint niciodata, de aceea te invit sa privesti irefutabilitatea datelor, mai ales ca tu esti acela care a invocat numele mitic pentru Ferrari, Schumacher...
...aaahh, daca Maranello s-a transformat intre timp intr-o maternitate pentru virtuosii volanului atunci musai ca L'echec are tot dreptul sa zaboveasca in incubatoarele Scuderiei pana-n momentul cand micu' print o sa se-ntremeze cu adevarat, dar esti ferm convins ca Elkann si Binotto sunt dispusi sa se metamorfozeze in moase si/sau asistenti in sectia de neonatologie, ulterior si pediatrii pe perioade nedeterminate....
..da-mi voie sa am rezervele mele...
Season Series Team Races Wins Poles F/Laps Podiums Points Position
Schumacher in primii trei ani la Ferrari
1996 Formula One Scuderia Ferrari S.p.A. 16 3 4 2 8 59 3rd
1997 Formula One Scuderia Ferrari Marlboro 17 5 3 3 8 78 DSQ
1998 Formula One Scuderia Ferrari Marlboro 16 6 3 6 11 86 2nd
Vettel in primii trei ani la Ferrari
2015 Formula One Scuderia Ferrari 19 3 1 1 13 278 3rd
2016 Formula One Scuderia Ferrari 21 0 0 3 7 212 4th
2017 Formula One Scuderia Ferrari 20 5 4 5 13 317 2nd
Charles L'echec in primii trei ani la Ferrari
2019 Formula One Scuderia Ferrari 21 2 7 4 10 264 4th
2020 Formula One Scuderia Ferrari 17 0 0 0 2 98 8th
2021 Formula One Scuderia Ferrari Mission Winnow 15 0 2 0 1 104* 7th*
@SGT, nu te lasa amagit de posibile rezultate obtinute in formule inferioare, nu-s nici relevante si nici reprezentative, iar exemple care sa-mi sustina opinia (trofee la juniori vs trofee la seniori) sunt extrem de multe in discipline sportive dintre cele mai diverse...
Daca ai avea cea mai vaga urma de obiectivitate, pe care nu o ai, ai compara rezultatele celor doi cat au fost coechipieri. Anii aia doi in care Vettel a fost umilit, pe pista, mai rau decat oricare altul, in ultimii ani. Dar nu o sa o faci, pentru ca ti-ar da peste cap tot rationamentul, atat cat este el.
In viata reala obsesiile se trateaza ...
...tocmai @SGT sustinea ca Jean Todt se indoia atat de cooptarea cat si de posibilitatile lui Schumacher de a castiga titlul cu Ferrari prin '97, '98, adica dupa primii doi, trei de contract, iar eu am oferit datele care-l contrazic pe Todt, Schumacher fiind de fiecare data in lupta stransa pentru titluri in respectivele sezoane...
...similar se prezinta situatia si cu Alonso&Vettel in primii trei ani la Ferrari, acestia bifand rezultate care-i mentineau in clasamente la un palier la care ce-i din prezent nu-si propun nici sa viseze....
....Alonso in primii trei ani la Ferrari....
Season Series Team Races Wins Poles FLaps Podiums Points Position
2010 Formula One Scuderia Ferrari Marlboro 19 5 2 5 10 252 2nd
2011 Formula One Scuderia Ferrari 19 1 0 1 10 257 4th
2012 Formula One Scuderia Ferrari 20 3 2 0 13 278 2nd
....isi permite vreunul sa compare aceste cifre cu ceea ce regasim in prezent la Maranello?!?
...una peste alta, dupa titlul lui Raikkonen din 2007, Alonso a reusit sa-mpuste postura de vicecampion mondial de trei ori iar Vettel sa bifeze postura de vicecampion mondial de doua ori si o data locul trei la general...
...la CLASAMENTUL GENERAL, elementul definitoriu al fiecarui sezon!
...nu-mi ramane de facut decat sa astept ca Ferrari sa-nceapa sa-nregistreze cat mai multe "esecuri" similare si cu actuala linie de piloti, L'echec&Co, monegascul intalnindu-se in primii trei ani la Maranello preponderent cu "succesurile", nicidecum cu succesele, asa cum impune un brand precum Ferrari....