- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Motivul decaderii Ferrari: s-a stricat tunelul de vant!
Publicat Sambata, 23.06.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Presa germana a gasit si adevarata explicatie a reculului Ferrari: tunelul aerodinamic de testare s-a stricat chiar inaintea cursei de la Barcelona. Coincidenta sau nu, pilotii Ferrari au cazut imediat dupa Barcelona, nereusind sa castige ultimele Mari Premii.
Nu se stie daca defectele la partea rulanta a tunelului au fost remediate pana in acest moment, insa italienii au realizat deja un pachet aerodinamic nou, care la Silverstone l-a dus pe Felipe Massa pe prima pozitie in a treia zi de teste.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Motivul decaderii Ferrari: s-a stricat tunelul de vant!
Daca nu stiati, in tunelele astea se testeaza cam 7-8 ore pe zi, poate chiar mai mult cand lumea e "stransa". Progresele din tunel sunt indispensabile. 1 saptamana ar fi ajuns sa nu fi putut testa. Daca era presa italiana cea care scotea iepurele inteleg, dar fiind presa germana, care nu are nici un interes sa le scoata scuze cu BMW si Mercedes luptandu-se la vand, cred ca penibilii sunteti voi, fara indoiala.
Cum cursele se desfasoara la 1-2 saptamani, orice timp pierdut duce la pierderea performantelor, deoarece concurenta nu sta. S-a vazut cum McLaren a dezvoltat masina foarte mult fata de inceputul sezonului, la fel si BMW, Renault si chiar Honda (care dadeau vina si ei pe defecte la tunelul aerodinamic), in timp ce Ferrari au ramas pe loc.
Cum ma indoiesc ca de vina ar fi performantele motorului Ferrari, iar astea sunt relativ egale cu cele ale concurentilor din plutonul fruntas, ar ramane ca problemele sa fie de natura aerodinamica. Nu cred ca se pot rezolva asemenea probleme in cateva ore de teste si de antrenamente.
Rezultatele de la Silverstone si chiar si cele de la Indianapolis arata ca totusi sunt niste schimbari, si eu sper sa vedem din nou ROSU in fata duminicile viitoare.