- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Montreal, antrenamente libere 2: Alonso isi mentine ritmul
De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 08.06.2007
Publicat Vineri, 08.06.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
A doua sesiune de antrenamente din Canada, programata la ora 21 ora Romaniei, a fost dominata, la fel ca prima de astazi, de Fernando Alonso, care a condus ostilitatile inca de la primele tururi rapide. Spaniolul de la Mclaren a reusit sa isi plaseze masina la mai mult de o jumatate de secunda de posesorul celui de-al doilea timp de astazi, ferraristul Felipe Massa, care a obtinut timpul de loc secund pe ultima suta de metri a FP2.
Cei doi au fost secundati de ceilalti doi piloti McLaren-Ferrari, Hamilton si Raikkonen. Au urmat, in ordine, Heidfeld, Rosberg, Barrichello si Fisichella.
Cei doi au fost secundati de ceilalti doi piloti McLaren-Ferrari, Hamilton si Raikkonen. Au urmat, in ordine, Heidfeld, Rosberg, Barrichello si Fisichella.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Montreal, antrenamente libere 2: Alonso isi mentine ritmul
Alonso a scos un iepure din caciula. Iarasi am avut impresia ca ferrari n-au dat tot ce pot. In final, probabil pentru presa, Massa a fortat un pic pentru a ajunge mai sus in top. Sincer, in a 2-a sesiune nu am inteles ce vor sa faca nici McLaren nici Ferrari. Unii alergau ca descreieratii dupa timpi, ceilalti parca aveau zi libera, dar spre sfarsit i-a apucat dintr-o data munca. McLaren a muncit clar mult mai mult decat Ferrari, si asta se vede. Au fost tot timpul in pista, nu neaparat cu tururi cronometrate. Diferenta dintre Alonso si restul nu reala de 0,5s. A scos-o pe o masina goala cu pneuri supersoft noi noute.
Ferrari au lucrat aproape toata ziua cu pneuri soft si supersoft din prima sesiune, n-au folosit deloc pneuri noi. Partea ciudata e ca de cate ori masinile intrau la boxe, nu se prea vedea munca pe langa ele. reglaje mici, verificari pe ici pe colo, apoi frecat menta si asteptat sa treaca timpul.
Caldura mare in montreal, si cu umiditatea e si mai rau. Atmosfera e insa "cool" :)
Alonso for ever!