Monaco, antrenamente 2: Alonso, cel mai rapid
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari, McLaren şi Mercedes GP au dat primele semne că intenţionează să pună în pericol supremaţia celor de la Red Bull Racing în Marele Premiu al statului Monaco.
Fernando Alonso a stabilit cel mai bun timp în a doua sesiune de antrenamente libere după ce a fost cronometrat cu 1:15.123, iar pilotul Scuderiei Ferrari a fost urmat în clasament de Lewis Hamilton (McLaren), Nico Rosberg (Mercedes GP) şi Jenson Button (McLaren).
Între timp, cei de la Red Bull au ieşit de sub lumina reflectoarelor, iar Sebastian Vettel nu a reuşit mai mult de locul cinci. După problemele înregistrate la cutia de viteze în această dimineaţă, coechipierul său Mark Webber a fost unul dintre cei mai activi piloţi de pe circuit şi a terminat pe locul opt, în spatele lui Felipe Massa (Ferrari) şi Michael Schumacher (Mercedes GP), iar topul primilor 10 piloţi a fost completat de Adrian Sutil(Force India) şi Nick Heidfeld (Renault).
Sesiunea a furnizat un moment inedit chiar la debut, când Alonso a fost la un pas să-l acroşeze din spate pe Massa, care se îndrepta lent spre boxe după un tur rapid. Vitaly Petrov (Renault) şi Jaime Alguersuari (Toro Rosso) au acroşat uşor barierele de protecţie, în timp ce Pastor Maldonado (Williams) şi Heikki Kovalainen (Lotus) au ieşit în în exterior, însă niciunul dintre monoposturi nu a suferit daune.
Vitantonio Liuzzi nu a participat la sesiune din cauza unor probleme hidraulice la monopostul Hispania.
Monaco - Antrenamente 2:
Pos Driver Team Time Laps 1. Fernando Alonso Ferrari 1m15.123s 42 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m15.228s + 0.105 33 3. Nico Rosberg Mercedes 1m15.321s + 0.198 44 4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m15.448s + 0.325 38 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m15.667s + 0.544 46 6. Felipe Massa Ferrari 1m15.781s + 0.658 45 7. Michael Schumacher Mercedes 1m16.356s + 1.233 33 8. Mark Webber Red Bull-Renault 1m16.642s + 1.519 42 9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m17.101s + 1.978 46 10. Nick Heidfeld Renault 1m17.126s + 2.003 38 11. Vitaly Petrov Renault 1m17.337s + 2.214 35 12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m17.541s + 2.418 47 13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m17.570s + 2.447 39 14.Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m17.581s + 2.458 32 15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m17.633s + 2.510 49 16. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m17.706s + 2.583 37 17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m17.789s + 2.666 43 18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m18.266s + 3.143 50 19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m18.490s + 3.367 39 20. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m19.053s + 3.930 15 21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m19.185s + 4.062 40 22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m19.338s + 4.215 35 23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m22.066s + 6.943 33
Ultima sesiune de antrenamente de la Monte Carlo va avea loc sâmbătă de la ora 12:00.
Despre Rosberg...am o oarecare pica pe el,trebuie sa recunosc,acest lucru datorita ultimei curse din sezonul trecut,insa..e chiar bun rezultatul sau.Bine ar fi daca ar demonstra ca este bun si in cursa.Sa speram ca o va face:-??
McLaren star Hamilton, however, has since claimed he was blocked by seven-time World Champion Schumacher in his Mercedes shortly after he had allowed Vettel through in his Red Bull.
"I won't speak to him about it - I don't want to waste my time or my breath," said Hamilton this week.___O alta mostra de tupeu mizerabil marca Hamilton.
Iar pe de alta parte, Red Bull posibil ca nu si-a propus sa forteze, isi apara strategia si pe final vor arata totul. Red Bull in continuare are cele mai mari sanse la victorie. Red Bull n-a murit! Imi doresc enorm ca Alonso sa fie in pole, dar Vettel va merge ceas si la maxim, distrugand orice speranta concurentei, cu siguranta va bate si recordul...
Forza Ferrari! Dar o diferenta atat de mare intre monoposturi nu se poate recupera in 4 zile, iar asta ma face sa cred ca Ferrari inca nu s-a apropiat de Red Bull, dar apai sa-i depaseasca. Rezultatele de la Monaco sunt datorita talentului lui Alonso, insa Red Bull inca nu au scos armele.
Sa nu uitam alt lucru: E prima data cand Pirelli aduce super softs.
Ferrari s-a descurcat mizerabil pe hard la barcelona. S-ar putea ca masina sa lucreze mult, mult mai bine pe Softs/Supersofts, asa cum la Barcelona s-a intamplat pe inceput de cursa.
Mercedes se tin bine, dar adevarul se va vedea in calificari. Redbull nu trebuie sa forteze pe moment. Au cea mai buna masina, au un plan, trebuie sa se tina de el. Ceilalti trebuie sa alerge sa-i prinda. si sa forteze. Acolo vor aparea greselile in strategii si cursa.
Anul asta sunt cativa piloti tineri pe care fara indoiala ii vom vedea in bariere, deci jocurile in spatele Safety Car-ului vor fi cruciale.
Sa nu ne imbatam cu apa rece, antrenamentele astea , cel putin la Monaco, nu sunt altceva decat o incercare de a te plasa cat mai bine pe grila de start sa fi la adapost de posibilele caramboluri din primul tur/primele viraje.
"dar nu are cum sa invinga un Red Bull sau Mclaren" Si daca o va face sa nu auzim ca ti-ai taiat venele de ciuda. Iar daca nu se va intampla, sa nu auzim ca ai cauzat de le etaj beat de fericire ca nu a reusit.
4? Chiar daca tu vezi doar Hami-Hami... (Cred ca nici Nicole nu e atat de disperata dupa el cum esti tu), Alonso e talent pur. Daca masina Ferrari era atat de buna, Massa recupera, dar rezultatele sunt ale spaniolului PENTRU CA E TALENT PUR!!! Mi-e teama ca in cursa de duminica daca vei dori sa vezi rezultatele lui Hami, va trebui sa te uiti de jos in sus, ca sa-l gasesti mai repede :D
Abia astept calificarile si cursa!
daca te duci cu masina eu de vineri sint la balaton daca vrei sa vi te astept cu placere
Echiar asa de greu sa te stapanesti atunci cand nu ai habar despre ce este vorba ?
In ce priveste subiectul, Alonso are unica ocazie pentru acest an de a castiga o cursa. Spre binele spectacolului sper sa o faca.
RBR nu sta in cursa asta, masina lor e extem de eficienta in viraje rapide, la Monaco avem cele mai lente viraje.
In ce priveste noile setari din cutie de la ferrari, despre care scria cineva mai de sus, sa se stie ca toti vin aici cu o varianta de cutie diferita de cea pentru circuitele rapiode iar in ce priveste noua aripa spate, nu stiu daca nu cumva este si aici vorba despre un element special gandit pentru aceasta cursa, si iar revenim la vorba aia cu si ceilalti pregatesc elemente personalizate pentru Monaco.
Ferrari nu are cum sa progreseze intr-o saptamana insa dezavantajul lor ce consta in incapacitatea de a incalzi gumele hard devine un navantaj ce se traduce in o uzura mai lenta a gumelor soft si supersoft. Aici poate sa fie avantaj dar din pacate cu o cursa nu se castiga un campionat, sau poate ca e bine ca e asa.
pai nu ai spus ca masina conteaza foarte putin la Monaco? Si ca pilotul poate face diferenta? Acum te contrazici?
E usor sa bravam inainte si sa-i facem necunoscatori pe toti care nu ne convin. Dar cine a avut dreptate se va vedea dupa cursa. Cum am spus, vedem noi cine sunt de fapt necunoscatorii .... Da, Mcaren este o echipa mica momentan, dar putin mai sus decat Ferrari. RBR este echipa mare. Si Vettel cel mai bun.