Monaco, antrenamente 2: Alonso, cel mai rapid

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 26.05.2011
Fernando Alonso a stabilit cel mai bun timp în a doua sesiune de antrenamente de la Monaco şi i-a devansat pe Lewis Hamilton şi Nico Rosberg.

Ferrari, McLaren şi Mercedes GP au dat primele semne că intenţionează să pună în pericol supremaţia celor de la Red Bull Racing în Marele Premiu al statului Monaco.

Fernando Alonso a stabilit cel mai bun timp în a doua sesiune de antrenamente libere după ce a fost cronometrat cu 1:15.123, iar pilotul Scuderiei Ferrari a fost urmat în clasament de Lewis Hamilton (McLaren), Nico Rosberg (Mercedes GP) şi Jenson Button (McLaren).

Între timp, cei de la Red Bull au ieşit de sub lumina reflectoarelor, iar Sebastian Vettel nu a reuşit mai mult de locul cinci. După problemele înregistrate la cutia de viteze în această dimineaţă, coechipierul său Mark Webber a fost unul dintre cei mai activi piloţi de pe circuit şi a terminat pe locul opt, în spatele lui Felipe Massa (Ferrari) şi Michael Schumacher (Mercedes GP), iar topul primilor 10 piloţi a fost completat de Adrian Sutil(Force India) şi Nick Heidfeld (Renault).

Sesiunea a furnizat un moment inedit chiar la debut, când Alonso a fost la un pas să-l acroşeze din spate pe Massa, care se îndrepta lent spre boxe după un tur rapid. Vitaly Petrov (Renault) şi Jaime Alguersuari (Toro Rosso) au acroşat uşor barierele de protecţie, în timp ce Pastor Maldonado (Williams) şi Heikki Kovalainen (Lotus) au ieşit în în exterior, însă niciunul dintre monoposturi nu a suferit daune.

Vitantonio Liuzzi nu a participat la sesiune din cauza unor probleme hidraulice la monopostul Hispania.

 

Monaco - Antrenamente 2:

Pos Driver Team Time Laps
 1.  Fernando Alonso       Ferrari                1m15.123s           42
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m15.228s  + 0.105  33
 3.  Nico Rosberg          Mercedes               1m15.321s  + 0.198  44
 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m15.448s  + 0.325  38
 5.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m15.667s  + 0.544  46
 6.  Felipe Massa          Ferrari                1m15.781s  + 0.658  45
 7.  Michael Schumacher    Mercedes               1m16.356s  + 1.233  33
 8.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m16.642s  + 1.519  42
 9.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m17.101s  + 1.978  46
10.  Nick Heidfeld         Renault                1m17.126s  + 2.003  38
11.  Vitaly Petrov         Renault                1m17.337s  + 2.214  35
12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m17.541s  + 2.418  47
13.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth      1m17.570s  + 2.447  39
14. 
Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m17.581s + 2.458 32 15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m17.633s + 2.510 49 16. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m17.706s + 2.583 37 17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m17.789s + 2.666 43 18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m18.266s + 3.143 50 19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m18.490s + 3.367 39 20. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m19.053s + 3.930 15 21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m19.185s + 4.062 40 22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m19.338s + 4.215 35 23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m22.066s + 6.943 33

 

Ultima sesiune de antrenamente de la Monte Carlo va avea loc sâmbătă de la ora 12:00.

Comentarii (30)

  • Rosberg locul 3. Inseamna ca e un pilot talentat.
    15 1
  • Alonso
    Desi am incredere in ceea ce face de obicei,in talentul lui ca pilot si nu numai,am fost oarecum surprinsa.Chiar si aici pe site am observat diferite pareri si pronosticuri,majoritatea presimtind ca vom avea un alt castigator de aceasta data.Nu am bagat mana in foc si nu cred ca o voi face,spunand ca acesta ar fi Alonso..sunt sigura ca nici macar el nu se asteapta la o victorie aici,insa rezultatele de astazi,chiar si in prima sesiune de calificari,au fost chiar foarte bune,facandu-i pe cei de la red bull sa devina inferiori...e un pas,la fel ca toti ceilalti din ultimele doua curse,asa ca nu ma pot astepta decat la o continuare surprinzatoare a sezonului...sa speram:)).
    Despre Rosberg...am o oarecare pica pe el,trebuie sa recunosc,acest lucru datorita ultimei curse din sezonul trecut,insa..e chiar bun rezultatul sau.Bine ar fi daca ar demonstra ca este bun si in cursa.Sa speram ca o va face:-??
    12 2
  • offtopic-cu acelasi champion al declaratiilor fairplay
    Vettel and Hamilton were embroiled in an intriguing battle for the victory at Barcelona's Circuit de Catalunya, a duel the reigning World Champion won by just 0.6secs.

    McLaren star Hamilton, however, has since claimed he was blocked by seven-time World Champion Schumacher in his Mercedes shortly after he had allowed Vettel through in his Red Bull.

    "I won't speak to him about it - I don't want to waste my time or my breath," said Hamilton this week.___O alta mostra de tupeu mizerabil marca Hamilton.
    15 16
  • sa nu ne imbatam cu apa rece...
    Alonso a mers foarte bine, DAR mai are destul de recuperat. Mare buba e in calificari. Calificari care la Monaco in mare parte decid cursa. Pana la aceasta cursa, Alonso a fost departe in calificari... sa vedem ce va face acum.
    Iar pe de alta parte, Red Bull posibil ca nu si-a propus sa forteze, isi apara strategia si pe final vor arata totul. Red Bull in continuare are cele mai mari sanse la victorie. Red Bull n-a murit! Imi doresc enorm ca Alonso sa fie in pole, dar Vettel va merge ceas si la maxim, distrugand orice speranta concurentei, cu siguranta va bate si recordul...
    Forza Ferrari! Dar o diferenta atat de mare intre monoposturi nu se poate recupera in 4 zile, iar asta ma face sa cred ca Ferrari inca nu s-a apropiat de Red Bull, dar apai sa-i depaseasca. Rezultatele de la Monaco sunt datorita talentului lui Alonso, insa Red Bull inca nu au scos armele.
    17 2
  • @F1-Racing
    Povestea respectiva e deja negat de toti, a fost pur CANCAN and nothing else...
    6 4
  • maryo37
    Red Bull vor reveni mai sus sambata dar la Monaco pilotul are o pondere mai mare decat pe alte circuite. Masina conteaza ceva mai putin. Alonso a declarat la BBC ca se simte f bine cu monopostul. Se va bate pt pole, iar pe circuite stradale Alonso e ca pestele in apa.
    13 7
  • ok
    Sa nu uitam un lucru: Monaco e un circuit atipic.
    Sa nu uitam alt lucru: E prima data cand Pirelli aduce super softs.
    Ferrari s-a descurcat mizerabil pe hard la barcelona. S-ar putea ca masina sa lucreze mult, mult mai bine pe Softs/Supersofts, asa cum la Barcelona s-a intamplat pe inceput de cursa.
    Mercedes se tin bine, dar adevarul se va vedea in calificari. Redbull nu trebuie sa forteze pe moment. Au cea mai buna masina, au un plan, trebuie sa se tina de el. Ceilalti trebuie sa alerge sa-i prinda. si sa forteze. Acolo vor aparea greselile in strategii si cursa.
    Anul asta sunt cativa piloti tineri pe care fara indoiala ii vom vedea in bariere, deci jocurile in spatele Safety Car-ului vor fi cruciale.
    Sa nu ne imbatam cu apa rece, antrenamentele astea , cel putin la Monaco, nu sunt altceva decat o incercare de a te plasa cat mai bine pe grila de start sa fi la adapost de posibilele caramboluri din primul tur/primele viraje.
    12 1
  • aero
    Ferrari vine cu niste modificari importante. Capota motor schimbata(Red Bull), aripa fata si aripa spate si, se pare, o noua dezvoltare pentru cutia de viteze. S-ar putea ca acestea sa dea satisfactie. Importante sunt calificarile unde va forta toata lumea. Atunci vom vedea unde se afla Ferrari. Din pacate la aerodinamica cei de la Ferrari nu fac decat sa copieze Red Bull. Fry, ca responsabil de sasiuri va face treaba buna. Sa vedem cine vine in locul lui Costa. Bine-ar fi sa fie cel la care ma gandesc eu..
    12 2
  • @diesel08
    Nu iti fa prea mari iluzii. Esti clar sub Red Bull si Mclaren chiar si pe un circuit ca Monaco. Fara suparare dar Ferrari pur si simplu este cu o clasa sub Red Bull si Mclaren. Intr-adevar deficientele masinii Ferarri nu vor fi atat de evidente in aceasta cursa, dar nu are cum sa invinga un Red Bull sau Mclaren. In cel mai optimist caz poate forta un loc 4 in calificari si sa prinda in extremis linia a 2, dar mai mult pur si simplu nu poti scoate din masina aia. Pt Lewis ar fi perfect locul 3 daca nu ia pole-ul deoarece la Monaco locurile 1 si 3 au interiorul primului viraj.
    10 13
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Red Bull sunt puternici, la fel si Mclaren, dar eu am convingerea ca Fernando poate prinde prima linie in calificari. Anul trecut daca nu era acea greseala avea prim-planul. Strategiile vor fi foarte importante aici.
    13 5
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Culca-te! Nu crede McLaren atat de departe=))
    "dar nu are cum sa invinga un Red Bull sau Mclaren" Si daca o va face sa nu auzim ca ti-ai taiat venele de ciuda. Iar daca nu se va intampla, sa nu auzim ca ai cauzat de le etaj beat de fericire ca nu a reusit.
    4? Chiar daca tu vezi doar Hami-Hami... (Cred ca nici Nicole nu e atat de disperata dupa el cum esti tu), Alonso e talent pur. Daca masina Ferrari era atat de buna, Massa recupera, dar rezultatele sunt ale spaniolului PENTRU CA E TALENT PUR!!! Mi-e teama ca in cursa de duminica daca vei dori sa vezi rezultatele lui Hami, va trebui sa te uiti de jos in sus, ca sa-l gasesti mai repede :D
    14 9
  • ferraristii
    iar se imbata cu apa chioara... ca de altfel de fiecare data cand scot si ei sau mai bine zis, RBR ii lasa si pe ceilalti sa castige, macar in antrenamente. No offence, chiar va admir entuziasmul, cursa de cursa, va agatati de orice firicel. Nu zic ca noi, fanii McLaren suntem departe de voi, dar parca ne intreceti. In acest moment, Ferrari este prea aroganta, ca dupa atata istorie in spate, sunt batuti de o echipa de energizante.....Cu siguranta, Vettel, in calificari va scoate de sub maneca pe putin un 0.8s fata de concurenta. Eu sper intr-un prim pole si victorie in cursa pentru Lewis, la fel cum voi sperati intr-unul pentru al vostru Alonso. Chiar ma rog sa scoata pole-ul si sa castige, oricine altcineva, dar nu cei de la RBR! Da Doamne sa fie Hamilton!
    9 12
  • Parerea mea
    Ca Red Bull vor fi mult mai puternici in antrenamentele de sambata cand vor testa setari pentru calificari. Iar daca tot ei iau calificarile, atunci sa nu va asteptati la o turnura prea mare in cursa. Mercedes Gp din nou rezultate bune in antrenamente! Un reviriment si pt Ferrari, pe care cred ca ii ajuta putin si circuitul.
    Abia astept calificarile si cursa!
    5 5
  • adyfloyd
    Ferrari
    Nu uitati ca Ferrari va trebui sa foloseasca pneuri hard in cursa si atunci se vor duce dracului toate visurile si bucuriile noastre de pana atunci ( in cazul fericit in care Alonso va fi pe unul din locurile fruntase). Nu cred ca cineva ii va bate pe cei de RBR.Vettel e inca foarte bun si asta ma face sa vreau sa castige oricine cursa,chiar si Hamilton.
    1 2
  • @KaNe
    bine le-ai spuso la ferraristi! Go Hamy !!
    3 7
  • kane
    eu am rezolvat partial cu biletele pentru la gold 4 pentru duminica sper sa ne vedem acolo daca vi
    daca te duci cu masina eu de vineri sint la balaton daca vrei sa vi te astept cu placere
    1 0
  • @adyfloyd
    Pneul hard nu va fi folosit la Monaco. Soft(prime) si supersoft(option).
    1 0
  • @costi
    te referi la hungaroring? Ti-ai rezervat deja bilet pentru Hunga? tot weekendul? Ce-i ala balaton? Esti din TM? Scrie-mi pe: skrfreeze@yahoo.com si vbm mai multe de acolo!
    0 4
  • La Monaco nu conteaza foarte mult aerodinamica pt ca nu se dezvolta viteze mari. Aici e important sa ai un pachet format din: aderenta mecanica buna + cuplu motor mare + pilot talentat. Practic Monaco inseamna 40% masina, 40%pilot, 20% noroc (fiind un cicuit stradal safety car-ul isi va face des aparitia - te poate defavoriza sau nu).
    3 2
  • Monaco
    la Monaco conteaza mult mai mult pilotul. Tocmai de aceea eu nu as conta pe Alonso acolo, pentru ca acesta din 9 participari nu a castigat decat de doua ori. In rest, locul 4, 5, 6, 7, 10 si doua abandonuri. Antrenamentele sunt doar atat. Vettel cred ca a testat diferite variante de cursa. Echipele mici se inghesuie din cate stiu sa iasa in fata in antrenamente pentru a capta camerele tv si implicit sponsori, stiind ca in cursa si calificari nu conteaza prea mult. Ca istorie Ferrari este o echipa mare, fara indoiala, dar luand in considerare doar ultimii ani este o echipa mica. Pana la urma un campionat se castiga cu forma de moment si nu cu istoria.
    1 3
  • adyfloid ?
    Ma faci sa regret ca citesc aceste comentarii !
    Echiar asa de greu sa te stapanesti atunci cand nu ai habar despre ce este vorba ?
    In ce priveste subiectul, Alonso are unica ocazie pentru acest an de a castiga o cursa. Spre binele spectacolului sper sa o faca.
    RBR nu sta in cursa asta, masina lor e extem de eficienta in viraje rapide, la Monaco avem cele mai lente viraje.
    In ce priveste noile setari din cutie de la ferrari, despre care scria cineva mai de sus, sa se stie ca toti vin aici cu o varianta de cutie diferita de cea pentru circuitele rapiode iar in ce priveste noua aripa spate, nu stiu daca nu cumva este si aici vorba despre un element special gandit pentru aceasta cursa, si iar revenim la vorba aia cu si ceilalti pregatesc elemente personalizate pentru Monaco.
    Ferrari nu are cum sa progreseze intr-o saptamana insa dezavantajul lor ce consta in incapacitatea de a incalzi gumele hard devine un navantaj ce se traduce in o uzura mai lenta a gumelor soft si supersoft. Aici poate sa fie avantaj dar din pacate cu o cursa nu se castiga un campionat, sau poate ca e bine ca e asa.
    3 1
  • Monaco
    popicu'
    Uite ce este popicule. Eu zic sa ne stapanim amandoi in ce priveste "cunostintele" noastre. Eu am zis cum vad, tu la fel. Acum ramane sa vedem ce va fi in cursa si vom avea atunci raspunsul cine este idiot si cine nu. Ok? Voi reveni cu "impresii" de dupa cursa. La revedere!
    1 2
  • @Monaco
    mona-co
    Lasa-l tu pe Alonso cu participarile lui. Vezi cu ce masini a concurat. Cand a avut masina a castigat. In 2007 cu aceeasi masina l-a batut pe Ham al tau. La fel se va intampla si poimaine, cu o masina mai slaba si fara sa dea pe goarna ca e UNICUL sau se lege de pilotii de pe pista care l-au "intarziat" in Spania pe maria sa ham marele pilot!idiotul stim cine este.
    1 3
  • Mclaren, echipa si mai mica
    Daca Ferrari care a castigat titlul la constructori in 2008 este mica inseamna ca Mclaren care, ca echipa n-a castigat nimic de peste un deceniu, e invizibila.
    1 1
  • Monaco
    "Lasa-l tu pe Alonso cu participarile lui. Vezi cu ce masini a concurat."

    pai nu ai spus ca masina conteaza foarte putin la Monaco? Si ca pilotul poate face diferenta? Acum te contrazici?
    E usor sa bravam inainte si sa-i facem necunoscatori pe toti care nu ne convin. Dar cine a avut dreptate se va vedea dupa cursa. Cum am spus, vedem noi cine sunt de fapt necunoscatorii .... Da, Mcaren este o echipa mica momentan, dar putin mai sus decat Ferrari. RBR este echipa mare. Si Vettel cel mai bun.
    1 1
  • Monaco
    Schumacher a castigat de 5 ori, Alonso de 2. Vom vedea daca Vettel cu supermasina lui e in stare sa castige duminica. Daca nu atunci...e cel mai slab campion mondial de pe circuit. Cel mai bun in alt sport, poate.
    1 1
  • @maryo37
    Nu va reusi nimic tractorul vostru rosu. De aia zic ma de Lewis ca ii cel mai rapid pilot pilot, singurul care se poate bate cu Vettel desi are o masina putin inferioara. Aveti o masina varza anul aceasta. Anul acesta gura mai micuta ca nu prea ai cu ce.
    1 7
  • Monaco
    Nici Alonso nu a castigat in 2005 desi avea cea mai buna masina. Mai tine si de noroc si mai ales cine sunt ceilalti competitori.
    0 2
  • Monaco
    esti varza
    Vb prostii. In 2005 nu Renault a fost cea mai buna masina. A fost buna dar nu cea mai rapida. Mai documenteaza.
    3 0
  • Monaco
    esti sfecla
    avea cea mai buna masina, dar Monaco e un circuit de mana pilotului. Si a fost acolo o mana de finlandez ...
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru