Ferrari era una dintre puţinele echipe de top care nu confirmase încă linia completă de piloţi pentru sezonul 2017. Dacă Sebastian Vettel avea deja contract pentru anul viitor, situaţia lui Kimi Raikkonen era incertă, cu atât mai mult cu cât oficialii Scuderiei au afirmat că nu se grăbesc să ia o decizie.
Cu toate acestea, în dimineaţa primei zile de antrenamente din cadrul Marelui Premiu al Marii Britanii, Ferrari a confirmat oficial că fostul campion mondial din 2007 va continua la echipă şi anul viitor.
Scuderia nu a furnizat alte informaţii şi detalii şi nu a inclus nicio declaraţie a pilotului, însă acesta afirmase cu numai o zi în urmă ca în prezent concurează la fel de bine ca şi în anii trecuţi.
"Întotdeauna am spus că nu aş fi aici dacă nu mi-ar plăcea sau dacă aş fi simţit că nu pot pilota la 100%. Dacă nu eram motivat, nu aş fi pierdut timpul meu sau al echipei. Acum 10 ani am spus că ultima mea echipă va fi Ferrari, iar acest lucru este valabil şi în prezent. Nu ştiu ce se va întâmpla în viitor. Timpul o va spune, dar de regulă nu-mi fac planuri pe perioade foarte lungi", a precizat el.Raikkonen se află la a doua perioadă că pilot Ferrari după ce a venit de la Lotus în 2014, însă nu a reuşit încă să câştige nicio cursă. După primele 9 curse ale sezonului, el ocupa locul 3 în clasamentul general cu 96 de puncte, la egalitate cu coechipierul său Vettel. Anterior, Raikkonen a mai concurat pentru Ferrari în perioada 2007-2009, iar în primul dintre aceste sezoane a câştigat şi primul şi ultimul său titlu mondial.
Via Ferrari
Speculatiile cu Hamilton la Ferrari chiar erau penibile.
@Banciu - Ce argumente aduci în sprijinul celor susținute de tine mai sus ?
Am putea sa ne gandim ca Ham ar fi negociat cu Ferrari pentru anul viitor si cum s-au reglat niste probleme interne la Mercedes, acesta a hotarat sa ramana si la anul acolo. :)
sa moara unii de ciuda :))) Ham in rosu :)))
Deja sunt niste mici lucruri care lasa impresia ca asta e targetul Ferrari. Un locotenent si un pilot cu o charisma aparte. Pilotul de referinta la Ferrari pare sa fie Vettel, iar italienii mizeaza pe talentul si recomandarea facuta de Schumacher. Am impresia ca vor sa retraiasca o era Schumi cu el. Daca Vettel stie ca si Schumacher cum sa construiasca un monopost, care sa se imploce la fel de mult si care sa știe ce sa ceara... Atunci Ferrari ar putea avea noroc.
Problema e ca nu cred, personal, ca Vettel va reusi ce a reusit Schumacher.
Ţin minte marile dueluri dintre Sena si Proust care se lăsau cu abandonuri de ambele părţi şi la ce faţă făcea Ron Dennis la fiecare atingere dintre cei doi, spectacol, spectacol, însa in F1 se vorbeste despre puncte, malai şi titluri.
Cât despre Schumacher, sincer sa fiu, ce a reuşit să facă acest om, sa lege o echipa, să facă un monopost fiabil si competitiv, şi mai ales să câştigi atâtea titluri mondiale pentru un team dupa 20 de ani de pauză, trebuie sa fi geniu! Fară supărare.
Având în vedere că doar cca. 40% din perioada petrecuta de schumacher ca pilot la Ferrari este demna de retinut, eu nu cred că merită calificativul de era schumacher, cel puțin nu ca pe o mare bravura. Dupa venirea lui schumacher-1996-lui Ferrari i-au trebuit 4 ani sa ia un titlu iar schumacher a avut nevoie de 5 ani pentru titlul la piloti.Iar pe vremea aceea încă mai era real F1,fara atâtea restricții la dezvoltare,testare, anvelope, combustibil, iar bugetul italienilor era uriaș.
Comparativ cu "era Alonso" bineînțeles că Schumacher a fost un grande successo, dar nu se compara cu" era "vetel la RBR sau Hamilton la MB. Având în vedere istoricul si bugetul italienilor, asta ar trebui să fie target-ul lor.
Problemele Ferrari au fost însă rareori de la piloți, marea lor problema a fost conducerea latina, de multe ori lipsită de profesionalism si viziune.
Problemele Ferrari sunt comparabile cu perioada prin care trece McLaren acuma, nu au mai castigat un titlu din 1998, problema lor nu tine de piloti ci de conducerea britanica, care sufera de o lipsa acuta de viziune si profesionalism.
Cum adica ?
Marele viitor campion mondial Rosberg nu e in stare sa isi seteze cotetul de Mercedes singur ?
Sa inteleg ca anul asta Hamilton se ocupa de setarea monopostului marelul campeon ?
Eu consider ca un pilot care reuseste sa construiasca in 4 sezoane un monopost care sa castige campionatul la constructori dupa 16 ani, si sa domine inca 5 sezoane dupa, merita s aibe o "era".
Just my two cents.