Mick Schumacher va concura în Formula 1 începând de anul viitor pentru Haas, potrivit unui anunț al echipei americane, care confirmă astfel speculațiile intense din ultimele săptămâni.
Schumacher este de mai mulți ani membru în Academia de Piloți Ferrari, în timp ce Haas este una dintre echipele partenere ale Scuderiei, întrucât folosește motoare și alte componente tehnice dezvoltate de italieni.
În vârstă de 21 de ani, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher este entuziasmat de posibilitatea de a concura în Marele Circ și afirmă că "va da totul" pentru a obține rezultate cât mai bune alături de viitoarea sa echipă.
"Să fiu pe grila de start a Formulei 1 în sezonul următor mă face incredibil de fericit. Pur și simplu sunt fără cuvinte. Mulțumesc celor de la Haas, Scuderiei Ferrari și Academei de Piloți Ferrari pentru încrederea acordată. Vreau să le transmit dragostea mea și părinților mei, știu că lor le datorez totul. Întotdeauna am crezut că îmi voi îndeplini visul de a concura în Formula 1.
Ca întotdeauna, voi da totul și aștept cu nerăbdare această aventură împreună cu Haas", a declarat el.În prezent, Schumacher este lider în Formula 2 cu un avans de 14 puncte înainte de ultima etapă a sezonului, astfel că are mari șanse să debuteze în Formula 1 în calitate de campion al Formulei 2.
Pregătirile sale vor începe oficial în etapa de Formula 1 din Abu Dhabi din perioada 11-13 decembrie, în contextul în care va participa la prima sesiune de antrenamente libere. Ulterior, germanul va concura și în sesiunea de teste dedicată tinerilor piloți programată în săptămâna de după finalul sezonului pe același circuit.
Coechipierul lui Schumacher în sezonul 2021 va fi rusul Nikita Mazepin, care a fost confirmat la Haas marți.
Mazepin concurează în prezent tot în Formula 2 și are avantajul că aduce la echipă un buget semnificativ prin intermediul tatălui său, Dmitry Mazepin, care are o avere estimată la circa 6 miliarde de euro și este președintele companiei ruse de produse chimice Uralchem Integrated Chemicals.
va marturisesc faptul ca asteptam aceasta informatie inca din preajma solstitiului de vara 2020, tocmai d-asta tin sa va multumesc public pentru faptul ca v-oti indurat de noi, noi aceia care continuam sa respiram Ferrari, in a ne aduce o astfel de bucurie chiar si in preajma solstitiului de iarna....
Haas chiar procedeaza impecabil ca-si primeneste linia de piloti pentru 2021 cu doua talente indubitabile, actualul campion al F2 alaturi de ocupantul locului 3 al acestei pe cat de severe pe atat de riguroase intreceri de monoposturi....
is toate premisele pentru ca HaasF1 sa renasca cu adevarat!
Mick+Nikita > Romain+Kevin
is cu recomandarea & rugamintea sa se intervina si modereze pe cat posibil malitiozitatea exacerbata a celui care nu face decat sa-si tradeze public lipsa acuta a densitatii argumentatiei atunci cand face vorbire de campionul absolut al F3 din 2018 si deopotriva de campionul F2 in 2020,
asta pentru a nu incepe sa cauterizez personal si musai ca ireversibil taman rautatea peste limite dar mai ales fara niciun fel de fundament oferita in comment-ul de la ora 13:53...
......ii aiuritor ce se-ntampla.....
carevasazica, volanul care i se ofera de catre Haas lui Mick (winner F3-2018 & winner F2-2020) incepand cu 2021 ii generat intr-o proportie covarsitoare tocmai de compasiunea la adresa ilustrului sau parinte?!?
....ii consternant ce-mi aud urechile.....
carevasazica, chiar se merge pana-ntra-colo incat sa se urmareasca beneficiile efectului terapeutic pentru Michael Schumacher in cadrul vizionarilor curselor de F1 cu fiul sau printre cei mai cei 20 de virtuozi ai volanului?!?
...ii agonizant, mojiciile celui care a debutat in cadrul acestui articol imediat dupa dejun chiar tre' sa inceteze, asta fiindca nu-s dispus sa-i ofer si al doilea avertisment
Cred ca gresesti. Este evident ca numele l-a ajutat in cariera, dar nu l-a ajutat sa devina campion GP3 si, probabil GP2, adica sa livreze rezultate, asta tine de talentul din dotare, nu de faima lui tac'su ! Si prin fazele astea au trecut mai toti pilotii care au reusit in F1! Ba chiar cred ca tipul este ghinionist ! De ce ? Pentru ca un Schumi in stare normala, nu leguma ca acum, ar fi fost un profesor exceptional pentru Mick, pilotaj, dezvoltare, setari, relatii cu echipa, samd, adica despre tot ce tine de F1 !
Tot patimas Dom' Costele, tot patimas ... ce faci la anul, te muti cu cortul la Aston ?
pai cum sa procedez Dom' DAV?!?
sa imbratisez postura de non-combat?!?
sa raman cu stigmatul de a fi complice la ignoranta unui neinduplecat?
multam fain atat dumitale cat si D-lui Neutru pentru faptul ca ati intervenit la timp pentru a aseza argumentele in matca lor fireasca....
Dom' DAV,
ce sa fac taman eu la Gaydon?
sau pe langa Silverstone acolo unde isi au sediul astia de AstonF1?
mi-oi propus sa zabovesc si la anu' tot la Maranello alaturi de extraterestrul Binotto, o entitate musai trimisa din viitor numai cu scopul de a face rau Scuderiei si fanilor sai, tocmai d-asta intuiesc un 2021 la fel de fertil in neghiobie iar aclimatizarea lui Sainz alaturi de *salvatore della Scuderia* parca nu-i de ratat pentru nimic pe lume....
Îmi permit să te contrazic și-ți dau un exemplu recent al faptului că și pilotul contează destul în ecuație. Leclerc la Alfa ! A făcut dintr-o mașină de coada clasamentului, una de prezență aproape permanentă în Q3, plus punctele aferente. Sau la Ferrari anul acesta, diferența uriașă față de un qvadruplu campion mondial. Alt exemplu, Hamilton și Bottas, ce face primul cu cel mai bun monopost și ce face al doilea, pe care, cu mare greutate, Mercedes îl scoate pe locul doi. Pilotul de top contează și contează, după părerea mea, mai mult de 50% !
Daca si juniorul o sa dea secunda pe tur coechipierilor ajunge la echipe de top peste noapte. Daca nu ...
Să fim serioși, cu actualul Ferrari nici Dumnezeu nu ar fi campion ! De fapt am vrut să evidențiez doar diferența între un pilot de elită și unul normal, pe același material. Cât îl privește pe Russell, nu-i exclus să-l facă muci pe Bottas, la cât de mediocru ca driver este finlandezul.
(Monza 2020---264.3 km/h)