La numai două zile după Marele Premiu al statului Bahrain, echipele au revenit pe circuitul de la Shakhir pentru o sesiune de teste de două zile.
Cu această ocazie, Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher, a avut oportunitatea de a testa pentru prima oară în carieră un monopost de Formula 1, la invitația Scuderiei Ferrari.
Chiar dacă ploaia sporadică a scurtat sesiunea la un total de numai circa patru ore, germanul în vârstă de 19 ani a parcurs 56 de tururi și a ocupat locul doi în clasamentul zilei, la circa o jumătate de secundă în urma liderului Max Verstappen.
"A fost uimitor. Prima reacție pe care am avut-o când am apăsat accelerația a fost că monopostul are putere serioasă. M-am simțit bine. Există mult potențial în monpost în termeni de viteză în viraje, dar este greu de descris în cuvinte. M-am simțit deja ca acasă", a declarat el.
Schumacher consideră că a avut deja de învățat lucruri importante după o singură zi de teste, înainte de a participa și la a doua zi de teste, de data aceasta la volanul monopostului Alfa Romeo.
"A fost frumos să parcurg primele tururi și să-i văd pe băieți că lucrează la monopost.
M-am simțit foarte confortabil. De fiecare dată când am ieșit pe circuit am învățat ceva nou despre cum să pilotez monopostul și despre cum să mă acomodez în monopost și cred că m-am descurcat bine. Armonia din cadrul echipei a fost foarte bună", a adăugat el.Schumacher a debutat în weekend în Formula 2 și a obținut deja primele sale puncte.
Lewis Hamilton a încheiat ziua de teste pe locul 6, însă pilotul Mercedes a efectuat cele mai multe tururi (77) și a fost urmat de Daniel Ricciardo.
Sesiunea a marcat și revenirea lui Fernando Alonso la volanul monopostului McLaren, în ciuda faptului că spaniolul s-a retras din Formula 1 la sfârșitul anului trecut. Alonso a parcurs 64 de tururi și a terminat pe locul 11, iar miercuri va concura din nou pentru McLaren în cursul după-amiezii.
mick cu cauciucuri C5 iar verstappen cu cauciucuri C3
sezonul F2 ii abia la inceput , ii mai bine sa asteptam clasamentul competitiei la final de an iar apoi is binevenite si chiar indreptatite concluziile cu privire la mick in ceea ce priveste talia / talentul acestuia
altfel ii riscul unor catalogari care is doar in proximitatea amatorismului si diletantismului pentru orice consumator serios de motorsport asa cum is cei mai multi de pe AM
ii parerea mea....
Deci, sa priceapa toata lumea, Alonso poate urca orice echipa in clasament iar la varf poate face diferenta. Asta inseamna puncte, asta inseamna titluri, asta inseamna bani. Si cu toate astea nimeni nu il baga in seama si nu il implora sa ii salveze. WTF! Trezireaaaa!
in rosu gafeaza 3 ani la rand la cea mai titrata echipa de F1, cu o masina numai buna de luat titluri....
Mai ciocoflendere ma .... Stii tu ca Alonso ii mai bun decat Norris care este egalul lui Leclerc. Ai cugetat stand pe buda. Fandositul tau a luat-o grav de la un debutant cand era pe val. Tu chiar mai crezi ca batran e mai breaz?
Ramai si lupta si DOVEDESTE ca esti mai bun. Recunoaste CINSTIT daca pierzi. NU ai ingaduinta de la mine altfel indiferent ca te cheama Alonso sau Vettel.
Hamilton l-a desfiintat pe Kovalainen in 2008, altfel il desfiinta pe Alonso, cu sau fara titlu, asta conteaza.
Iar Rosberg e un pilot aproape de talia lui Hamilton, deci sigur in fata lui Alonso. A luat cu greu un titlu si apoi a fugit si ala, dar nici vorba sa fie pilot de pluton de vreme ce mergea in pace-ul lui Hamilton. Mai de pluton e Alonso pe care il lasa Hamilton bine in urma, reamintesc, in anul de debut cand a fost cel mai slab an al lui nefiind la limita.
Alonso. - locul 23 - 0 pct. (cea mai buna clasare - 10)
2007 McLaren : Hamilton - locul 2 - 109 pct.
Alonso - locul 3 - 109 pct.
2015 McLaren: Button - locul 16 - 16 pct.
Alonso - locul 17 - 11 pct.
Montoya s-a retras pentru ca l-a desfiintat Raikonen. Era o masina care ii venea perfect lui Raikkonen dar Montoya avea probleme cu ea, era prea supraviratoare.
Chiar daca, sa zicem, Montoya ar fi facut echipa cu Alonso in 2007, Hamilton tot s-ar fi afirmat in F1. Cum? Pai uite articolul de fata, Schumacher Jr desi nu are volan testeaza pentru Ferrari. Ar fi fost o formalitate pentru Hamilton sa arate ca e mai rapid decat ambii piloti titulari de la McLaren.
Rosberg e un pilot rapid, amintiti-va ca erau curse in care avea pace mai bun decat Hamilton si le castiga. Cu siguranta i-a pus mai multe probleme lui Hamilton decat ii punea Alonso sau decat ii pune acum Bottas.
Nu inteleg de ce naiba vorbesti cu unul care face comparatii Alonso-Kovalainen :))) Omu e pe pastile, da-i pace. Cred ca nici nu stie ce e F1, dar si-a luat acum carnetul si a auzit si el de Schumacher prin vreun bar.
E rău intenționat si prea orgolios ca să recunoască realitatea. Știe foarte bine că Alonso a fost pilotul etalon al acestei generații. Gilles Villeneuve sau Stirling Moss nici măcar nu au castigat vreun campionat mondial , însă asta nu înseamnă că nu sunt în top 10 piloți de F1 din istorie. Iar unul ca Vettel care are 4 titluri a ajuns un pilot execrabil. Însă el nu vrea să recunoască că Vettel e un pilot de duzină si ca Hamilton a avut mai tot timpul foarte multă șansă de a ajuns la 5 titluri. Sta si scuipa prostii pe aici toată ziua și insultă pe oricine care recunoaște meritele lui Alonso. Si mie asta nu mi se pare corect si normal , de asta ma cobor la nivelul lui si ii contracarez comentariile.