Michelin pregăteşte o ultimă ofertă pentru furnizarea pneurilor în F1

De Daniel Popescu
Publicat Duminica, 30.05.2010
Michelin va face o ofertă de ultimă oră pentru furnizarea pneurilor în Formula 1 în sezonul 2011, în încercarea de a câştiga competiţia cu Pirelli.

Producătorul italian Pirelli a fost creditat cu cele mai mari şanse de a furniza pneuri în Marele Circ în 2011, iar singurul impediment în oficializarea înţelegerii era reprezentat de câteva clauze contractuale cu Bernie Ecclestone, deţinătorul drepturilor comerciale.

Cu toate acestea, Michelin este pregătită să facă o ofertă de ultimă oră prin care spera să învingă Pirelli în această competiţie, deşi francezii anunţaseră iniţial ca propunerea precedentă este finală.

Reprezentaţii Michelin se vor întâlni cu echipele de Formula 1 duminică, cu câteva ore înainte de Marele Premiu al Turciei.

"Cred că echipele se îndreaptă spre o direcţie, dar celălalt producător a oferit mai mult decât a propus în ultimele două zile. Cineva va veni aici (n.r - la Istanbul) să vorbească cu echipele şi să facă o ofertă îmbunătăţită faţă de precedenta ofertă", a declarat Martin Whitmarsh, şeful echipei McLaren.

Potrivit unor informaţii neoficiale, oferta Pirelli prevede că fiecare echipă va plăti câte 1 milion de euro pentru pneuri, în timp ce Michelin solicitase 1.5 milioane de euro.

Pe de altă parte, echipele de top din Formula 1 sunt mai atrase de Michelin, considerând că francezii pot produce pneuri cu o calitate superioară, mai ales că au participat în F1 până în 2006.

Via | Autosport

Comentarii (2)

  • rayn380
    Michelin
    Sunt Pro MIchelin, desi nu prea conteaza parerea mea. Echipele ar trebui sa stie cel mai bine si sa aleaga Michelin in detrimentul celor de la Pirelli, intrucat primii au produs pneuri pt F1 pana in 2006 si de o calitate foarte buna. Amintiti-va razboiul Michelin vs Bridgestone. Eu cred ca cei de la McLaren ar fi cei mai fericiti sa se reintoarca Michelin, intrucat in perioada cand era Michelin in F1, McLaren era echipa de top pt care furniza pneuri si s-au inteles foarte bine, ma refer la performante....
    2 7
  • numai ca pneurile din 2006 nu prea au nimic in comun cu cele din 2010 , si de unde stii ce calitate produc cei de la Pirelli?
    Michelin are un impact de marketing mai mare decat Pirelli , si echipele ar alege pur si simplu din acest motiv pe Michelin.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru