Mexic rămâne în calendarul Formulei 1 până în 2022: Spania, Italia și Germania riscă să părăsească Marele Circ

de Daniel Popescu
Vineri, 09.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mexic și-a prelungit cu trei ani contractul pentru găzduirea curselor de Formula 1 după ce organizatorii au obținut fonduri din partea unor investitori privați, în timp ce cursele tradiționale de la Barcelona, Monza și Hockenheim riscă să rămână în afara competiției.

Proprietarii Formulei 1 au anunțat în această săptămână că au ajuns la un acord final pentru prelungirea contractului prin care Mexic găzduiește curse în Marele Circ. Vechiul acord urma să expire la sfârșitul acestui an, iar cursa era în pericol după ce autoritățile locale au refuzat să susțină financiar organizarea Marelui Premiu.

Cu toate acestea, o serie de investitori privați s-au implicat pentru a asigura sumele necesare pentru găzduirea cursei, în special datorită popularității lui Sergio Perez. Astfel, Mexic va rămâne în calendarul Formulei 1 până în sezonul 2022 inclusiv, iar numele oficial al competiției va fi Mexico City Grand Prix.

"Suntem încântați să reînnoim parteneriatul cu Mexico City, care va gazui Marele Premiu al Mexicului cel puțin până în 2022. De la revenirea în campionat în 2015, acest eveniment s-a dovedit întotdeauna incredibil de popular pentru public și fani, nu numai în Mexic, ci în întreaga lume", a declarat Chase Carey, CEO-ul Formulei 1.

Anunțul vine la scurt timp după ce Silverstone și-a prelungit de asemenea contractul pentru a găzdui Marele Premiu al Marii Britanii până în 2024.

În schimb, cursele tradiționale de la Barcelona, Monza și Hockenheim nu au încă acorduri pentru sezonul 2020 și riscă să fie eliminate din calendarul competițional.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • La cum evolueaza F1 nu m-ar mira asta.
    Germania, care candva a avut doua mari premii risca sa ramana pe afara? Asta explica multe privind interesul privitorilor de F1.
    6 6
  • Chiar îmi pare rău de sportul ăsta, de direcția spre care se îndreaptă... Ar mai trebui "modificat" regulamentul ăsta, impuse niște restricții cum ar fi sumele de bani investite, astfel încât mașinile de top să devină și ele mașini de hârtie cum sunt celelalte din coada plutonului. De ani de zile se consideră că modalitatea asta e cea mai bună, aptă să aducă spectacol pe circuit... Pe vremuri când spuneam F1 mă refeream la tehnologie de ultimă oră, azi F1 mi-a rămas un sport legat cu lanțuri și cătușe ce nu e lăsat să evolueze
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru