Nico Rosberg a fost cel mai rapid pe parcursul celor 90 de minute după ce a fost cronometrat cu 1:21.531, iar Red Bull Racing a surprins plăcut prin ocuparea următoarelor poziţii prin Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo.
Lewis Hamilton s-a mulţumit doar cu locul patru la volanul celui de-al doilea monopost Mercedes, însă a reuşit să se poziţioneze în faţa Scuderiei Ferrari, care a ocupat locurile cinci şi şase prin Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen.
Locul şapte i-a revenit lui Valtteri Bottas, care a fost protagonistul unui accident în primul viraj, iar pilotul Williams a fost urmat de McLaren, reprezentată de Fernando Alonso şi Jenson Button. Ultimul loc din top 10 i-a revenit lui Felipe Massa.
Sesiunea a fost întreruptă câteva minute după ce Romain Grosjean a oprit monopostul pe circuit în urma unei defecţiuni tehnice la ambreiaj.
Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Mexicului va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 18:00, ora României.
Mexic - Rezultate Antrenamente 2:
By the end of the session the track was wet enough for intermediate tyres to be required, disrupting the teams’ race simulation runs.
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’21.531 | 36 | |
2 | Daniil Kvyat | Red Bull-Renault | 1’21.776 | 0.245 | 27 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1’21.868 | 0.337 | 28 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’21.961 | 0.430 | 33 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’21.984 | 0.453 | 32 |
6 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’22.399 | 0.868 | 33 |
7 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1’22.721 | 1.190 | 28 |
8 | Fernando Alonso | McLaren-Honda | 1’22.993 | 1.462 | 36 |
9 | Jenson Button | McLaren-Honda | 1’23.109 | 1.578 | 25 |
10 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’23.289 | 1.758 | 32 |
11 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’23.290 | 1.759 | 34 |
12 | Pastor Maldonado | Lotus-Mercedes | 1’23.363 | 1.832 | 24 |
13 | Carlos Sainz Jnr | Toro Rosso-Renault | 1’23.364 | 1.833 | 41 |
14 | Felipe Nasr | Sauber-Ferrari | 1’23.430 | 1.899 | 39 |
15 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’23.597 | 2.066 | 33 |
16 | Romain Grosjean | Lotus-Mercedes | 1’23.614 | 2.083 | 26 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’24.533 | 3.002 | 34 |
18 | Alexander Rossi | Manor-Ferrari | 1’25.940 | 4.409 | 29 |
19 | Will Stevens | Manor-Ferrari | 1’26.968 | 5.437 | 28 |
20 | Max Verstappen | Toro Rosso-Renault | 2 |
Chiar daca ajung au penalizare pentru schimbare de motor.
Nici eu n-am vazut cursa din SUA :)
1. Toti au probleme cu aderenta, e interesant cati o sa rezolve problemele.
2. Turneul lui Ponta prin Mexic cand e formula 1 acolo.
Fiind foarte putina aderenta, sunt favorizate echipele ce au mai multa downforce. De aceea Mclaren este in fatza Force India sau Lotus. Dupa ce suprafata se va guma, acestea vor trece in fatza celor de la Mclaren avand putere mai mare data de motor. Alonso a avut probleme, altfel termina pe 6.