Mercedes va prelua 75% din actiunile Brawn GP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Zvonurile privind implicarea constructorului Mercedes la Brawn GP incep sa prinda tot mai mult contur, dupa ce publicatia Auto Motor und Sport a dezvaluit ca germanii au ajuns la un acord verbal pentru achizitionarea a 75% din actiunile echipei conduse de Ross Brawn.
Sursa citata sustine ca intelegerea va fi oficializata in curand, insa Mercedes va trebui sa apeleze la un artificiu pentru a nu intra in conflict cu partenerii traditionali de la McLaren.
Germanii au un contract de exclusivitate cu McLaren pana in sezonul 2011, astfel ca vor fi nevoiti sa apeleze la o companie din Abu Dhabi ca intermediar al afacerii. De la parafarea contractului si pana in 2011, compania Aabar din Abu Dhabi va fi investitorul major al echipei, inainte ca Mercedes sa preia controlul team-ului peste doi ani. Se speculeaza ca Mercedes a luat aceasta decizie pentru a deveni proprietarul unei echipe de Formula 1 pentru prima oara in era moderna a competitiei, intrucat o intelegere similara cu McLaren nu era posibila in acest moment.
Mercedes si Brawn GP nu au comentat in niciun fel aceste informatii, insa Dieter Zetsche, directorul executiv al germanilor, nu a exclus o astfel de posibilitate.
"Partenerii nostri nu au numai finantele, ci si interes emotional in autovehicule si in special in brandul nostru. Daca am fi dorit sa schimbam ceva in legatura cu implicarea noastra in Formula 1, cu siguranta am fi vorbit cu cei din Abu Dhabi", a precizat el citat de Auto Motor und Sport.Implicarea companiilor din Abu Dhabi in Formula 1 s-a intensificat in ultimii ani, capitala Emiratelor Arabe unite urmand sa gazduiasca pentru prima oara o cursa din Marele Circ in luna noiembrie a acestui an. In plus, compania Mubadala detinuta de guvern detine in prezent 5% din actiunile Ferrari.
Via | Reuters
ai aflat lucrul acesta de la Dieter Zetsche,care ti-a soptit chestia asta acum 2 ani la o cafea in Stuugart?
In rest, masina din 1998 a fost buna, dar sa stii ca titlul a fost pierdut de Schumi nu pentru ca era masina proasta ci pentru ca a gresit atat la Spa 98 cat si la Suzuka 98. La ambele a gresit rau de tot, prima pentru ca a intrat in Culthard intr-o cursa practic castigata si care pe care daca o castiga ii anula lui Mika tot avansul si Suzuka pentru ca avea prima sansa la castig... si a calat motorul. Nu stiu cat de buna era masina McLaren dar Schumi si Ferrari au avut o sansa buna la titlu si au pierdut-o. Iar in 1999 eu nu l-as pune la reusite. Schumi s-a lovit este de inteles, dar Mika a fost batut de locotenentul si locotenentul locotenentului ceea ce pentru el trebuie sa fii fost umilitor. Irvine cu Salo au si castigat curse in fata celor de la McLaren si asta in ciuda faptului ca motorul McLaren era cu pe putin 30 cai putere mai puternic decat cel Ferrari.
Dar perioada Senna + Honda + Alesi este perioda triumfului maxim pentru McLaren. Parerea mea. Un pilot extraordinar: Senna, un campion mondial: Alesi si o masina extraordinara, McLaren. Un trio fantastic, care le-a adus nu mai putin de 13 titluri cred.
Eu m-am bucurat atat de anii 1998 cat si de restul, si nu neg, dar ma bucur de fiecare sezon fie care cistiga echipa mea favorita fie ca pierde :)
Eu sunt fan Ferrari dar studiez si incerca sa inteleg si pilotii. Cu bunele sau relele lor, asa cum incerc sa te inteleg si pe tine. Iti pot garanta doar ca intr-o zi vom bea o bere si vor rade de cate prostii am scris pe aici :))))
Tie iti place ceva, bravo tie. Faptul ca mie imi place altceva ne face unici si mai ales ne face umani. Asta este cel mai important :))))
Si ca sa nu mori ***** iti spun "un secret" :) Prima masina McLaren (participanta in 1963 in Formula Tasman si apoi in 1966 in F1) a fost vopsita in portocaliu, iar in memoria lui Bruce McLaren, in fiecare an primul monopost se vopseste in aceasta culoare, urmand ca apoi sa se revina la culoarea normala!
O zi buna si mai studiaza....ca esti pe dinafara!