Mercedes a adoptat o tactică prin care sprijină piloţii în mod egal în lupta pentru titlul mondial, iar strategia a fost una pozitivă pe parcursul anului trecut, când echipa germană nu a avut nicio rivală reală la titlul mondial.
Lucrurile s-ar putea însă schimba în sezonul curent ca urmare a progreselor semnificative realizate de Ferrari, care a obţinut deja o victorie în Malaysia. Directorul de motorsport Toto Wolff apreciază că pe viitor Mercedes ar putea apela ocazional la ordine de echipă în cazul în care riscă să piardă o cursă în favoarea rivalilor de la Maranello.
"Dacă ajungem în punctul în care trebuie să intervenim între cei doi piloţi pentru că riscăm să pierdem victorie, atunci o vom face. Dacă riscăm o victorie în favoarea Scuderiei Ferrari am putea lua o decizie nepopulară, nu să îngheţăm totul, ci să-i gestionăm mai mult", a declarat el.
Wolff a admis că impunerea unor ordine de echipă nu este în sprijinul competiţiei, însă admite că o astfel de soluţie este necesară în anumite circumstanţe.
"Depinde ce faci.
Pot să înţeleg de ce în trecut echipele au apelat la asta în momentele în care erau sub ameninţarea de a pierde campionatul. Bat de trei ori în lemn, nu ne-am confruntat niciodată cu situaţia asta. dar gestionarea mai bună a situaţiei, fără să luăm o astfel de decizie drastică, este acum o posibilitate", a adăugat el.Via The Guardian
Hai Nico!!!! Hai Lewis!!!!! Hai Paddy!!!!! Hai Totto!!!!!!!! Victory Mercedes-Benz 2015, FERRARI LOOSERS!!!!!!!!!!!!!
Rosberg > Vodkanen
Mihaita din Berceni > Mclaren_Mircea_1984 :)
Sau vrei sa vezi un campionat care se disputa in 2?
Da vreau sa vad un campionat care se disputa in 2 pana la adanci batraneti cata vreme cei 2 nu poarta combinezon rosu. Sa fie combinezon argintiu, alb, galben, negru, orice doar rosu NUUU
Man imi dau seama ca suferi, dar esti la fel de fan F1 ca si mine ca sa accepti faptul ca o cursa palpitanta nu se rezuma doar la doua monoposturi gri de la acelasi team, care se urmaresc la o distanta de 2,5 secunde pe parcursul a 50 de tururi .
Dar dincolo de gluma, eu cred ca tie ti-e teama din nou de sintagma " The red season has begun..." mai ales ca ai mai trecut prin asta in perioada 2000-2006 :).
Sa stii ca a fost o trauma nu atat psihologica cat sufleteasca perioada 2000-2006. Groaznic.... Iti zic sincer ca in 2004 nu am mai suportat si dupa o cursa in care ca si acum Ferrari l-a ajuns pe Coulthard cu un tur din urma am renuntat sa mai ma uit la F1 pana in 2007, cand Mclaren i-a avut pe Hamilton si Alonso. De atunci n-am mai pierdut nici o cursa si n-am mai lasat jos steagul, dar iti zic ca in 2004 imi venea sa fug in munti numai sa nu mai vad stiri cu Schumacher si Ferrari :)
Sa nu crezi ca am asa o pica pe Ferrari aiurea ca un nebun. La inceput am fost simplu fan Mclaren, dar apoi vazand cati bani primesc, vazand cum Bernie si FIA daca nu pe fatza atunci in culise ii vroiau pe ei in fatza. Orice inovatie Mclaren aducea rapid o banau. Cazul din 1998 este grotesc. Apoi in 2001-2002 i-au lovit din nou prin intermediul Mercedes scotand in afara legii acel aliaj ce il foloseau ei (Beryllium parca), si automat au cazut in spatele Ferrari si BMW. Ma deranjeaza acest exclusivism tipic Ferrari. Si acuma cand Lauda a glumit ca daca Honda si Renault pleaca nu ii nicio problema ca le da Mercedes motoare la toti, si atunci Ecleston, total aiurea si total rupt din context ca pe Ferrari sa ii lase in pace ca ei sunt o exceptie si de astea. Nu mai vreau exceptiii si favoruriiii pentru Ferariiiiiiiiiiiiii ajungeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee