Mercedes a realizat un clip video care îi introduce pe fanii Formulei 1 în atmosfera complet nouă a sezonului 2014. În cadrul materialului, directorul de motorsport Toto Wolff şi directorul tehnic Paddy Lowe explică motivele pentru care Mercedes este deja considerată principala favorită la titlul mondial.
Concluzia lui Wolff este că Mercedes este echipa potrivită la momentul potrivit, aluzie la rezultatele bune obţinute în teste în contextul introducerii noului regulament tehnic.
Ca sa nu spuneti ca inventez, si ca sa nu ii dau lui Grosjean nici o sansa de atac sau contestare, precizez sursa articolului si fragmentul care ii intrereseaza pe Ferraristi.
http://www.omnicorse.it/magazine/35501/editoriale-f1-mercedes-i-perche-di-una-netta-superiorita-iniziale
"VANTAGGIO DI DUE SECONDI AL GIRO! Nel paddock si stima in circa due secondi il gap che separa la Mercedes W05 e la Ferrari F14 T: un'enormità per la squadra del Cavallino che aveva promesso un avvio brillante al debutto delle nuove regole 2014. I tedeschi hanno fatto un investimento in risorse e uomini che non era sostenibile da nessun altro: si dice che a Brixworth, dove si producono i motori, e nel reparto turbo che è in Germania, siano operativi più del doppio dei tecnici che si può permettere la Ferrari nel gruppo diretto da Luca Marmorini."
Santeti invinsi. V-ati predat. "Capitulare neconditionata scrie pe fruntea lui Grosjean. Acuma o sa ne abureasca iar ca nu ii inca oficial. Fratilor... Omnicorse sunt italieni si cam afla din timp cum sta treburile, ei au fost prima sursa care au precizat ca mp4-29 a cazut crash-testul, la fel cum au precizat si ca Mercedes a cazut crash-testul noului nas. Deci retine domnule Grosjean: 2 SECUNDE ii in spate rossa :)))) Nu zic ca Mclaren o sa fie prima, dar avand acelasi motor cu siguranta nu va fi la 2 secunde de Mercedes. Deci suntem peste ROSSA :)))
P.S. Ca fapt divers, cred ca cei de la McLaren si William vor capitula neconditionat, nu de alta dar in la finalul testului din Bahrain, Mercedes avea 2s fata de concurenta, implicat McLaren si Williams lol. Mi se pare comic ca McLaren si Williams sa foloseasca un motor Mercedes, presupus identic cu cel folosit de Mercedes si sa aiba deja 2s deficit loooool. Personal n-ar crede chestiile astea, decat daca eram ignorant ca baiatul asta McLaren bla bla Mircea.
Comic ar fi ca masinile motorizate de Mercedes sa abandonez sau sa fie rau in spate de masina Mercedes loooool, aia o sa fie prea distractiv de vazut!
Sfatul meu, sincer asteapta prima cursa tinere. Primele curse o sa fie foarte interesante, nu se stie niciodata cine le va castiga, sunt multe masini pe grila care stau bine. Cat despre capitulare, eu am capitulat de mult in a incerca sa discut cu tine, amical. Tu n-ai discernamant tinere, nici macar nu ma pot cobora la nivelul tau din pacate, degeaba incerc sa discut amical cu tine.
Cat despre declaratiile celor de la Mercedes... I-am mai vazut si in 2013 cum sperau la titlu si au renuntat. Au facut teste ilegale cu Pirelli, au obtinut o victorie si au visat din nou. Apoi au renuntat de tot. Cred ca Mercedes trebuie sa taca si sa faca. Momentan n-au de ce sa se agite pe chestia asta. Nu au nimic de pierdut, ei au numai de castigat. De pierdut acum cel mai mult are Red Bull.
E posibil sa le iasa si toti vor spune ca n-au fost surprinsi, ca se asteptau la asta inca din teste. Multi se vor da "dashtepti" si vor spune "V-am zis inca din februarie". Si daca nu le iese? Cine vor fi fraierii anului?
Daca nu te descurci am spus ca baietii de la Mercedes au facut o simulare a cursei in Bahrain cu cel putin 2 intrari ale SC-ului pe pista, in timp ce baietii de la Ferrari au facut o simulare fara intrarile pe pista a SC-ului. Fiind o simulare, evident ca Mercedes au scos timp mai bun, pentru ca au avut avantajul celor 2 intrari ale SC-ului, dar in realitate, intr-o cursa, toti vor beneficia de acel avantaj. Practic testul Ferrari a fost mai bine gandit, in timp ce testul Mercedes a incercat sa-i aduca in fata. Se poate spune ca au trisat, cine stie din ce motive.
Testele astea fie ele cu simulari, fara, sunt foarte greu de comparat cu ce se intampla intr-o cursa. De aia, toate discutiile astea, tot ce spune presa si tot ce abereaza baiatul asta McLaren bla bla Mircea, sunt irelevante. Am explicat o chestie simpla, o cursa incepe cu primul tur, multa benzina, pneuri neincalzite, unii sunt pe partea dreapta, altii pe partea stanga, se poate intampla multe, greseste un pilot, ii rupe o aripa altuia, o frana brusca, puff s-a busit altul. In teste, folosesc o masina, numeni nu-i stresat de start, de ceilalti piloti, sunt relaxati deh sunt teste. In schimb intr-o cursa... aia-i chestia serioasa tata, sa vezi acolo cat conteaza concentratia. O masina care merge bine in teste, poate sa fie cu totul altceva in curse, chiar si dupa 2-3 curse sa vezi ca s-a atins maximul si gata... s-a dus sezonul.
Parerea mea despre teste? Cine-i primul si testeaza fara sa buseasca masina are o problema... face ceva gresit. O masina buna are probleme in teste, si multe. Pentru ca problemele din teste, arata ca este impinsa la limita, iar asta conteaza imens intr-o cursa.
In weekend o sa fie prima cursa, vedem atunci cum sta treaba, eu personal cred c-o sa fie foarte interesanta :P