Mercedes: "Suntem echipa potrivită la momentul potrivit"

de Daniel Popescu
Luni, 10.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes se autointitulează drept echipa potrivită la momentul potrivit într-un clip video care prefaţează sezonul 2014 al Formulei 1.

Mercedes a realizat un clip video care îi introduce pe fanii Formulei 1 în atmosfera complet nouă a sezonului 2014. În cadrul materialului, directorul de motorsport Toto Wolff şi directorul tehnic Paddy Lowe explică motivele pentru care Mercedes este deja considerată principala favorită la titlul mondial.

Concluzia lui Wolff este că Mercedes este echipa potrivită la momentul potrivit, aluzie la rezultatele bune obţinute în teste în contextul introducerii noului regulament tehnic. 

Comentarii (10)

  • Ha,ha,ha...
    Mai rau sa nu le iasa,au mai fost destui care au batut toba si dupa nu stiau cum sa o mai scalde!Sau sunt cartile facute,adica este randul lor sa castige,sa nu se retraga din F1?!Orice e posibil...nu m-ar mira ;) !
    12 0
  • qwerty
    Monopostul si motorul din film nu sunt din anul acesta deci nu au fost in momentul potrivit :))))
    6 2
  • Cu dedicatie de la mine pentru toti Ferraristii...
    Ca sa nu spuneti ca inventez, si ca sa nu ii dau lui Grosjean nici o sansa de atac sau contestare, precizez sursa articolului si fragmentul care ii intrereseaza pe Ferraristi.

    http://www.omnicorse.it/magazine/35501/editoriale-f1-mercedes-i-perche-di-una-netta-superiorita-iniziale
    "VANTAGGIO DI DUE SECONDI AL GIRO! Nel paddock si stima in circa due secondi il gap che separa la Mercedes W05 e la Ferrari F14 T: un'enormità per la squadra del Cavallino che aveva promesso un avvio brillante al debutto delle nuove regole 2014. I tedeschi hanno fatto un investimento in risorse e uomini che non era sostenibile da nessun altro: si dice che a Brixworth, dove si producono i motori, e nel reparto turbo che è in Germania, siano operativi più del doppio dei tecnici che si può permettere la Ferrari nel gruppo diretto da Luca Marmorini."

    Santeti invinsi. V-ati predat. "Capitulare neconditionata scrie pe fruntea lui Grosjean. Acuma o sa ne abureasca iar ca nu ii inca oficial. Fratilor... Omnicorse sunt italieni si cam afla din timp cum sta treburile, ei au fost prima sursa care au precizat ca mp4-29 a cazut crash-testul, la fel cum au precizat si ca Mercedes a cazut crash-testul noului nas. Deci retine domnule Grosjean: 2 SECUNDE ii in spate rossa :)))) Nu zic ca Mclaren o sa fie prima, dar avand acelasi motor cu siguranta nu va fi la 2 secunde de Mercedes. Deci suntem peste ROSSA :)))
    4 16
  • Grosjean
    Ha ha ha, citeste si tu tot articolul si vezi ca l-ai tradus cu Google translate, pentru ca testul original spune altceva. Este explicata diferenta dintre testele facute de cei de la Ferrari si cei de la Mercedes, singurele echipe care au simulat o cursa in Barhain. Cei de la Ferrari au simulat o cursa fara SC, pe cand cei de la Mercedes au simulat o cursa cu macar 2 SC-uri si pentru ca au fost 20 de ture sub SC, au ars mai mult combustibil, dar vezi tu, si restul pot face la fel. Realitatea din teren se poate sa fie diferita pentru ca motorul Mercedes are alte probleme, nu poate forja, pe cand motorul Ferrari are o limita mica pe care o poate forja. Evident, sunt multe speculatii, dar deh.. vine cursa si o sa vedem cum sta treaba nu-i asa? Sunt multi factori, sa vedem cativa: pilotii (daca Hamilton apasa gresit de 5 ori acceleratia, s-a dus cursa si scrie pana prostului pe el), pneurile, diferentele dintre pneuri sunt mai mari, evident nu se dau date fixe, vedem in cursa. Cea mai interesanta chestie este ca nu se stie care motor este cel mai fiabil pentru moment. Si nici nu stie daca macar unul din motoarele actuale, poate termina cursa, in conditii de cursa. Cel putin in teste cei de la Mercedes au schimbat motorul la granita de 2000km, ceva mai putin decat cei de la Ferrari care s-au oprit la granita de 2800km. Evident, supozitii, vedem cum va decurge treaba din cursa :)

    P.S. Ca fapt divers, cred ca cei de la McLaren si William vor capitula neconditionat, nu de alta dar in la finalul testului din Bahrain, Mercedes avea 2s fata de concurenta, implicat McLaren si Williams lol. Mi se pare comic ca McLaren si Williams sa foloseasca un motor Mercedes, presupus identic cu cel folosit de Mercedes si sa aiba deja 2s deficit loooool. Personal n-ar crede chestiile astea, decat daca eram ignorant ca baiatul asta McLaren bla bla Mircea.

    Comic ar fi ca masinile motorizate de Mercedes sa abandonez sau sa fie rau in spate de masina Mercedes loooool, aia o sa fie prea distractiv de vazut!
    14 1
  • Grosjean
    Plus motorul Mercedes pierde putere pe orice linie dreapta pentru ca nu poate disipa puterea, iar ambele monoposturi, Ferrari si Red Bull s-a observat in teste ca sunt mai stabile in curbe, cel putin ramane remarca lui Button, care spune ca monopostul Ferrari iese mai bine din curbe ca cel McLaren, dar monopostul Red Bull iese si mai bine din curbe decat ambele monoposturi looooooool. Era mai interesant daca baiatul asta, McLaren bla bla Mircea, citea si intelegea tot articolul. Nu de alta dar cu engleza sta prost, italiana n-o intelege, probabil germana nu o stie... iar Google Translate nu-i nici o smecherie, traduce prost rau.

    Sfatul meu, sincer asteapta prima cursa tinere. Primele curse o sa fie foarte interesante, nu se stie niciodata cine le va castiga, sunt multe masini pe grila care stau bine. Cat despre capitulare, eu am capitulat de mult in a incerca sa discut cu tine, amical. Tu n-ai discernamant tinere, nici macar nu ma pot cobora la nivelul tau din pacate, degeaba incerc sa discut amical cu tine.
    14 0
  • Intelegeti-l pe Mircea. Mai are 3 zile de bucurie. Pe urma revine la starea din 2013.

    Cat despre declaratiile celor de la Mercedes... I-am mai vazut si in 2013 cum sperau la titlu si au renuntat. Au facut teste ilegale cu Pirelli, au obtinut o victorie si au visat din nou. Apoi au renuntat de tot. Cred ca Mercedes trebuie sa taca si sa faca. Momentan n-au de ce sa se agite pe chestia asta. Nu au nimic de pierdut, ei au numai de castigat. De pierdut acum cel mai mult are Red Bull.
    E posibil sa le iasa si toti vor spune ca n-au fost surprinsi, ca se asteptau la asta inca din teste. Multi se vor da "dashtepti" si vor spune "V-am zis inca din februarie". Si daca nu le iese? Cine vor fi fraierii anului?
    11 1
  • Grosjean
    Si chestia comica este ca monopostul Mercedes nu are destul combustibil pentru a termina cursele loool, astfel amandoi pilotii au fost "rugati" sa slabeasca, pentru ca a avea sanse la terminarea curselor loooooooooooooooool. Cine dracului a mai auzit ca un monopost mai rapid decat al concurentei si cel mai bun motor de pe grija sa aiba probleme cu greutatea pilotilor? looool, va dati seama cat de bun este motorul ala Mercedes daca... au nevoie de piloti mici si slabi? Acuma intelegem de ce l-au angajat cei de la Williams pe Massa, nu pentru experienta ci pentru ca-i mic si slab loooooooooooooool. Ce smecher motor au astia de la Mercedes, este atat de puternic inca masina ajunge la finalul unei curse doar fara pilot la bord loool, sper sa nu fie nevoit Hamilton sa fuga dupa masina, inaintea liniei de sosire loool.
    11 1
  • serban1955
    Prietene Grosjean, eu sunt incepator in ale f1, dar nu cumva tururile facute in spatele SC se scad din total ? Si atunci nu ard mai putin combustibil decat fara SC ? Intreb si eu ...
    0 4
  • Grosjean
    @serban1955: Iti dai seama c-o sa ramai incepator daca crezi ca tururile facute in spatele SC-ului se scad din total, considerand ca sunt tururi parcuse normal, chiar daca mai incet. Plus nu cred ca-i inteles ce am spus eu acolo, nu pot decat sa-ti recomand sa mai citesti inca odata tot textul.

    Daca nu te descurci am spus ca baietii de la Mercedes au facut o simulare a cursei in Bahrain cu cel putin 2 intrari ale SC-ului pe pista, in timp ce baietii de la Ferrari au facut o simulare fara intrarile pe pista a SC-ului. Fiind o simulare, evident ca Mercedes au scos timp mai bun, pentru ca au avut avantajul celor 2 intrari ale SC-ului, dar in realitate, intr-o cursa, toti vor beneficia de acel avantaj. Practic testul Ferrari a fost mai bine gandit, in timp ce testul Mercedes a incercat sa-i aduca in fata. Se poate spune ca au trisat, cine stie din ce motive.

    Testele astea fie ele cu simulari, fara, sunt foarte greu de comparat cu ce se intampla intr-o cursa. De aia, toate discutiile astea, tot ce spune presa si tot ce abereaza baiatul asta McLaren bla bla Mircea, sunt irelevante. Am explicat o chestie simpla, o cursa incepe cu primul tur, multa benzina, pneuri neincalzite, unii sunt pe partea dreapta, altii pe partea stanga, se poate intampla multe, greseste un pilot, ii rupe o aripa altuia, o frana brusca, puff s-a busit altul. In teste, folosesc o masina, numeni nu-i stresat de start, de ceilalti piloti, sunt relaxati deh sunt teste. In schimb intr-o cursa... aia-i chestia serioasa tata, sa vezi acolo cat conteaza concentratia. O masina care merge bine in teste, poate sa fie cu totul altceva in curse, chiar si dupa 2-3 curse sa vezi ca s-a atins maximul si gata... s-a dus sezonul.

    Parerea mea despre teste? Cine-i primul si testeaza fara sa buseasca masina are o problema... face ceva gresit. O masina buna are probleme in teste, si multe. Pentru ca problemele din teste, arata ca este impinsa la limita, iar asta conteaza imens intr-o cursa.

    In weekend o sa fie prima cursa, vedem atunci cum sta treaba, eu personal cred c-o sa fie foarte interesanta :P
    2 2
  • Grosjean
    Cat despre ce spune Mercedes, echipa potrivita la momentul potrivit, sincer eu as spune altceva. Sunt echipa potrivita sa profite de un moment oportun. Sau daca vreti sunt pregatiti sa profite de schimbarile oportun ivite. Personal cred ca si Ferrari sunt tot pe acolo. In schimb cine va profita mai bine de aceste oportunitati, vom vedea dupa prima jumatate a sezonului, cand masinile au parcurs multi km, s-au testat si rastetat tot ce s-a putut, s-au imbunatatit pachetele cat s-a putut si evident, s-a incercat castigarea a cat mai multor puncte. Red Bull s-a batut de-a lungul timpului cu Ferrari si McLaren, dupa care au intervenit Lotus si Mercedes. Anul acesta, cei mai avantajati sunt Ferrari si Mercedes pentru ca stiau cum arata motoarele. Dar asta nu inseamna ca-i excludem pe restul, McLaren si Lotus, inseamna doar ca primii au un mic avantaj. N-a inceput inca nici o cursa si gata, unii ii dau castugatori pe unii si pierzatori pe altii. Sunt multe curse, se pot schimba multe, este mai bine sa asteptam cursele, sa vedem cum sta treaba in teren si dupa aia sa discutam despre ele.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru