Mercedes: "Strategia Ferrari cu o oprire la boxe, riscantă"

de Daniel Popescu
Marti, 25.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes consideră că strategia adoptată de Ferrari cu o singură oprire la boxe pentru Sebastian Vettel era riscantă, iar echipa crede că a luat în calcul apariţia unor pene cauzate de diverse materale prezente pe circuit.

Era probabil unica lor şansă să termine pe podium. Au încercat, dar a fost o strategie riscantă.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
Sebastian Vettel a adoptat o strategie cu o singură oprire la boxe în Marele Premiu al Belgiei cu scopul de a înregistra progrese semnificative după ce a luat startul doar de pe locul opt, însă a abandonat în penultimul tur după ce pneul dreapta-spate a explodat.

Echipa consideră că este inacceptabil ca astfel de lucruri să se întâmple în condiţiile în care datele nu au evidenţiat niciun fel de probleme, însă rivalii de la Mercedes susţin că strategia aleasă de italieni a fost riscantă.

"Am discutat mult să adoptat o strategie cu o singură oprire, ca Ferrari. Ne-au luat un pic prin surprindere şi cred că toţi au fost surprinşi că au încercat asta. Înţeleg de ce Ferrari a făcut-o, pentru că era probabil unica lor şansă să termine pe podium. Au încercat, dar a fost o strategie riscantă", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.

Şi cei de la Mercedes au avut probleme cu pneurile, întrucât unul dintre cauciucurile lui Nico Rosberg a explodat în antrenamentele de vineri.

Directorul tehnic Paddy Lowe crede însă că diversele materiale prezente pe circuit au avut o influenţă în acest caz.

"Pentru cursă pericolul a fost reprezentat de materiale şi asta am şi clarificat cu piloţii în dimineaţa cursei. De fapt, am vorbit şi cu FIA să curăţăm mai mult bordurile acolo unde ar putea fi ascunse materiale. A fost evident ca materialele reprezintă un risc", a explicat el.

Via Autosport, Motorsport

Comentarii (8)

  • Oameni care au si creier in sportul asta. Nu doar piloti cu "aere" si diferite gaze....
    16 5
  • Am o intrebare.... Fata de alte circuite, acesta a fost chiar asa aproape de o fabrica de deseuri, sau un depozit de "diverse materiale", sau cei de la curatenie au fost in greva? Pirelli sustine sus si jos ca acestea au fost de vina si in niciun caz structura anvelopei, uzura prea mare doar pe un cauciuc din cele 4, etc.
    12 2
  • @jumbo1974ro
    Daca te-ai fi uitat atent la cursa ai fi remarcat cantitatea mare de reziduuri de pe partea murdara a pistei. De la anvelope desigur. Tot la nivelul atentiei de proximitate, daca citeai cu mare atentie textul articolului ai fi inteles ca nu doar Pirelli sustin ce spui ca sustin.....dar deh. Da, ai dreptate, e posibil ca in padurile alea sa fie niste combinate siderurgice ori pur si simplu niste rampe de gunoi.
    4 1
  • Toto Wolff ar trebui să-și vadă de capra lui, să analizeze de ce Rosberg a fost ultima găină la start, nu să-și dea cu părerea despre strategia celor de la Ferrari.
    6 5
  • E mai mult ca sigur că bordurile sunt cauza tuturor nenorocirilor.
    În rostul dintre ele stă ascuns Vlad Țepeș și trage-n țeapă pneurile monoposturilor.
    7 2
  • Intre borduri sta ascuns ghinionul feraristilor. Ca tot la cacialma joaca. Cartea nu le place, sunt altii care stiu cum se face, altii care Au si masina si pilot, au si ingineri. Si nu-s rosii.
    6 2
  • @AliceVogans:
    Daca e asa cum spui tu, Vlad Tepes s-a reorientat de la otomani la nemti! E cam selectiv voda al nostru, numai catre natiuni dominatoare are astfel de pofte! ;)
    4 0
  • bernie
    Degeaba tot incearca cei de la Pirelli sa convinga lumea ca ei nu au nici o vina ptr problemele care le-au avut pilotii cu pneurile la Spa ca nu au nici o scuza...Cel mai simplu ar fi fost sa vina la Spa cu niste compozitii mai dure adica pneuri medium si hard sau sa produca niste compozitii mai rezistente ale pneurilor soft si medium cu care s-au prezentat la Spa ptr ca cele mai multe resturi de pe pista provin tocmai de la pneuri.Sigur exista si resturi din diferite elemente ale caroseriei monoposturilor care sunt mult mai periculoase ptr piloti cum a fost si recenta tragedie a lui Justin Wilson dar niste pneuri mai dure si mai rezistente ar fi evitat acele explozii...Pirelli sunt de departe cel cel mai slab producator de pneuri pe care l-a avut F1 in istoria sa si se pare ca datorita unor mari interese tin cu tot dinadinsul sa ramana cel mai prost producator de pneuri si este pacat ca se intampla asa ceva in F1 ptr ca pneurile au un rol esential in economia bataliei ptr titlurile mondiale si nu numai..
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru