Echipa consideră că este inacceptabil ca astfel de lucruri să se întâmple în condiţiile în care datele nu au evidenţiat niciun fel de probleme, însă rivalii de la Mercedes susţin că strategia aleasă de italieni a fost riscantă.
"Am discutat mult să adoptat o strategie cu o singură oprire, ca Ferrari. Ne-au luat un pic prin surprindere şi cred că toţi au fost surprinşi că au încercat asta. Înţeleg de ce Ferrari a făcut-o, pentru că era probabil unica lor şansă să termine pe podium. Au încercat, dar a fost o strategie riscantă", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
Şi cei de la Mercedes au avut probleme cu pneurile, întrucât unul dintre cauciucurile lui Nico Rosberg a explodat în antrenamentele de vineri.
Directorul tehnic Paddy Lowe crede însă că diversele materiale prezente pe circuit au avut o influenţă în acest caz."Pentru cursă pericolul a fost reprezentat de materiale şi asta am şi clarificat cu piloţii în dimineaţa cursei. De fapt, am vorbit şi cu FIA să curăţăm mai mult bordurile acolo unde ar putea fi ascunse materiale. A fost evident ca materialele reprezintă un risc", a explicat el.
Via Autosport, Motorsport
În rostul dintre ele stă ascuns Vlad Țepeș și trage-n țeapă pneurile monoposturilor.
Daca e asa cum spui tu, Vlad Tepes s-a reorientat de la otomani la nemti! E cam selectiv voda al nostru, numai catre natiuni dominatoare are astfel de pofte! ;)