Mercedes şi Red Bull, opinii diferite despre scurtarea curselor de Formula 1

de Daniel Popescu
Joi, 06.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes consideră că scurtarea curselor ar atrage mai mulţi tineri spre Formula 1, însă Red Bull crede că lungimea acestora este irelevantă pentru fani.

Una dintre numeroasele propuneri făcute pentru îmbunătăţirea spectacolului în Formula 1 este cea cu privire la scurtarea curselor.

În prezent, piloţii trebuie să parcurgă puţin peste 300 de kilometri, iar durata medie a unei curse este de o oră şi 40 de minute, cu un record de două ore pentru etapa de la Singapore.

Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, consideră că tinerii ar fi mai atraşi spre Formula 1 dacă durata curselor ar fi mai scurtă.

"Cred că vedem un fenomen în care cu cât sunt mai tineri, cu atât fanii sunt mai puţin răbdători. Se pare că, indiferent de tipul de conţinut pe care îl consumi pe dispozitive, acesta trebuie să fie scurt, rapid şi uşor, în timp ce o cursă de Formula 1 este lungă. Pe de altă parte, cu cât este cursa mai lungă, cu atât vinzi mai multă publicitate, ceea ce este bine din punct de vedere al veniturilor", a declarat el.

Urmareste Automarket
În schimb, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, evidenţiază că există deja diferenţe majore între durata curselor, de la o oră şi 20 de minute la Monza până la două ore în Singapore.

"O cursă la Monza este incredibil de rapidă, puţin peste o oră, dar uneori astfel de curse pot fi statice, pe când o cursă în Singapore poate avea des două ore, dar uneori are mult mai multă acţiune.

O parte din provocarea istorică a Formulei 1 a fost să acopere o distanţă cât mai repede în jurul unui anumit tip de circuit", a precizat britanicul.

Via F1i

Comentarii (3)

  • Ha,ha,ha...
    Scurtare curselor,o porcarie.Si asa spectacol doar din cand in cand,curse scurte = rezultate si mai previzibile !
    10 0
  • Problema este ca ambii au dreptate. Noi vrem curse de 2 ore, ei ne ofera curse asa: primele 10 tururi, apoi strategii de boxe, si ultimele 6-8 ture. In rest se merge in mare parte pentru protejarea cauciucurilor, optimizarea consumului limitat, etc. E logic sa fie plictisitor si pentru pilotii din monoposturi nu vorbesc de noi, spectatorii. Uneori cate o cursa ca la Hungaroring, o data la 2-3 ani, care a fost interesanta aproape dealungul ei, dar nici asta asa cum ar trebui sa fie, sau cum a fost pe vremea lui Senna sau Niki Lauda.
    4 0
  • Pai da...
    Sa scoata cursa de duminica! Sa faca antrenamentele mai dinamice, iar cursa de fapt sa fie calificarile, sa puna in loc de 3 sesiuni 5! Iar in calificari stim ca poti sa mergi cu rezervorul mai gol, caucciucuri mai multe, nu ai emotii cu "depasiri la boxe", poti avea mai multe versiunui de setari, etc... cine stie, poate devine mai frumos de urmarit... O revenire la ce insemnau calificarile in epoca cand motoarele nu tineau mai mult de 2-3 ture de circuit dar aveau 1500+ cai...ehe..
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru