Marele Premiu al Spaniei marchează sosirea Formulei 1 în Europa, iar echipele pregătesc update-uri majore pentru monoposturi care ar putea bulversa ierarhiile.
Ferrari și Red Bull vor încerca să câștige timp prețios pe circuit prin noutăți de natură aerodinamică, în timp ce rivalii de la Mercedes vizează rafinarea monopostului și scăderea masei totale a acestuia.
În acest context, Niki Lauda, directorul non-executiv al campioanei mondiale, consideră că sezonul va fi relansat pe circuitul de la Barcelona. "Sezonul va începe ca nou. Nu știm încă cine are cele mai bune update-uri, dar vom vedea la Barcelona", afirmă austriacul.
Ferrari și Red Bull nu reprezintă singurele probleme pentru Mercedes, întrucât Lewis Hamilton a avut probleme cu monopostul în special în Bahrain. Șeful Toto Wolff a lăsat să se înțeleagă că inginerii nu au reușit să identifice cauza concretă a problemelor."Am petrecut timp pentru a înțelege de ce nu a putut aduce monopostul în fereastra potrivită pentru performanțe pentru a se simți confortabil. Nu există lucruri magice pentru a înțelege asta, ci doar multă muncă și atenție la detalii. Trebuie să-i dăm instrumentele de care are nevoie pentru a face treabă bună în următoarele curse și pe asta ne vom concentra atenția", a precizat el.
era mercedes e in declin maxim.
anul acesta macaronari au nimerit masina . red bull din pacate stau inca foarte bine la aerodinamica,dar motorul este slabut. si nici sasiul nu este fenomenal ca ani trecuti.
mercedes nu poate emite pretenti cu bottas . o sa isi ia puncte unul altuia cu hamilton ,aspect ideal pt VITELUL .
oricum, o sa avem ceva suspans si actiune .
dar pot paria ca mercedes nu mai castiga campionatul: cel putin la piloti.
poate-poate la constructori.
"Cum explici ca in calificari esti cel mai rapid dar in cursa nu?"
Simplu: se folosesc mapari diferite in calificari in Q3 fata de cursa, mapari care supun motorul la un stres suplimentar si din aceasta cauza se merge doar cateva tururi cu acea mapare agresiva.
Mercedes castiga mai multa putere cu aceasta mapare decat Ferrari.