Mercedes se teme că rivalii vor schimba regulamentul motoarelor fără acordul său

de Daniel Popescu
Joi, 30.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes este îngrijorată că echipele rivale ar putea adopta un alt regulament tehnic pentru motoare pentru sezonul 2017 fără să aibă acordul constructorului german.

Statutul Formulei 1 prevede că echipele pot modifica regulamentul tehnic pentru sezonul 2017 cu o majoritate simplă de voturi, iar Mercedes se teme că acest lucru ar putea determina constructorii rivali să ia decizii fără acordul actualei campioane mondiale.

Ipoteza îi aparţine directorului de motorsport Toto Wolff, care face referire la propunerile lui Bernie Ecclestone de a introduce un al doilea tip de motor mai ieftin, pe lângă actualele unităţi V6 de 1.6 litri.

"Pentru 2017 este nevoie de o majoritate simplă în Comisia F1 pentru a schimba regulile. Aceasta este realitatea. Dacă eşti dur şi blochezi totul, atunci se va trece peste tine. Aşa că încercam să discutăm pentru a vedea ce este în beneficiul sportului. Dacă schimbările implică o dezvoltare suplimentară majoră sau costuri financiare, ne vom spune punctul de vedere", a declarat austriacul pentru publicaţia F1i.

Pe de altă parte, Wolff insistă că propunerea iniţială pentru creşterea puterii motoarelor la 1000 de cai putere este perfect realizabilă.

"Dacă mărim curgerea carburantului, acesta este unul dintre instrumentele pe care le putem folosi, dar asta ar însemna să redesenăm anumite componente cruciale.

Dar trebuie să ştim înainte", a adăugat el.

Via F1i

Comentarii (11)

  • Nici Honda nu ar fi de acord cu asa ceva. Au investit atat pentru 1 sezon?
    8 4
  • @Kyro... pentru 2 sezoane. :)
    2015+2016.
    8 1
  • Ha,ha,ha...
    Pana in 2017...mai e,se pot schimba multe si pana atunci.Dc sunt ipocriti?Si ei s-au ridicat scufundand pe altii cu schimbarea regulamentului.Eu ma intreb daca au in regula curgerea combustibilului pana una alta,ca se tot vehiculeaza ca asta ar fi atuul lor principal...?!
    7 3
  • Ferrari nu va fi de acord. Lauda i-a atras pe italieni in alianta creandu-le artificial iluzia ca se vor bate cu Mercedes pana la sfarsit. Plus Honda au spus ca nu concep alt tip de motor decat ceva in jurul V6 si a sistemelor hibride. 4 echipe Mercedes + Honda au majoritate de 5-4. Eclestone este pentru V8 dar FIA si Todt sunt pentru V6 datorita relevantei pentru marii constructori.
    5 12
  • Ferrari nu va fi de acord. Lauda i-a atras pe italieni in alianta creandu-le artificial iluzia ca se vor bate cu Mercedes pana la sfarsit. Plus Honda au spus ca nu concep alt tip de motor decat ceva in jurul V6 si a sistemelor hibride. 4 echipe Mercedes + Honda au majoritate de 5-4. Eclestone este pentru V8 dar FIA si Todt sunt pentru V6 datorita relevantei pentru marii constructori.
    4 12
  • "Curgerea carburantului..."
    Halal exprimare/traducere, dar a devenit o obisnuinta, iar comentatorii de meserie de aici oricum nu baga de seama, pt ca sunt in lumea lor si habar nu au de limbaj tehnic
    9 4
  • @ravas
    Dar cum ar trebuii desteptule,ia,da-ne tu lumina !?
    4 7
  • Debit, se numeste. debitul este de 100kg ora ( daca gresesc sa ma corectati) asta ineamna teoretic aproximativ 175 de litri pe ora, bineinteles asta este debitul maxim. ( nu stiu exact ce densitate are benzina folosita de echipe). Aici putand fi facute ceva diferente, poate unii au o benzina mai usoara si isi pot permite sa utilizeze mai multi litri de combustibil. De ex benzina utilizata de Mercedes are 0.7 kg per litru, cand cea de la Renault de exemplu are 0.8, ceea ce se traduce printr-un consum ma ridicat al mercedes dar cantitatea in Kilograme fiind identica.
    2 0
  • @@ravas
    Google Translate
    If you increase the fuel flow -> Dacă vă creşte debitul de carburant
    Debit
    8 0
  • F1 Vision
    Considerand ca toti "motoristii" au votat saptamana trecuta sa ramana la actualele motoare, nu vad care-i problema. S-a discutat despre cateva mici modificari pentru ca motoarele actuale sa aiba in 2017 in jurul a 1000 bhp, ceea ce este oricum usor de realizat. In 2016 se estimeaza ca "powerplanturile" vor atinge oricum 900 bhp, pana la 1000 bhp nu mai este asa de mult. In afara de cresterea debitului, mai sunt cateva parti de modificat pentru a creste fiabilitatea acestor "powerplanturi", singura intrebare este cat de mult vor costa aceste mici modificari pentru echipele mici care oricum... au si asa destule probleme financiare.
    5 1
  • @@ravas: ti s-a raspuns mai putin desteptule. Acum vezi cum alegi niste pneuri cu ventuze(exprimare tot de aici) si te faci ca fugi cu ele la subtioara.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru