Mercedes: "Schumacher, în cea mai bună formă la Montreal"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Michael Schumacher a fost la un pas să termine pe podium Marele Premiu al Canadei după ce a concurat temporar chiar şi pe locul doi, însă în cele din urmă a fost nevoit să se mulţumească doar cu locul patru după ce a fost depăşit de Jenson Button şi Mark Webber.
Totuşi, Norbert Haug, directorul departamentului de motorsport al Mercedes, a lăudat prestaţia germanului şi crede că acesta a demonstrat că este în continuare în cea mai bună formă, în ciuda vârstei înaintate.
"Asta se întâmplă în sport, lucrurile se pot schimba foarte rapid. Până la urmă ai nevoie de rezultate, iar cel de aici a fost unul foarte respectabil. Echipa noastră este calmă, stăm împreună şi ne ajutăm unul pe altul. Acesta a fost Schumacher în cea mai bună formă. Asta demonstrează că poate face treaba şi că dacă îi oferim monopostul potrivit va furniza rezultate", a declarat germanul.
Între timp, presa internaţională a început să speculeze că septuplul campion mondial se gândeşte să-şi prelungească contractul cu Mercedes GP după 2012, întrucât a afirmat că va avea nevoie de mai mult de trei ani pentru a se reacomoda cu Formula 1.
Totuşi, germanul insistă că nu a luat încă nicio decizie în acest sens."Am auzit speculaţiile şi cum au fost interpretate comentariile mele. Dar nu acesta a fost înţelesul comentariilor mele. Am spus că avem o înţelegere pe trei ani, iar la momentul potrivit vom vorbi despre ce vom face în viitor", a explicat Schumacher.
Via | Autosport
Problema stiti care este?!? acea regula stupida care daca nu ar fi aparut, shumacher era pe podium fara nicio preoblema, aceea cu schimbatul directiiei mai mult de o singura data! mi se pare ipocrita rau regula asta, care practic il lasa neputincios pe cel ce urmeaza sa fie depasit!
@ mad F-ductul putea sa il puna pe masina toata lumea nu numai urmaritorul din spate deci erau conditii egale. Daca nu erau capabili inginerii sa il instaleze pe orice monopost asta e altceva.
@ schimbatul liniei o singura data era si mai demult nu e o noutate a sezonului 2011.
Deasemenea KERS-ul este o tehnologie ce merita dezvoltata si testata pentru ca mai apoi (in viitor) sa poata fi cu succes implementata pe automobile reiterand inca o data ca Formula 1 nu e doar un sport ci si un "motor" pentru industria auto.
DRS-ul in schimb e cu totul altceva. Depasirile efectuate cu DRS nu mai au loc la sfarsitul liniei drepte, acolo unde au farmec, cand nu stii daca cei doi se ating? care e pe trasa ideala? si stii ca daca unul a luat virajul mai larg va avea intaietate pe urmatorul (prelungind duelul). Nu, acum depasirea are loc la jumatatea liniei drepte iar cel aflat in fata nu are nici o sansa.
Problema pe care au lansat-o cei de la BBC (Eddie Jordan di David Coulthard) e ca nu prea mai poti sa iti dai seama unde e talentul si priceperea pilotului si unde e "vina" aripioarei aleia.
Si mai e o chestie. Nici live (din tribunele unui circuit) depasirile cu DRS nu au farmec.
Am fost anul asta la Istanbul (ulterior am aflat de recordul de depasiri din cursa) si se simte, se simte ca e FAKE.
Da, statistica ne spune ca avut loc 1000 de depasiri intr-o cursa insa unde e fun-ul daca depasirile sunt atat de scurte si duelul efectiv dureaza cateva secunde.
In cazul de fata, la Montreal, Vettel a fortat pentru ca stia ca daca Button il prinde din urma nu va avea nici o sansa pe linia dreapta. Ne-a demonstrat-o Massa (care nu facut nimic toata cursa) cu Kobayashi.
Probabil o sa spune-ti ca sunt pretentios. Ia uite ba si la asta, vrea si spectacol si multe depasiri si sanse egale intre piloti si si si.... Posibil, insa asta ne face fani, prentetiile pe care le emitem pentru ca sportul nostru preferat sa evolueze (in bine)
Parerea mea (si sper sa nu aruncati cu pietre) e ca DRS-ul e mai mult pentru profanii F1, pentru a atrage o audienta mai mare, mai tanara etc..
Cei care urmaresc F1 de mult si acum tin minte depasirea lui Hakkinen in dauna lui Schumacher de la Spa in 2000 la fel cum probabil vor tine minte si dubla depasire efectuata de german in cursa asta (in acul de par, fara DRS). Insa nimeni nu va tine minte depasirea lui Webber in dauna lui Scumacher (de ex) pt ca nu a avut nimic spectaculos.
Pardon :)
Cat despre F-Duct... nu conteaza cat de mult l-au inventat cei de la McLaren ci cat au copiat de la Sauber.
DRS ajuta pilotii mai rapizi sa-i depaseasca mai usor pe cei din fata.
Daca pilotii sunt la fel de rapizi s-ar putea sa-l depaseasca sau nu pe cel din fata. A se vedea cat s-a chinuit Webber cu Schumi.
Criticati DRS ca ii ajuta pe cei din spate. Dar cine il tine pe pilotul din fata sa stea la mai mult de o secunda in fata urmaritorului?
Vettel a si declarat ca a mers la limita la final pentru ca s-a chinuit sa-l tina pe Button la mai mult de 1 sec.
Sa presupunem ca Vettel nu gresea. Daca nu era DRS vedeam ca Button il ajunge si trec linia de sosire unul dupa altul. Cu DRS am fi avut sansa sa vedem un duel gen Schumi - Webber.
Daca cel care a fost depasit se tine la sub 1 sec. de cel care l-a depasit, poate incerca si el acelasi lucru. Daca nu poate, inseamna ca este evident mult mai lent si ramane la duel cu altii nu cu cei din fata.
Cred ca m-am lungit dar ideea principala e ca exista un duel fairplay pana la limita de 1 sec. Apoi ramane cat de istet e urmaritorul sa depaseasca.