Mercedes a dezvăluit însă că germanul a avut o problemă cu supraîncălzirea motorului, motiv pentru care a avut mai puţină putere, iar acest lucru i-a permis lui Hamilton să obţină un avantaj competitiv. De altfel, Rosberg a fost avertizat pe parcursul primului stint al cursei să concureze cu precauţie din cauza supraîncălzirii unităţii de propulsie.
"Plecarea de pe loc a fost bună pentru ambele monoposturi, dar Rosberg a avut o mică problemă din cauza unei unităţi de propulsie mai încălzită. Preoblema a apărut după câteva secunde şi nu a mai avut aceeaşi putere ca şi Hamilton. Este legat de temperatură. Problema a apărut în turul de încălzire", a declarat Toto Wolff, directorul de motorsport al constructorului german.
Aparent, vinovat pentru supraîncălzirea motorului este chiar Rosberg, din cauza modului în care acesta a pregătit ambreiajul pe parcursul turului de formare."Este important să aduci ambreiajul şi motorul la temperatura optimă de funcţionare.
Pilotul are grijă de asta pe parcursul turului de formare. Există diferite proceduri. Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie", a adăugat Wolff.Rosberg a încercat să reziste atacului venit din partea lui Hamilton, însă a fost nevoit să iasă uşor pe iarbă şi a pierdut poziţia de lider.
Via Autosport
Si apoi: "Ambii piloţi au lucrat la asta, dar de data aceasta acel tur de formare a generat temperaturi diferite în unităţile de propulsie"
Intrebarea este de ce?