Mercedes este singura echipă de pe grila de start care nu a finalizat încă linia de piloți pentru sezonul 2021. Valtteri Bottas are deja contract valabil, însă coechipierul său Lewis Hamilton nu este încă pregătit să semneze prelungirea acordului.
Inițial, campioana mondială a menționat că negocierile vor începe după cucerirea matematică a celor două titluri mondiale.
Ulterior, startul discuțiilor a fost însă amânat după ce Hamilton a contractat Covid-19 și a fost nevoit să absenteze de la una dintre ultimele curse ale sezonului. Sezonul s-a încheiat la jumătatea lunii decembrie, astfel că negocierile vor fi reluate cel mai probabil după sărbători.
În acest context, Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes și acționar al echipei, afirmă că noul contract poate fi semnat chiar și înainte de startul sesiunii de teste de iarnă, programată la Barcelona în perioada 2-4 martie.
"Prioritatea a fost să câștigăm campionatul și să nu ne distragem atenția cu discuții dificile.
Apoi a apărut Covid-19, ceea ce ne-a întârziat. Nu suntem îngrijorați, mai devreme sau mai târziu vom rezolva. În cel mai rău caz înainte să mergem la teste", a explicat austriacul.Hamilton a dezvăluit recent că a slăbit 4 kilograme în perioada în care a fost bolnav de Covid-19.
"Am pierdut 6 kilograme în ultimele două luni, dintre care 4 kilograme de când m-am infectat cu Covid-19. Am pierdut mulți mușchi, dar sunt determinat să revin la forma obișnuită", a preciat britanicul.
pai cum sa apari cu o oferta salariala pentru viitorul octuplu aflata pe acelasi palier pecuniar cu aceea din actualul contract care se incheie peste cateva zile? (54 milioane $/an)
ii vorba totusi de propriul lor razboinic care s-o luptat nu demult cu un inamic veritabil, SarSCoV2, si pe care o reusit sa-l rapuna dupa o lupta crancena...
Benz ii singurul vinovat pentru faptul ca-l lasa pe brunetu' suprem sa se usuce pe picioare.....
ce-si propune Benz in sezonul 2021?!?
sa se vulnerabilizeze singur cu un brunet suprem sfrijit in cockpitul monopostului cu nr 44 ?!?
reiterez, dupa doua saptamani de la prima initiativa, apelul meu sincer de a nu precupeti nici un efort in ajutorarea unui pribolit vulnerabil precum numai brunetu' suprem ii, tocmai de aceea nu ezitati sa formati nr cu tarif normal 000-HELP HAMILTON si sa contribuiti cu cateva sute de Euro la evitarea amputarii premature a unei cariere cum n-o mai fost alta in F1
is de acord cu faptul ca toata planeta traverseaza-n prezent
o perioada dificila dar parca-i pacat ca lucrurile sa se impotmoleasca din cauza catorva zeci de milioane de $, is ferm convins ca Benz poate face un astfel de efort financiar pentru a-si rasplati asa cum se cuvine pe cel care le-o construit un palmares epustuflant in F1....
si de ce sa ne ferim de adevarul gol-golut.....
viata sportiva a unui astfel de performer se intinde pe un interval de timp nu tocmai generos, brunetu' suprem are tot dreptul sa-si asigure inca de pe acuma un trai aflat la limita inferioara a decentei si pentru momentul cand va face cunostinta cu senectutea....
inca un amanunt....
Sebastian Vettel coboara din 2021 la o remuneratie de 10 milioane Euro/an!
.....is vremuri anevoioase pentru multi dintre semenii nostri
Nu cuvintele in sine trebuiesc blamate (interzise), ci forma si intelesul atribuit de emitator. Domnul costel repeta obsesiv termenul de brunet ca sa ne arate frustrarea lui ca un pilot de culoare domina (cu ajutorul mercedes) F1. Asta este rasismul, nnu faptul ca arbitrul l-a identificat pe un individ ca fiind negru.
ce au in comun urmatorii indivizi, asta inainte de a identifica fiecaruia dintre ei aptitudinile indubitabile in ceea ce priveste strunirea unui monopost de F1?
-Carlos Sainz;
-Daniel Ricciardo;
-Esteban Ocon;
-Lance Stroll;
-Sergio Perez;
-Antonio Giovinazzi;
-Nicholas Latifi;
-fratele pe linie paterna al lui Nicolas Hamilton;
....domnule draga, is bruneti cu totii !!!
(podoaba capilara de culoare neagra)
iar palmaresul intimidant al celui pe care mi-oi permis sa-l enumar ultimul face din el, pe buna dreptate, brunetul suprem
In al doilea, nici eu nu sunt de parere ca Hamilton sa se retraga. Dar as vrea sa faca schimb cu Max si de acolo, de la Red Bull, sa ne arate el cat de nr. 1 este. Nu de la Ferrari, sau McLaren, sau alta echipa, sa ne arate de la a doua, in ordinea valorii, cat de tare este el. Nu doar de la Mercedes si cu Bottas echipier. Pentru ca mai mult de jumatate din grila actuala ar castiga titlul la Mercedes, fara probleme, cu asa echipier ! Dar ... proverbul cu cainele care nu pleaca de la macelarie ...
is cu speranta ca cei 200 000 Euro obtinuti saptamanal de Sebastian Vettel incepand cu ianuarie 2021 sa-i permita acestuia, sotiei sale, celor trei copii, sa treaca cu bine si cu cat mai putine lipsuri si prin al doilea an al pandemiei de SaRSCov2......
la suma asta care frizeaza ridicolul, sub 1 milion de Euro/lunar pentru un cvadruplu laureat mondial, nimeni nu-l poate acuza pe multiplul campion german de mercantilism......
ii vorba doar de un gest cat se poate de marinimos pe care Sebastian Vettel nu se sfieste sa-l faca in vazul tuturor , acela de a fi dispus la un compromis financiar major dar cu nobilul scop de a-si cultiva uriasa sa pasiune pentru competitie si performanta intr-un mediu atat de rafinat precum numai F1 ii
Hamilton este considerat nr.1 pt. ca este cel mai constant si foarte rar greseste. In ultimii 7 ani singurul abandon in care a fost partial vinovat a fost in Spania2016. Verstappen a fost aproape sa rateze cursa din Ungaria dintr-o greseala stupida ce nu tine de monopost. In Turcia, Red Bull a fost peste Mercedes, Hamilton a castigat - Max s-a invartit. Verstappen este foarte rapid dar inca greseste mult. Si ar gresi aproape la fel si cu un Mercedes, Ferrari sau orice alt monopost. Poate ca Red Bull este mai dificil de manevrat dar unele greseli au fost clar din vina pilotului. Nu o sa semneze Hamilton cu Red Bull sau cu Williams doar pentru ca asa vor niste frustrati ce nu inteleg sportul. Uitati ca atunci cand Hamilton a semnat cu Mercedes, echipa era una de pluton.
Hamilton a fost ales pilotul anului in toata presa de specialitate si este lider in clasamentele facute de sefi si piloti. Max este pe 2. Cred ca parerea celor din domeniu este mai corecta decat a unora gen Costel, Neutru si DAV.
Bottas este criticat aiurea. Bottas cand era la Williams l-a umilit pe Massa. Daca brazilianul a ocupat locul inutil la Ferrari timp de 8 ani si nu a facut nimic hai sa-l lasam si pe Bottas inca 4 ani. Unul invins de Kubica si Latifi pentru ca a gresit in toate momentele cheie, nu cred ca este peste Bottas, si Mercedes nu are nevoie de noul Grosjean.Russell mai are multe de demonstrat ca sa merite la Mercedes. Peste Bottas sunt doar Hamilton, Verstappen, Leclerc, Perez, Ricciardo, Alonso si Sainz.7 din 19, mult mai putin de jumatate de grila.
La Multi Ani!
@Radu - posibilitatea de a comenta doar cu un cont valabil este pe masa Automarket de multi ani ani (sa fie vreo 7-8 daca nu gresesc). Mircea Mester care era mai prezent pe acest site avusese o stire despre acest subiect, din pacate nu mai reusesc sa gasesc linkul.
Totusi, cred ca cineva n-a avut dosar cu sina sau timbru postal pentru ca mai departe de declaratii nu s-a ajuns, si din pacate avem multe comentarii foarte nelalocul lor. Au fost cateva comentarii pe care le-am raportat personal echipei Automarket, dar cred ca nu asta ar trebui sa fie rolul utilizatorilor.
Mie personal imi este tot mai dificil sa doresc sa revin aici, pentru ca sunt un utilizator vechi si pot gasi de multe ori continut foarte interesant. De asemenea, sunt unii utilizatori care au comentarii pertinente si bine punctate, obiective, interesante pentru orice petrol head.
Deocamdata trebuie sa ignoram personaje gen Costel sau Dav, pana echipa Automarket va reusi sa gaseasca dosarul pierdut a regulii de a comenta doar cu cont automarket si sa-l implementeze.
@Daniel Popescu, @Mircea Mester, @Redactia - se mai aude ceva despre modificarea sectiunii de comentarii?
Mentalitate pur bolsevica ! Daca nu ne convine ce spun altii, hai sa-i infieram cu manie proletara si, intr-un fel sau altul, sa le inchidem gura ! Gretos elitism omule si ti-ar trebui o baza ca sa-l afisezi, nu numai gargara pura !
Nu-ti convin comentariile mele ? Sa fii sanatos, nu le citi, nu esti obligat !
Te supara ca-ti critic favoritul ? Din nou sa fii sanatos, este parerea mea si punct, nu-ti place, treci mai departe !
is oripilat sa constat faptul ca iata, chiar si la momentul cand cu totii ne aflam ancorati suficient de adanc in secolul XXI, deprinderile monstruoase ale unuia precum Beria continua sa faca din dumneata un *merituos* prozelit....
is in asteptarea scuzelor sincere ale domniei tale
nu-l mai felicita intr-atat, nu-s convins ca-i cazul....
ti-oi propus cumva sa-i tradezi vulnerabilitatile ?!?
asta deoarece acela care a transformat-o intr-o veritabila lauza pe Carmen Larbalestier in lunile ianuar&februar ale atat de indepartatului an 1981 (e. n.) ii mai aproape de varsta de 50 de ani, incompatibila cu strunirea la cote decente ale unui monopost de F1 in cursele televizate ale unui campionat mondial de F1 decat de etatea de 20-21 de ani, cea care ofera palierul optim pentru excelare continua atat a progresului cat si atat de necesarei consistente a pilotajului in gp-uri......
is ferm convins ca-s in asentimentul multora de pe AM-motorsport, tocmai d-asta te invit extrem de cuviincios sa-ti imbunatatesti cultura intr-ale F1 cu urmatorul material:
https://youtu.be/kaX_Z0r57nU