Chiar dacă fiabilitatea monopostului W05 a fost una exemplară, directorul executiv Toto Wolff afirmă că Mercedes nu şi-a atins încă potentilaul maxim şi că inginerii lucrează la îmbunătăţirea anumitor componente.
"În termeni de kilometri parcurşi aş spune că suntem în avans, dar în termeni de componente cu care am avut probleme şi în termeni de provocări înaintea cursei cred că suntem acolo unde ne aşteptam.Suntem oarecum departe de ceea ce ne aşteptam să fie potenţialul nostru maxim şi sunt câteva lucruri care nu funcţionează chiar aşa cum ne dorim, dar suntem mândri de conceputul integrat produs de echipele de Brackley (n.r - echipa de F1) şi Brixworth (n.r - unitatea de producţie a motoarelor)", a declarat austriacul în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al echipei Mercedes.
Pe de altă parte, Wolff a negat că Mercedes se poate considera deja favorită în debutul sezonului şi insistă că şi alte echipe au demonstrat performanţe bune, însă evită să facă nominalizări.
"Dacă ne uitam la sezoanele precedente, favoriţii după primele zile de teste nu sunt întotdeauna în aceeaşi poziţie la prima cursă. Cred că trebuie să avem un anumit grad de precauţie, în special în acest stadiu timpuriu. Alte câteva echipe au fost puternice până acum în anumite privinţe, dar încă nu avem imaginea completa şi aş spune că nu o vom avea nici după primele curse", a adăugat el.
Via Mercedes
MW: The ban on active suspension from 1993. They will say that have Lotus and Williams had before us. But considered in the light were at best level regulations. We had the first true active suspension. Ferrari was the driving force behind the banishment of these systems, because they have not made to work their own project in the third attempt. They have Max Mosley blackmailed. At the Canadian Grand Prix in 1993 had Williams, Lotus and we such a system. Max has the ban threaded very clever. He questioned the legality of the question, and the stewards had to address the question. They have decided that active chassis did not conform to the regulations because they actively changed the aerodynamics. We are then presented themselves before the FIA World Council. I was very upset and was very loud in these negotiations. It was my first controversy with Bernie Ecclestone. This resulted in a deal: We allow until the end of the season, but in 1994 it is forbidden. I said: Then rather the same. The FIA decided otherwise. Only ABS has banned immediately. We went to the last two races instead of ABS with a brake servo. Even that was banned
Parte a interviului cu Martin Whitmarsh, Septembrie 2013.
P.S Ferrari l-a santajat pe seful FIA de atunci, Max Mosley, deoarece ei nu au fost in stare sa isi faca temele si sa faca suspensia sa functioneze. Asta ii adevarata fata a celor de la Ferrari, incerca-ti sa mai negati acolo. Hai sa vad icnercati sa negati, cand ii totul negru pe alb.
tu sigur esti unu din cei care nu au luat bac-ul nu ?