Formula 1 a inițiat în ultima perioadă o serie de negocieri cu toate echipele pentru semnarea unui nou Acord Concorde valabil după sezonul 2020.
Toate echipele au acceptat noile condiții, cu excepția campioanei mondiale Mercedes. Potrivit unor informații neoficiale publicate de postul de televiziune BBC, Mercedes este nemulțumită că proprietarii Formulei 1 vor să elimine bonusul acordat echipelor cu istorie, cu excepția Scuderiei Ferrari.
Astfel, Ferrari ar urma să primească 40 în loc de 110 milioane de dolari, în timp ce Mercedes ar urma să fie privat de bonusul actual de 70 de milioane de dolari și să primească doar un bonus de 10 milioane de dolari în calitate de furnizor de motoare, la fel ca Renault și Honda.
Formula 1 a luat această decizie pentru a distribui banii din drepturile TV într-un mod mai echitabil între echipe. Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, susține că echipa pe care o conduce este principala victimă a noului sistem.
"Suntem cea mai mare victimă în ceea ce privește pierderile de venituri.
Avem îngrijorări pentru subiecte legale, comerciale și sportive. Dacă discutăm pentru un compromis, atunci suntem aproape de un acord, dar nu am văzut o astfel de abordare", a declarat el.Termenul limită pentru un acord final expiră în 12 august, iar un purtător de cuvânt al Formulei 1 a exclus varianta ca negocierile cu Mercedes să fie prelungite.
"Acest acord este important pentru viitorul sportului și pentru fani. Mergem înainte și nu vom accepta întârzieri", a menționat purtătorul de cuvânt al Formulei 1.
Via BBC
pudoare, doze rezonabile de pudoare
daca Toto n-ar prioritiza insolenta cronica atunci detaliile is cat se poate de facil de reglat,
anvengura impozanta a palmaresului celor din Maranello in F1 impune ca Ferrari sa parcurga itinerariile marelui circ pe un ecartament financiar separat, o vizita a domniei tale la Museo Ferrari o sa-ti clarifice pe deplin surprinzatorul neajuns care observ ca nu-ti da pace in aceasta dimineata pe AM
Sa nu uitam ca pe langa sport e si un bussiness. Daca asa un gigant ar face astfel de concesii atunci nu s-ar mai afla unde este acum. Sunt o forta pana la urma, de ce sa cedeze ?
In plus Liberty, FIA, or fi niste saraci? Este adevarat ca in loc de aprox. 620 milioane F1 a incasat vreo 24, dar asta nu inseamna ca echipele nu trebuie sa isi primeasca banii..