Mercedes: "Noile reguli pentru presiunea pnerilor nu au influenţat rezultatele din calificări"

de Daniel Popescu
Duminica, 20.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a negat ipoteza potrivit căreia noile reguli impuse pentru presiunea în pneuri au afectat performanţele monoposturilor în calificările din Singapore.

Presiunile stabilite de Pirelli nu au avut nicio influenţă asupra setărilor.

Toto Wolff
Director motorsport Mercedes
Pirelli a impus un set de reguli dure pentru presiunea în pneuri după exploziile de cauciucuri suferite de Nico Rosberg şi Sebastian Vettel la Spa-Francorchamps, iar în cursa următoare de la Monza victoria obţinută de Lewis Hamilton a fost pusă sub semnul întrebării după ce britanicul a avut o presiune necorespunzătoare într-unul dintre cauciucuri. Ulterior, Pirelli a stabilit o procedură clară pentru presiunea în pneuri începând cu Marele Premiu al statului Singapore, iar în calificări Mercedes a obţinut doar locurile cinci şi şase.

Inevitabil, a apărut ipoteza potrivit căreia lipsa de performanţe de pe circuitul Marina Bay are drept explicaţie noul regulament pentru presiunea în pneuri, însă directorul de motorsport Toto Wolff a respins categoric acest lucru.

"Presiunile stabilite de Pirelli nu au avut nicio influenţă asupra setărilor.

Am fost în limite. Este vorba despre efectul aderenţei mecanice pe care am fost capabili să o extragem din pneuri. Monopostul nu s-a schimbat. Este în continuare un monopost foarte bun din punct de vedere aerodinamic, iar motorul nu s-a schimbat", a declarat austriacul.

Sunt multe lucruri care influenţează performanţa.

Toto Wolff
Director de motorsport Mercedes
Iniţial, Mercedes a anunţat că lipsa de aderenţă şi setările monoposturilor au fost principalele cauze ale eşecului din calificări, în timp ce Hamilton a afirmat că problema vine de la pneuri. Wolff admite însă că există numeroase alte aspecte care trebuie avute în vedere.

"Nu am fost capabili să calibrăm monopostul pentru punctul optim de funcţionare al pneului. Totul trebuie să fie perfect: garda la sol, presiunile, temperaturile pneurilor, temperaturile de la nivelul pistei. Sunt multe lucruri care influenţează performanţa", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (4)

  • Pana la urma nu trebuie sa primeasca si ferari o gura de oxigen?
    10 8
  • Exact ce spuneam ieri , confirma si Hamilton. Aviz amatorilor. PRESIUNEA IN PNEURI !!!!!!!!!! In Paddock se stie acum de asta.
    Explicatia pentru locurile 5 si 6 pentru Mercedes este presiunea in pneuri.Eu am vazut pe RTL calificarile si la sfarsitul calificarilor reporterul german INSISTA cu intrebarile la Totto Wolf, Niki Lauda, Rosberg si Hamilton vav de presiunea din pneuri si toti o dadeau cotita , ca nu...ca presiunea a fost ca de obicei. Asta era marea golaneala a celor de la Mercedes. Intamplator stiu limba germana si la RTL chiar se fac analize serioase
    6 3
  • @iorgas... mai intai sa ii vedem pe nemti ce fac in Japonia. Dupa aia vom zice ceva de pneuri.

    Eu cred ca Singapore nu a fost cursa lor. Daca si in Japonia au probleme, atunci se poate confirma ipoteza precum presiunea in pneuri ar putea fi motivul pentru care Mercedes a dominat atata timp.
    4 0
  • @iorgas - sper ca dupa Suzuka sa te linistesti. Nu ai cum sa faci un monopost mai rapid cu 1.5 secunde pe tur fata de restul numai din presiunea din pneuri mai ales ca nici nu era mare diferenta fata de limita minima admisa si asta numai pe o roata. Pur si simplu nu e circuitul celor de la Mercedes drept dovada ca si anul trecut s-au chinuit aici.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru