Inevitabil, a apărut ipoteza potrivit căreia lipsa de performanţe de pe circuitul Marina Bay are drept explicaţie noul regulament pentru presiunea în pneuri, însă directorul de motorsport Toto Wolff a respins categoric acest lucru.
"Presiunile stabilite de Pirelli nu au avut nicio influenţă asupra setărilor. aerodinamic, iar motorul nu s-a schimbat", a declarat austriacul.
Am fost în limite. Este vorba despre efectul aderenţei mecanice pe care am fost capabili să o extragem din pneuri. Monopostul nu s-a schimbat. Este în continuare un monopost foarte bun din punct de vedere Iniţial, Mercedes a anunţat că lipsa de aderenţă şi setările monoposturilor au fost principalele cauze ale eşecului din calificări, în timp ce Hamilton a afirmat că problema vine de la pneuri. Wolff admite însă că există numeroase alte aspecte care trebuie avute în vedere."Nu am fost capabili să calibrăm monopostul pentru punctul optim de funcţionare al pneului. Totul trebuie să fie perfect: garda la sol, presiunile, temperaturile pneurilor, temperaturile de la nivelul pistei. Sunt multe lucruri care influenţează performanţa", a adăugat el.
Via Motorsport
Explicatia pentru locurile 5 si 6 pentru Mercedes este presiunea in pneuri.Eu am vazut pe RTL calificarile si la sfarsitul calificarilor reporterul german INSISTA cu intrebarile la Totto Wolf, Niki Lauda, Rosberg si Hamilton vav de presiunea din pneuri si toti o dadeau cotita , ca nu...ca presiunea a fost ca de obicei. Asta era marea golaneala a celor de la Mercedes. Intamplator stiu limba germana si la RTL chiar se fac analize serioase
Eu cred ca Singapore nu a fost cursa lor. Daca si in Japonia au probleme, atunci se poate confirma ipoteza precum presiunea in pneuri ar putea fi motivul pentru care Mercedes a dominat atata timp.