Mercedes neagă creşterea bugetului la 200 de milioane de euro pentru 2013

de Daniel Popescu
Joi, 15.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a negat speculaţiile din presa germană potrivit cărora va investi 200 de milioane de euro în sezonul 2013 cu scopul de a înregistra progrese majore în clasamentul constructorilor.

Publicaţia germană Bild a relatat la începutul lunii noiembrie că Mercedes a decis să mărească cu aproximativ 30% bugetul alocat echipei de Formula 1 pentru sezonul următor.

Astfel, constructorul german ar urma să investească 200 de milioane de euro anul viitor comparativ cu 155 de milioane în sezonul 2011, scopul final fiind de a-i oferi lui Lewis Hamilton un monopost cu care să poată obţine victorii.

Cu toate acestea, informaţia a fost negată de Dieter Zetsche, preşedintele Daimler, compania-mamă a celor de la Mercedes, care a admis însă că echipa trebuie să-şi îmbunătăţească rezultatele în sezonul viitor.

Urmareste Automarket
"Motorul Mercedes este considerat cel mai bun din Formula 1, iar lipsa de performanţe provine din alte părţi ale monopostului.
Cu siguranţă trebuie să devenim mai buni, şi asta curând, dar nu intenţionam să mărim bugetul"
, a declarat el pentru publicaţia germană Die Zeit.

Cu două curse înainte de finalul sezonului 2012, Mercedes ocupă locul cinci în clasamentul general şi are un avans de numai 12 puncte în fata rivalilor de la Sauber.

Via GMM

Comentarii (2)

  • Oare dl.preşedintele Dieter Zetsche e in campanie electorala ca si politicieniii de la noi ?
    Cutia de viteze sau sitemul de alimentare al motorului nu e tot Mercedes ?
    Cat priveste motorul Mercedes ... e la fel de fiabil ca si motorul Ferrari. Asa ca nici aici nu sint cei mai buni. Sint la fel de buni dar nu cel mai buni (adica nici un abandon datorat motorului). McLaren insa nu cred ca sint de aceeasi parere cu dl.preşedintele Daimler
    2 2
  • Sunt cateva chestii de discutat aici:
    -fiabilitatea motorului Mercedes...uite, informatiile oficiale arata ceva usor diferit de ce declara CEO-ul lor - cum ca echipele motorizate de Mercedes au terminat primele stocurile de 8 motoare regulamentare, astfel ca la cursa de azi - Austin - parte din echipele respective au deja motoare vechi - pe cand de exemplu Vettel utilizeaza un motor nou. MOtoarele alea nu s-au schimbat primele de fiabile ce sunt, cu siguranta
    -din punct de vedere al performantelor (output) totusi cam toata lumea zice ca motorul Merc rupe randurile...nu cred ca se-nseala toti
    -diferenta insa o face aerodinamica, si impactul asupra pneurilor - eu unul cred ca aici face referire CEO-ul lor cand zice ca trebuie sa imbunatateasca. Si intr-adevar au ce imbunatati, de vreme de RedBull sau Lotus, cu un motor - orice s-ar zice - inferior - ii bat zdravan.

    Ce ma nelamureste pe mine totusi...de unde lipsa asta de fiablitate/uzura accentuata a motoarelor? pentru ca motoarele astea sunt in esenta aceleasi din 2009 si anii trecuti chiar au fost fiabile...or fi inceput sa le fabrice mai prost?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru