Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia italiană Omnicorse, constructorul german va utiliza un nou sistem de injecţie dezvoltat de Bosch care va permite creşterea presiunii turbinei până la 500 de bari, limita maximă permisă prin regulament. În sezonul precedent, echipa germană a utilizat un sistem de injecţie care ajungea la puţin peste 250 de bari.
Informaţiile vin în contextul în care presa internaţională a relatat anterior că Mercedes a obţinut un spor de 50 de cai putere comparativ cu anul trecut.
Pe de altă parte, sursa citată afirmă că Mercedes a exclus varianta de a începe sezonul 2015 cu motorul de anul trecut pentru a putea ulterior să dezvolte pe parcursul anului toate cele 32 de componente permise de regulament.
"Echipa asamblează monopostul care va fi utilizat în testele de la Jerez şi va avea unitatea de propulsie cu configuraţia pentru 2015.
Zvonul lansat în ultimele zile potrivit căruia Mercedes va utiliza motorul din 2014 în primele patru curse a fost negat", afirmă sursa citată.Via GMM
cei mai buni sa castige
Articolul postat de tine nu este tocmai in conformitate cu cel original. "creşterea presiunii turbinei până la 500 de bari" nu este chiar valida din puct de vedere tehnic.
Cresterea presiunii la 500 bar va viza sistemul de injectie directa, permitand o pulverizare mai buna, prin divizarea injectiei. Motorul utilizat in sezonul 2014 de Mercedes utiliza o presiune maxima de injectie de 250bar, in timp ce Ferrari folosea Pmax 250bar.
Articolul original: http://www.omnicorse.it/magazine/42815/f1-tecnmica-mercedes-sviluppa-una-nuova-iniziezione-diretta
Spor!