Mercedes introduce un nou sistem de injecţie pentru turbina motorului

de Daniel Popescu
Luni, 19.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes va introduce un nou sistem de injecţie pentru turbina motorului care va permite creşterea presiunii până la valoarea maximă permisă de regulament, potrivit presei italiene.

Echipa asamblează monopostul care va fi utilizat în testele de la Jerez şi va avea unitatea de propulsie cu configuraţia pentru 2015.


Mercedes a identificat o nouă metodă pentru a creşte performanţele motorului pe care îl va utiliza în sezonul 2015.

Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia italiană Omnicorse, constructorul german va utiliza un nou sistem de injecţie dezvoltat de Bosch care va permite creşterea presiunii turbinei până la 500 de bari, limita maximă permisă prin regulament. În sezonul precedent, echipa germană a utilizat un sistem de injecţie care ajungea la puţin peste 250 de bari.

Informaţiile vin în contextul în care presa internaţională a relatat anterior că Mercedes a obţinut un spor de 50 de cai putere comparativ cu anul trecut.

Pe de altă parte, sursa citată afirmă că Mercedes a exclus varianta de a începe sezonul 2015 cu motorul de anul trecut pentru a putea ulterior să dezvolte pe parcursul anului toate cele 32 de componente permise de regulament.

"Echipa asamblează monopostul care va fi utilizat în testele de la Jerez şi va avea unitatea de propulsie cu configuraţia pentru 2015.

Zvonul lansat în ultimele zile potrivit căruia Mercedes va utiliza motorul din 2014 în primele patru curse a fost negat", afirmă sursa citată.

Via GMM

Comentarii (7)

  • Franco
    "creşterea presiunii turbinei până la 500 de bari" - wow! va ajunge direct pe luna!
    7 1
  • ovidiu15081982
    ham ham 2015 world champion !! o sa zboare ca racheta !!
    7 2
  • sunt fan ferrari dar nu cred ca vor putea face fata tehnologiei germane, astia sunt specialinsti in motoare turbo.
    cei mai buni sa castige
    13 1
  • Ok, ridicam presiunea, ramane de evaluat fiabilitatea...
    9 1
  • Sun curios unde se va situa Honda. Posibil sa faca o surpriza frumoasa.
    10 2
  • Ovidiu
    Salut Daniel,

    Articolul postat de tine nu este tocmai in conformitate cu cel original. "creşterea presiunii turbinei până la 500 de bari" nu este chiar valida din puct de vedere tehnic.
    Cresterea presiunii la 500 bar va viza sistemul de injectie directa, permitand o pulverizare mai buna, prin divizarea injectiei. Motorul utilizat in sezonul 2014 de Mercedes utiliza o presiune maxima de injectie de 250bar, in timp ce Ferrari folosea Pmax 250bar.

    Articolul original: http://www.omnicorse.it/magazine/42815/f1-tecnmica-mercedes-sviluppa-una-nuova-iniziezione-diretta

    Spor!
    10 0
  • Ovidiu
    **in timp ce Ferrari folosea Pmax 500bar.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru