Conştient că Lotus este practic singura echipă care îi poate oferi un monopost competitiv pentru sezonul următor, brazilianul a admis că ar fi dispus să părăsească Formula 1 în favoarea unei competiţii precum Campionatul German de Turisme.
"Vreau o şansă să fiu cel puţin competitiv, să lupt, aşa că nu voi cădea în genunchi pentru a implora un loc în Formula 1. Vreau să am o opţiune care să-mi ofere plăcerea de a fi în Formula 1. Încă mai cred că pot face multe în Formula 1, dar dacă nu va fi cazul poate (n.r - voi lua în considerare) DTM. Ar fi interesant să concurez în DTM, dar aş vrea să am oportunitatea să fiu competitiv.
Dacă este prea târziu să obţin asta în DTM, poate că voi aştepta încă un an", a declarat el. Mercedes, unul dintre constructorii implicaţi în DTM, s-a arătat deja interesată de serviciile lui Massa, iar directorul de motorsport Toto Wolff a admis că îl va lua în calcul pe brazilian dacă acesta îl va aborda pentru a concura în această competiţie."Cineva ca Massa poate fi întotdeauna un bun de valoare pentru DTM sau pentru orice altă competiţie. Cu siguranţă este un tip interesant şi trebuie să-l luăm în considerare", a declarat austriacul.
Ultimul pilot de Formula 1 care a ales o carieră în DTM a fost Timo Glock, care a părăsit anul trecut Marussia pentru a concura pentru BMW.
Via ESPNF1
...dar daca introducem si variabilele "sponsori" si 'loc in echipa competitiva", deja ajungem la comparatii "Massa vs. Hulkenberg", "Massa vs Sutil" ...si atunci lucrurile se complica rau de tot.
Sa nu uitam ca anii trecuti i-am pierdut pe Kobayashi, Alguersuari, Glock, Senna sau Buemi - piloti care, sa fiu cinstit, aveau totusi staif de F1. Nu de campion mondial, Ok, dar totusi oameni care - pusi intr-o masina buna - ar fi reusit ceva podiumuri.
Acuma, Massa e intr-o pozitie similara, basca mai are o piatra de moara suplimentara de gat la capitolul imagine, fiind vazut cam de toti drept remorca lui Alonso, sau cum zice englezul " a has-been".. Forma lui din 2008-2009...e in urma, departe rau in urma. Cinstit vorbind, ar trebui sa ajunga la Sauber, dar acolo e un asa viespar dpdv al finantelor, incat greu de crezut ca va reusi s-agate locul.
Partea si mai proasta e ca, daca trebuie sa arate ceva, trebuie sa arate ACUM, rapid, pentru ca la sfarsitul sezonului probabil ca deja locurile vor fi ocupate. Ma rog, exceptand Force India, carora le place sa se joace cu nervii tuturor si sa-si anunte pilotul cu 5 minute inainte de inceperea sezonului.