Mercedes nu are contract cu niciun pilot pentru sezonul 2019, însă prioritatea echipei este prelungirea acordului cu Lewis Hamilton.
Cele două părți au anunțat anterior că poartă negocieri, iar directorul de motorsport Toto Wolff afirmă acum că acestea sunt aproape finalizate. În plus, austriacul nu este îngrijorat de posibilitatea ca Hamilton să plece la o altă echipă.
"Aproape am rezolvat totul. Nu vrem să-l pierdem și cred că nici nu vrea să plece. Totul este bine. În ultimele săptămâni am avut alte priorități, pentru că nu am fost mulțumiți de performanță și a trebuit să rezolvăm lucrurile. Avem nevoie de timp pentru a finaliza un contract și amândoi am decis să amânăm", a declarat el.
Hamilton a confirmat că negocierile sunt în curs și susține că speră ca un anunț final să fie anunțat cât mai repede.
"Toți șefii Mercedes au fost la Barcelona și nu cred că există cineva care are îndoieli. Vorbim despre asta și nu sunt departe de finalizarea discuțiilor.
Se va întâmpla, sper în viitorul apropiat", a precizat el.Via SkySports
http://www.planetf1.com/news/vettel-thinner-tyre-treads-the-correct-call/
Ca a dat ferrari cu batu in balta asta e dar nu inseamna ca pneurile noi nu au ajutat Mercedes cu toti stim ca mercedes nu agreaza pneurile moi si prin aceaste noi gume au devenit mai tari exact ce trebuie pe masina mercede.Si hai sa fim seriosi decand a venit Pirelli in F1 au ajutat Mercedes ne aducem aminte de anul 2013 si testul ilegal Mercedes-Pirelli.
Repet, am scris ditamai of-ul dupa cursa pentru erorile Ferrari dar se vede clar ca pneurile au fost refacute special pt Mercedes.
Si bai ala care ai scris Alex Dalex, nu am ecran de 80 cm, nu vad oricum aluzia, insa am de 160.
Bottas a fost pe 6?:)) Ia mai uita-te inca o data la grila de start din Barcelona, te-ai uitat degeaba la cursa si nu ai inteles nimic.
A...ca a fost pe 6 dupa primul schimb? Pai acolo a fost si Vettel si ramanea pe 2 cu management de pneuri dar au inghitit galusca intinsa de Mercedes, se prefaceau ca se pregatesc de schimb in timpul yellow flag si ghici ce, nu au mai schimbat, pentru a doua oara!
Ce vrei sa faca acum, sa recunoasca ca au gresit? Nu, o tin una si buna ca asta a fost "right call" si ca nu reuseau sa ajunga la final cu pneurile. Daaaaa ma, tin soft-urile 40 de tururi si nu tin cele medii tot macar atat.
https://www.motorsport.com/f1/news/video-why-talk-of-a-mercedes-conspiracy-is-rubbish-1038376/
Pe de alta parte, la mijlocul sezonului, o anumita echipa are probleme cu incalzirea pneurilor standard. Echipa aia intelege foarte bine ce mica modificare trebuie adusa pneurilor si sirpriza, modificarea pneurilor chiar se produce.
Deci, e o mare diferenta...