Teoretic, situaţia se va complica în sezonul în care va începe în luna martie, întrucât britanicul va trebui să utilizeze cel mult 100 de kilograme de carburant pe cursă, astfel că va fi nevoit să concureze cu şi mai multă precauţie în anumite Mari Premii.
Paddy Lowe, directorul tehnic al celor de la Mercedes, consideră însă că noul regulament nu va reprezenta un impediment major pentru fostul campion mondial, întrucât acesta va fi capabil să se adapteze rapid.
"Cred că acest aspect este exagerat. Cu siguranţă (n.r - consumul de carburant) va fi un factor în curse, dar sper să nu fie factorul dominant. Anul trecut au existat situaţii în care un pilot nu putea forţa la limită în fiecare tur, iar Hamilton este un exemplu în acest sens şi poate fi frustrant.
Dar conservarea consumului de carburant şi a pneurilor au reprezentat factori importanţi în Formula 1 în aproape întreaga sa istorie. Sper doar ca aceste aspecte să nu domine, lucru care ar afecta spectacolul", a declarat britanicul.Hamilton şi-a exprimat în mai multe rânduri nemulţumirea că piloţii nu au posibilitatea de a concura la capacitate maximă din cauza limitărilor impuse de regulament.
Via Autosport
"Dar conservarea consumului de carburant şi a pneurilor au reprezentat factori importanţi în Formula 1 în aproape întreaga sa istorie."
Dar mai ales cu asta:
"Sper doar ca aceste aspecte să nu domine, lucru care ar afecta spectacolul".