Paddy Lowe, directorul tehnic al celor de la Mercedes, afirmă că pilotul britanic traversează cea mai bună perioadă a carierei şi că va fi dificil de învins.
"Hamilton este un pilot fantastic. Am avut privilegiul să lucrez cu el în cadrul tuturor victoriilor pe care le-a obţinut de la început. Întotdeauna a fost un pilot special şi cred că acum îl vedem la cel mai înalt nivel al său. Este mai bun decât a fost vreodată şi este un pilot foarte dificil de învins", a declarat el.
Pe de altă parte, Lowe consideră că Nico Rosberg reuşeşte să se ridice la înălţimea aşteptărilor pentru a oferi o replică pe măsură, în ciuda faptului că a reuşit să-şi învingă coechipierul în numai trei curse din acest sezon."Amândoi sunt la nivel maxim şi asta este incredibil pentru noi.
Sunt bunuri de preţ pentru echipă, sunt jucători de echipă grozavi şi au un respect deosebit unul pentru celălalt. În ultimii doi ani am înregistrat progrese în ceea ce priveşte modul în care piloţii lucrează împreună cu menţinerea elementului sportiv între ei. Vrem să oferim un spectacol grozav pentru că de aceea suntem aici şi cred că reuşim să facem asta fără să apară fricţiuni intre piloţi", a adăugat el.Via SkySports
On topic
Poate voi cei ce considerati ca Ham a fost favorizat la McLaren in 2007 sa aveti dreptate (zic poate, pt ca eu nu cred asta... dar teoretic, pur speculativ haide sa acceptam). Problema este ca Ham a fost favorizat doar incepand cu MP al Canadei cand a si castigat prima cursa. Numai ca pana atunci nicio echipa nu ar fi favorizat un debutant necunoscut in fata unui campion mondial (dublu si camionul ultimilor 2 ani). McLaren l-a adus pe Alonso acolo pt ca si-l doreau si-i recunosteau inclusiv valorea, dorind ca si ei sa creasca datorita lui. Numai ca Hamilton s-a s-a dovedit adesea mai rapid in calificari si iar in primele 5 curse a cam jucat rolul de pilot 2... sa nu uitam ca i-a cedat locul lui Alonso in Australia sau echipa nu l-a lasat sa-l atace pe Alonso la Monaco... restul e poveste, Hamilton a dominat cursele din Canada si SUA iar asta l-a vexat pe Alonso de unde nebunia ulterioara cu cererile de a fi pilot nr 1, cu incomodarea lui Ham la Budapesta, cu tradarea intereselor echipei etc.(sincer sa fiu si eu daca eram in locul lui Alonso m-as fi simtit prost sa fiu dublu campion mondial iar echipa sa nu-mi acorde statut de prim pilot)... asta e singura greseala a McLaren fata de Fernando... dar in acelasi timp au fost corecti fata de Hamilton caruia nu i-au taiat aripile
daca Hamilton era favorizat la McLaren atunci Alonso n-ar fi dominat dulelul cu el din Belgia si Italia... si cu siguranta ar fi fost favorizat si in fata lui Button (lucru ce s-a dovedit a nu fi adevarat)... pur si simplu 2007 a fost un sezon in care McLaren a beneficiat de doi piloti foarte buni (nimeni nu poate contesta ca Alonso nu e foarte bun) si a procedat ca in 1988 si 1989 cand i-a lasat pe Prost si Senna sa se bata intre ei...
1. Raikkonen - Ferrari
2. Hamilton - McLaren
3. Alonso - McLaren
Alonso cerea statutul de pilot nr 1 ca sa scape de presiunea pe care o punea Hamilton. Nu a obtinut statutul dar asta nu inseamna favorizare pentru Hamilton. Nici Hamilton nu a avut statutul de pilot nr 1 ca altfel Alonso trebuia sa-i cedeze curse si asa Raikkonen nu mai castiga. Raikkonen a fost ajutat de Massa pe final
daca il sprijinea toata echipa pe ham atunci alonso trebuia sa-i fie pilot secund
Sa revenim la 2007, sa nu uitam ca Dennis n-a recunoscut niciodata ca a vazut acel caiet, chiar daca email-urile si interceptarile din acel sezon au aratat ca pilotii si inginerii discutau destul de mult despre F2007. Dennis n-a fost niciodata corect, de fapt nici nu cred ca intelege conceptul dar nu asta conteaza. El este defapt si artizanul idei "prefer sa am buget imens, chiar daca concurenta intra in faliment", dar in ultimii 5 ani si-a schimbat parerea dupa ce... au castigat doar un singur titlu la piloti si ala vai de mama lor.
Hamilton venea pe o masina identica cu cea pe care o folosea in GP2, doar ca evident mai puternica. Faptul ca Alonso s-a descurcat asa de bine cu o echipa care nu-l placea si care servea alte interese a aratat cat de talentat a fost, chiar daca pentru fanii lui Hamilton nu a contat niciodata acest lucru. Este greu sa vezi ca pilotul tau favorit, chiar si cu sprijinul echipei nu este in stare sa castige un titlul desi are o masina foarte buna, 2010, 2011, 2012 sunt destul exemple atat in cazul lui Hamilton cat si in cazut lui Alonso. Ambii sunt foarte buni, dar nu au avut aceea scanteie necesara pentru a castiga titlurile din acei ani. 2007, a fost din pacate marcat de un scandal urat, pentru ca cei de la McLaren puteau sa fie corecti si sa nu copieze acel caiet. Sunt comice fazele in care cei care aveau grija de acel copiator s-au dus si au reclamat la politie faptul ca niste angajati McLaren... au tras la xerox un caiet cu multe insemne ale celor de la Ferrari. Plus cel care a sunat la politie era britanic... asta a fost palma data lui Dennis care nu s-a astepta niciodata ca un concetatean sa fie corect... si sa raporteze acel incident.
Interesele celor de la McLareu au fost si raman sa castige ambele titluri, chiar daca copiau furau sau altceva, ramane cazul celebru al caietului rosu, plus din aceea vreme, un alt caz mai mic al unor diskete cu diferite informatii. Ce conteaza este doar un simplu lucru: faptul ca desi a fost intrebat daca stia ceva despre acel caiet, Hamilton a spus raspicat ca nu stia nimic despre informatii sau orice altceva care sa aiba legatura cu F2007. Din pacate, intr-unul dintre email-urile folosit la proces, Alonso si Hamilton discutau cu inginerii despre... distributia masei a monopostul F2007. Alonso, n-a negat niciodata acest lucru, as spune un lucru corect chiar daca pentru fanii lui Hamilton... a minti intotdeauna este mai simplu decat a accepta adevarul. Ca fapt divers, Hamilton a fost si descalificat mai tarziu pentru ca a mintit... despre o indicatie data de inginerul lui de cursa.
Ron Dennis nu a putut accepta niciodata ca Alonso este mai bun ca Hamilton, si ca dovada, a facut tot ce a putut ca sa-l ajute, chiar daca l-a costat vreo 100 de milioane de euro, si au suferit pierderi financiare in sezoanele viitoare, plus Hamilton i-a multumit pentru toata sustinerea... plecand la Mercedes!
P.S. Se pare ca pe fanii lui Hamilton inca ii doare rau acel sezon, totusi... au trecut ani buni, 2007 a fost de mult. Va doare un an, doi, dar dupa 2-3 ani... se merita ingropa durerea aia.
nu ai de unde sa sti daca acum sunu in aceeas masina care cistiga nu il invinovatesc ca a plecat de la ferari dar poate se saturase si el de ce erea acolo si nu a mai vrut sa stea si ce sa zis ca ia fost frica de vetal este o prosti asta deocamdata vetal nu a facut nimic poate lui vetal ia fost frica daoar a declarat ca nu vine la ferari cit timp este acolo alonso a venit acum sa vedem ce face eu zic ca nimic dar ramine de vazut orcum nu il suport pe cartonul de vetal
forta ferariiiiiiiii
si legat de alonso imi doresc sa mai ia un campionat ca merita omul
Nu neg dar scuze... 2007 a trecut de mult, sper sa-l ingropati odata si ne concentram pe 2016, pentru ca se anunta un an mai interesat ca acesta.
atunci pentru ferrari raikkonen parea mai bun (Todt) si ei se considerau asigurati. McLaren l-au luat pe Alonso ca nu il mai aveau pe Raikkonen despre potentialul lui Ham in F1 inca nu stiau nimic. Apoi Ham a fost o surpriza placuta fiind din primul an mai rapid decat proaspatul dublu campion in unele curse. Cel mai surprins a fost Alonso care credea ca se va descurca oricum cu un debutant. Cum nu se descurca a cerut statut de pilot nr 1 pe motiv ca el e campionul. McLaren nu i-au dat asa ca lui Alonso i se parea ca l-au chemat sa-si bata joc de el. Uite ca timpul a aratat ca Hamilton chiar era bun ... si sunt multi bani in joc NICIODATA o ochipa nu va favoriza pilotul mai slab oricine ar fi el. Daca nu conta valoarea pilotului Schumacher nu ar fi ajuns niciodata la Ferrari care vroia pilot latin
1. Alonso semnase cu McLaren inca de la sfarsitul lui 2005... nu avea Dennis cum sa stie ca va fi campion si in 2006 ca sa aduca nr 1 pe masina... de parca ar conta ce numar porti... Rossi nu a purtat nr 1 niciodata
2. McLaren nu a prea avut niciodata pilot 1 si pilot 2... cel putin oficial nu se stie nimic despre asa ceva... prin 1999 cand Hakkinen era deja campion mondial, finlandezul a avut o reacatie de nemultumire la adresa lui Coulthard iar Dennis i-a taiat-o scurt cu ceva de genul ”nu am nevoie de emotivi plangaciosi in echipa!”
3. Diferentele dinte GP2 si F1 sunt destule... nu numai la motor
4. Nimeni nu contesta valoarea lui Alonso... si da ar merita o masina rapida cu care sa se bata la titlu
5. Si Hamilton si Alonso au mintit in scandalul spionajului din 2007... toti pilotii mint pt interesele lor si ale echipei... Alonso a mai spus si adevarul pt ca si-a tradat echipa, nu din alte motive... de altfel s-a dovedit ulterior ca Alonso este probabil cel mai bun pilot-politician din F1... dar un politician de teapa celor din Romania (daca intelegi ce vreau sa spun)
6. In perioada conflictului dintre Alonso si McLaren (cam de la jumatatea sezonului incolo) FIA isi plasau expertii in garajul spaniolului si verifiacau masina la sange pt ca acesta sa nu fie defavorizat... practic era la fel de greu sa ii matraseasca masina pe cat e de greu acum sa pacalesti FIA ocolind regulamentul sau incalcandu-l... deci nu imposibil dar improbabil
7. Repet... sa speculam si sa acceptam ca Hamilton a fost favorizat. Dar asta se putea intampla numai dupa izbucnirea conflictului... adica in a doua jumatate a sezonului... de aceea sa analizam prima parte a sezonului, cand McLaren aveau un campion mondial si un debutant (sa luam cursele rand pe rand si sa vedem ce s-a intamplat in calificari si in curse)... cine pleaca de la ideea ca Ron Dennis era asa naiv incat sa favorizeze un debutant contra unui campion mondial la inceputul sezonului, este rau intentionat
8. In 2008 masina McLaren a fost pe ansamblu inferioara celei Ferrari... in 2009 a fost penibila... in perioada 2010-2013 nimeni nu s-a putut pune cu Adrian Newey...
chestii ca la hungaroring sau si mai si s-au tot intamplat in F1 defavorizat a fost Massa atatia ani daca e sa o luam asa
deocamdata alonso nu a pus nimic concret ca i-au facut CE? i-au umblat la suruburi CE? un mare caracter stie cum sa piarda alonso al vostru nu stie se da in spectacol ca un maimutoi
Vorba unui interlocutor, dati un Mercedes MG lui Alonso si ii rupe pe toti la cat de frustrat este acum.
au castigat titlul si in 2015, Ham este la 0.5 mm sa castige si el
la cei de la MB ultimele 4 curse e distractie si Marketing
cat despre Ham
titlul lui din 2008 valoreaza mai mult decat cel din 2014 si 2015 impreuna
atunci a invins un Massa cu un Ferrari pe masura McLaren
cine stie, dc Alonso era in acel Ferrari ... nu se stie
din generatia actuala doar Alonso a fost pe punctul de castiga un titlu intr-o masina net inferioara celei de referinta (vb de 2012)
titlul lui Vettel din 2010 este pe bune, acolo RBR si Ferrari erau aprox de acelasi valoare
dar in 2012 RBR-ul era mult mai bun decat Ferrari
ar fi interesant sa-l vedem pe Alonso in acel MB vs Ham
desi mi-e antipatic Ham este in top 3 actual alaturi de Alonso si Vettel
speram ca in 2016 dorinta lui Ham devine realitate si vom vedea o batalie MB vs Ferrari, Ham vs Vettel pentru titlu
si bineinteles cu victorie Ferrari
Forza Ferrari!
Ca fapt divers, diferenta dintre Alonso, Hamilton si Vettel a fost dintotdeauna doar masina pe care au concurat. La McLaren Hamilton era copilul preferat cum sa nu-l sustina Dennis, ca pe copilul lui? Nu exista nici o sansa pentru Alonso sa fie tratat egal, cand echipa era britanica si aveau un protejat in persoana lui Hamilton. Oricum 2007... s-a terminat de mult. Cu bune, cu rele, suntem in 2015. Va doare ce s-a intamplat in 2007? Dupa 7 ani de zile ai zice ca ranile incep sa se vindece, dar ura unora... se pare ca nu.