Cu toate acestea, directorul de motorsport Toto Wolff afirmă că singurul motiv pentru care britanicul a ratat victoria este reprezentat de greşelile comise în calificări, în urma cărora nu a stabilit niciun tur rapid şi a plecat doar de pe locul nouă.
"A pierdut cursa în calificări. A recuperat cu un start grozav şi un prim tur foarte bun, dar în toate calculele noastre cel mai bun rezultat posibil era locul doi, şi exact asta am obţinut. Nu are nicio legătură cu o abordare precaută din pitwall, pentru că ambii piloţi au avut monoposturi egale. Nico Rosberg a fost mai rapid pentru că a plecat de pe locul trei şi nu de pe nouă, aşa că rezultatul lui Hamilton a fost compromis de sâmbătă", a declarat austriacul.
Hamilton consideră însă că este într-o formă suficient de bună pentru a câştiga următoarele curse, însă admite că nu-şi mai poate permite să comită erori sau să înregistreze abandonuri.
"Nu pot face prea multe, am un ritm bun, trebuie doar să-l execut.
Voi munci din greu. Întotdeauna am lecţii de învăţat şi este bine să-mi reamintesc unde am pierdut puncte fără să termin. Nu am capitalizat ritmul din weekend, dar mă voi asigura că în cursa următoare voi reuşi să fac asta", a explicat britanicul.
Sincer mi-as dori sa castige Rosberg pentru ca Lewis sa vina inapoi la Mclaren, dar il mananca pe Rosberg pana la urma.
Dar ii mult mai bun Hamilton.... trebe sa conteze pana la urma mai ales cand vor fi puncte duble in joc....
2. Daca nu pierdea 1.9 sec la cele doua pit-uri comparativ cu Rosb probabil castiga cursa si cu plecare de pe 9 (argumentul cu pozitionarea gresita poate fi luat in calcul la prima oprire cand a stat 3.5 sec comparativ cu 2.6 sec ale lui Nico... problema este ca la a doua oprire Rosb a stat 3.0 sec iar Ham 4.0 sec...)
3. Ce ma mira este ca atunci cand Ham conduce si are prioritate la PIT echipa gandeste pt Rosb strategii alternative... cand Rosb e in fata Ham are aceeasi strategie ca Nico desi asta este clar un dezavantaj...
Dar de ce mai sta atunci la Mercedes? Daca noi vedem lucrurile astea, atunci nu cred ca el din cadrul echipei nu vede si nu simte toate chestiile astea, pentru ca Lewis nu ii prost.
@ss76
Vrei sa spui ca echipa il dezavantajeaza? Lewis ar face scandal monstru. Il stim ca pe cat de talentat e pe atat e de coleric si nu-si poate stapanii calmul atat pe pista cat si in afara.
mercedes vrea masina germana cu pilot german sa castige campionatult. si acum de ar putea,ar saluta ca nazisti. suprematia lui hitler. nu au cum sa o spuna pe fata. dar si acum se considera rasa pura ,cea mai performanta din lume.
va spun cu toata responsabilitatea : rosberg va fi noul campion mondial.
nu merita ,dar asta va fi. traiti in germania minim 1 an si veti sti despre ce vorbesc
Cand Hamilton era la Mclaren si pierdea si la boxe si la fiabilitate era mai bine? In 2012 trebuia sa castige titlul la piloti fara probleme, dar din cauza fiabilitatii si greselilor de la boxe nu a fost nici in lupta pentru titlu.
Nu este nici un secret ca Ham este mai bun decat Rosb. insa avantajul celui de-al doilea este ca este neamt ca si echipa, si are un moral mai bun avand suportul total al lui N. Lauda & comp.
Sigurul dusman al lui Ham este el insusi, in goana lui dupa titlu ( fiind constient si de calitatiile monopostului) insa greselile il vor costa daca nu stie sa-si gestioneze neuronii.
Nu stiu pe ce post urmaresti F1, dar eu ma uit pe RTL. si iti spun ca Lauda are tot interesul ca Hamilton sa ramana la MB cat mai mult posibil. Defapt el a si primit funtie in cadrul MB datorita faptului ca la adus pe Hamilton la MB.
Nu te contrazic man, insa nu este nici un secret faptul ca targetul ptr MB in 2014 este castigarea titlului mondial la echipe si piloti iar cand vorbim de piloti Ham. este varianta rezerva ptr. ei.
Nemtii au fost si vor ramane nationalisti cand vine vorba de sporturile cu motor si da, Lauda aprecieaza talentul insa daca ar fi sa aleaga intre cei doi ghici pe cine ar pune votul.
Cand l-au adus pe Ham. la echipa nu s-au gandit nici ei ca vor ajunge sa domine in asemenea hal acest campionat, altfel il lasau pe "batranul" Schumacher alaturi de Rosb. Insa Lauda nu lasa nimic pe mana providentei si a luat masuri in consecinta aducand "sange" proaspat la echipa.
Btw. Eu umaresc cursele de F1 pe M2, in nici un caz pe canalele romanesti, mi-a fost de-ajuns sa-i aud comentariile de 2 bani a lui Mitoman Alexandrescu ani la rand.
Afon = AFÓN, -Ă, afoni, -e, adj., s. m. și f. 1. (Persoană) care suferă de afonie. ♦ (Persoană) care nu poate cânta corect, care nu are voce. 2. (Lingv.; la f.) (Consoană) surdă. – Din fr. aphone.
Dute si canta la alta masa "specialistule"
Mercedes has a policy of open data between Rosberg and team-mate Lewis Hamilton, but it may need to be more strictly enforced after team boss Toto Wolff called for greater transparency between the two sides of the garage. When Rosberg was asked about the situation, he said he is happy to share data but would not point out exactly where and why he has an advantage.
"It's all open - the data and everything is open," he said. "It's just that sometimes you're not going to put it on the table and say 'Look what I've done'. If I find a little bit of an advantage somewhere then I'm not going to tell everybody about it, I'll keep it to myself. It's little bits and pieces here and there.