Mercedes GP renunţă la 2010 şi se concentrează pe sezonul viitor

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 04.08.2010
Echipa lui Michael Schumacher şi Nico Rosberg îşi va concentra atenţia pe dezvoltarea monopostului cu care va încerca să se bată la titlu în 2011.

Mercedes GP va renunţa aproape complet la dezvoltarea maşinii pentru sezonul în curs, urmând ca toate eforturile tehnicienilor echipei germane să se îndrepte către sezonul 2011. Maşina actuală va primi un singur update suplimentar, pe care Mercedes GP îl va scoate pe pistă la Marele Premiu al statului Singapore.

"În mod sigur nu suntem destul de buni în momentul actual, asta e clar. Dar sunt absolut convins că avem nevoie de timp şi că putem să ne îmbunătăţim performanţele", declară Norbert Haug, şeful echipei care se chinuie să se menţină pe locul al patrulea în clasamentul general, fiind la 26 de puncte în faţa celor de la Renault.

"Ross şi echipa ştiu foarte bine despre ce e vorba. Anul trecut au avut un campionat pe care s-au concentrat până la final", explică Haug lipsa acută a performanţelor unei echipe care în sezonul anterior a reuşit să câştige titlul mondial.

Taguri: Mercedes GP

Comentarii (11)

  • GO!! Schumy!!!
    Schumacher a revenit la forma care l-a consacrat... Are din nou pofta sa lupte...
    Acum sa speram ca o sa aibe si masina perfecta...
    9 7
  • Schumy fan 4 ever
    Asta este presa, daca nu pot spune nimic despre rezultate, instiga scandaluri si publicului ai place, iar imaginea F1 nu are de pierdut.
    Anul acesta Schumy a spus ca va fi greu, pt el si pt echipa si stia el de ce. Oamenii au avut asteptari prea mari de la el si de la masina, care a fost clar un rateu total din pacate pt ei. Pt cei carora le place sa scormoneasca in trecutul lui Schumy, aduceti-va aminte cati ani i-au trebuit lui Schumy sa faca din Ferrari o echipa capabila sa lupte pentru titlu si cat i-a luat echipei Ferrari sa-i puna la dispozitie o masina capabila sa castige atatea campionate...desigur, acum nu va fi cazul.. nici mercedes si nici Schumy nu mai au atata timp, dar nici nu va mai fi cazul. Trebuia renuntata mai devreme dezvoltarea la masina asta. Este EXTREM de lenta, greu de manevrat si foarte instabila in viraje. Eu am incredere in capacitatea echipei si a lui Schumy de a alinia la startul sezonului 2011 o masina capabila macar sa se bata pentru victorii si sa tinteasca ambele titluri. Ah si referitor la incidentul cu Barrichello, cel din urma este cel care ar fi trebuit sa isi cearsa scuze si sa fie penalizat. Nu stiu cati isi mai aduc aminte cu un an inainte sa ajunga la Ferrari Barrichelo pilota pentru Ford intr-o masinuta alba si nu ma tin minte exact in ce cursa s-a trezit pe primul loc cu o masina de locul 10 si a tinut in spate intreg plutonul 10-15 tururi, timp in care era pe tot traseul imprastiat cu masina si incerca din rasputeri sa blocheze masinile din spatele sau mult mai rapide. Atunci toata lumea l-a aplaudat pentru ca si-a aparat pozitia. Stimati FANI F1 orice pilot lupta pana in ultima clipa pentru pozitia lui, fie si pentru locurile din afara punctelor; este dreptul si obligatia de a face tot ce le sta in putinta in a tine in spate pilotii din spate, chiar daca acestia sunt mai rapizi, si daca asta inseamna sa-i descurajeze, o vor face; TOTI fac acest lucru. Nu mai dati din toate partile cu pietre in el. E admirabil si perfect normal ceea ce face acest SIMBOL al F1, care prin acest gest de revenire in F1 se alatura altor mari piloti si campioni(Nigel Mansell, Alain Prost,Niky Lauda si multi altii). Cu atat mai mult cu cat se intoarce cu echipa care l-a sustinut ca tanar pilot si la care ar fi trebuit sa piloteze cand a intrat in F1, insa conjunctura a fost nepotrivita acestui lucru.
    6 2
  • NeoGalaxy
    Ferrari's 1st Eternal Fan
    La Ferrari lui Schumacher i-au trebuit exact 2 ca sa faca o masina foarte buna, desi si cea din 1997 era buna, daca era atent la Jerez castiga si in 1997 dar cateodata a vrut sa castige prea mult. Pierderea campionatelor din 1998 si 1999 nu s-a datorat masinii ci mai mult greselilor personale, cel putin cea de la Spa 1998 a fost epocala, depasita doar de cea de la Silverstone 1999. Deci pilotii talentati gresesc pentru ca sunt umani si nu roboti si pentru ca vor sa castige cateodata mai mult decat este nevoie, dar nu este neaparat un lucru rau. Probabil din sezonul actual Vettel si Alonso sunt cele mai bune exemple, amandoi domina impreuna topul greselilor personale. Brawn GP a avut noroc in 2009, uite ca in 2010 nu le-a mai mers. Nu stiu exact cata vina o ai cei din echipa tehnica si cat pilotii dar cine stie poate sansa se surade in 2011, orice este posibil.
    4 2
  • NeoGalaxy
    Ferrari's 1st Eternal Fan
    Am omis "ani" din chiar prima fraza :P
    3 2
  • Schumy fan 4 ever
    NeoGalaxy si tu esti doar om... :p
    Frumos oricum si sunt total de acord cu tine.
    Vettel si Alonso au cedat in fata presiunii anul acesta intrucat interesele sunt foarte mari competitia este mai acerba ca in ultimii multi ani... Anul trecut Brown a avut noroc ca Barrichello a dat dovada de pilot de duzina si nu a tinut pasul cu Button altfel... vedeam episodul Vettel-Webber. Si nu le-a mers pentru ca avand 2piloti pe picior de plecare nu a avut cine sa dezvolte masina corespunzator, plus interzicerea testelor, plus faptul ca au trebuit sa se ocupe de 2masini pana in ultima clipa pentru a lua campionatele anul trecut. Isi vor reveni la anul, sunt sigur...
    2 2
  • michael
    nu e primul episod de acest gen pentru schumy anul acesta. a mai tinut cu disperare piloti in spate. e admirabil dar totusi nu trebuie sa exagereze cu aceste manevre
    3 0
  • Schumacher...
    Sunt sigur ca n-am sa fiu bine vazut de niciunul din comentatorii de pe aceasta pagina dar imi voi exprima parerea mea despre Schumy. Nu cred ca a fost un lucru bun aceasta intoarcere a lui in F1 deoarece exista totusi riscul ca in momentul retragerii lui definitive sa constatam ca rezultatele lui nu sunt asa cum ne-am fi dorit noi fani/fosti fani Schumacher.
    Atunci toti cei ce l-au invins vor rade de el transmitandu-i mesaje inspirate din vorba "daca taceai filozof ramaneai".
    Si in anii cand era retras din acest sport atunci cand spuneam F1 spuneam Ferrari&Schumacher si il vedeam ca pe un maestru al tuturor pilotilor mai ales ca retragerea a fost una frumoasa si inceputa cu terminarea acelei curse spectaculoase din Brazilia unde a dat lectii multora si si-a aratat marea lui valoare.
    Prefer sa termin aici si sa spun ca Schumy tot Schumy e dar e cel din 2010 si nu din anii lui de glorie.
    4 1
  • Schumy fan 4 ever
    Este adevarat, dar a facut-o Prost, a facut-o Senna in aceeasi situatie. orgoliile, banii si interesele sunt mari. Ce ar trebui sa faca in astfel de situatii? Sa se dea la o parte cand vede o masina mai rapida in spate? Masina Mercedes este extrem de sensibila, merge bine 10 tururi, dupa care rupe cauciucuri, supravireaza, supraincalzeste franele si e normal sa micsoreze pilotii ritmul fiind multe situatii de genul acesta pe tot parcursul sezonului cand in speta Schumy a fost depasit in ultimile 5-10tururi. Pt ca se chinuie sa treaca linia de finish pe 4roti... Eu ai doresc multa bafta cu monopostul MGP W02.
    3 2
  • Schumy fan 4 ever
    @321xiorel123 Nu avem de unde sa stim ce se va intampla. In momentul retragerii definitive putem spune exact, daca a fost o gresala revenirea. Pana una alta avem exemple pozitive: Alain Prost si Niky Lauda si negative: Nigel Mansell la care sa reflectam si sa urmarim cu interes cea de-a doua parte a unui sezon incendiar.
    2 2
  • @neogalaxy
    In 98 si 99, masinile Ferrari F300 si F399 au fost surclasate de cele Mclaren intr-o maniera mai clara decat cea in care azi RBR surclaseaza Ferrari
    5 0
  • NeoGalaxy
    Ferrari's 1st Eternal Fan
    @bernd: Si care este legatura cu ce am spus eu? In 1998 Schumacher a pierdut titlul la Spa iar in 1999 a iesit din lupta pentru titlul la Silverstone. Nu cred ca conteaza cat de rapide erau masinele McLaren nici din 1998 si nici cele din 1999. Si numele meu se scrie cu N si nu cu n, asa ca fapt divers. Plus ca desi masinile McLaren surclasau nu stiu pe cine, in 1999 tot cei de la Ferrari au luat titlul la constructori si asta desi il puteau lua lejer si pe cel de la piloti daca evident doreau sa Irvine sa-l castige. Incearca sa nu deformezi realitatea prin ceea ce postezi, pe viitor.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru