Mercedes a introdus la începutul sezonului un sistem Double Drag Reduction System (DDRS) care permite creşterea vitezei pe liniile drepte atunci când este activat şi sistemul clasic DRS.
Ulterior, FIA a interzis această tehnică pentru 2013, însă Lotus a reuşit să dezvolte un sistem asemănător care nu depinde de activarea DRS şi care va fi regulamentar şi anul viitor. Echipa britanică nu a reuşit încă să concureze cu acesta, însă rivalii de la Mercedes au testat la rândul lor o tehnologie similară şi intenţionează să continue testele şi în următoarele sesiuni de antrenamente.
"Suntem destul de aproape (n.r - să-l utilizăm în curse), dar nu sunt încă acolo. Cu excepţia cazului în care vom folosi una dintre zilele de teste aerodinamice, ceea ce nu vrem în acest moment, va continua ca un proiect pentru antrenamentele de vineri până când va funcţiona. Cu siguranţă am făcut progrese comparativ cu prima evaluare", a declarat şeful Ross Brawn pentru publicaţia Autosport.
În plus, Brawn a afirmat că Mercedes va continua dezvoltarea monopostului şi în ultimele cinci curse, în special ca urmare a faptului că regulamentul tehnic pentru anul viitor va rămâne în mare parte similar cu cel din 2012."Având în vedere că regulamentul continuă, analizăm lucrurile care vor fi relevante şi acum, şi anul viitor.
În ultimele curse vrem să ne asigurăm că închidem unele puncte deschise în termeni de sensibilitate pentru diverse componente ale monopostului. Unul dintre motivele pentru care mergem înainte cu evacuarea Coandă este să ne asigurăm că înţelegem conceptul până la venirea iernii", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (0)