Mercedes confirma marirea ampatamentului monopostului

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 23.04.2010
Mercedes GP a confirmat ca va mari ampatamentul monopostului W01 pentru a remedia deficientele legate de distributia greutatilor.

Primele informatii despre update-ul major pregatit de Mercedes GP pentru Marele Premiu al Spaniei au aparut cu aproximativ o saptamana in urma, cand publicatia Auto Motor und Sport a dezvaluit ca germanii vor mari ampatamentul pentru a corecta deficientele privitoare la distributia greutatilor.

Detaliile au fost confirmate si chiar intarite de Ross Brawn, iar seful echipei Mercedes GP a explicat ca motivatia din spatele acestei decizii este legata de specificatiile noilor tipuri de pneuri.

“Problema nu este ampatamentul in sine, ci distributia greutatilor, care este gresita. Cand am testat aceste pneuri am realizat ca nu avem distributia corecta de greutate si am mers la limita cu aceasta masina. Pneurile s-au schimbat putin si nu am avut oportunitatea de a le testa si, in plus, nu am putut anticipa cerintele acestora la fel de bine ca alte echipe”, a explicat britanicul.

Modificarea distributiei greutatilor va avea un impact si in privinta ameliorarii caracterului subvirator al monopostului, ceea ce ar putea crea un avantaj pentru Michael Schumacher.

Germanul s-a confurntat cu numeroase probleme in acest sezon, iar prin marirea ampatamentului ar putea sa-si imbunatateasca partial rezultatele.

Pe de alta parte, Mercedes GP continua dezvoltarea noului sistem de ventilatie inovat de McLaren, insa Brawn nu este sigur daca noua componenta va fi disponibila pentru cursa de la Barcelona. In cel mai rau caz, noul sistem de ventilatie va fi implementat la Marele Premiu al Turciei.

Via | Autosport

Comentarii (11)

  • Marire sau NU
    Pai da sa se mareasca zic dar sa nu se schimbe sau sa nu se mareasca dar sa se schimbe ici colo si anume in punctele esentiale.
    Pt Barcelona e bine si chiar indicat un ampatament mai mare dar pt Monaco ???? Acolo ar avea un avantaj major cu unul mic. Asa ca sa-l schimbe pt Barcelona dar sa-l pastreze pt Monaco.
    4 4
  • @Iuliu
    "Pt Barcelona e bine si chiar indicat un ampatament mai mare dar pt Monaco ????"
    Ai vre-un argument solid , sau doar iti dai cu parerea.
    9 1
  • coman norbert
    marire ampatament
    ok.
    dar locuri in spate nu pun, poate aduc un autobus la Barcelona si ne plimba si pe noi...
    Este mare greutatea pe fata monopostului, lucru care nu convine lui Schumi, nu poate "arunca" fata masinii asa cum obisnuia el cu ani in urma, iar vulpea batrana are ticurile ei, nu scapa usor de un reflex obtinut de-a lungul anilor.
    9 1
  • marire ampatament
    Sa ii faca la masina ce ii face numai sa il vad pe scumi pe podium ca m-am umplut de draci la fiecare cursa!
    10 2
  • Intrebare
    nici acuma nu se stie nimic despre Mclaren??? Au ajuns sau pe unde sunt??? Sunt deja ingrijorat...
    3 18
  • Mama Matura
    Din cate am inteles eu, o rasa de lacuste luptatoate i-au rapit pe cei de la McLaren si i-au pus la munca, in galaxia XYW-25, la cateva sute de ani lumina de galaxia noastra. Cica aveau nevoie de masini de arat, iar masinile de Formula 1 sunt perfecte pentru acest lucru!. Multa bafta celor de la McLaren!
    18 3
  • RE
    Pai argumentul ar fi logica simpla...... Nu e bine sa te dai cu "tirul" pe la Monaco. Mai bine mergi cu Smartul sau cu Tico :D In schimb la Barcelona iti trebuie stabilitate in virajele rapide si cu Tico nu prea ai........
    3 3
  • @Iuliu
    Mda. Deci doar iti dai cu parerea.
    Realizezi ca nu o sa fie cu jumatate de metru mai lat, nu??
    3 8
  • @Dpp
    Ampatamentul poate fi mai lung, nu si mai lat(ecartamentul poate fi mai lat)
    7 0
  • @bernd
    True , my bad. Insa nu asta era ideea...5 cm in plus vor schimba comportamentul , insa nu vor transforma monopostul intr-un tir sau cine stie ce Boeing.
    3 0
  • Enigma Ecartamentului
    Anii trecuti Ferrari aveau masina mai lunga decat celelalte echipe si castigau detasat in Barcelona, Turcia, Bahrein, Brazilia etc. In schimb aveau mai probleme la Monaco si Budapesta (bine, mai sunt si alti factori dar asta e unul determinant). Anul acesta cand masinile sunt mai grele din cauza rezervoarelor pline, lucrurile sunt amplificate si o diferenta mai mica in plus a ecartamentului, aduce avantaje mai mari pe ciruitele cu viraje rapide si un dezavantaj mai mare pe cele cu viraje lente. Sigur, daca toata lumea face masini lungi intervin alti factori ( cum ar fi un ingier ca Aditza asta de la Red Bull ), dar macar teoretic cam asa sta treaba.
    Paranteza: Vettel castiga anu asta !
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru