Prima sesiune de teste premergătoare noului sezon de Formula 1 a fost suficientă pentru ca Mercedes să anunțe o îmbunătățire majoră a performanțelor motorului.
Într-un clip oficial publicat de echipa germană, directorul tehnic James Allison susține că inginerii au înregistrat progrese semnificative la motor, în ciuda faptului că regulamentul este practic similar cu cel de anul trecut. Noutățile au permis inginerilor să obțină inclusiv o aerodinamică superioară.
"S-a depus un efort uriaș pentru a obține mai multă performanță pentru motor. Au găsit cai proaspeți în această unitate de propulsie și au realizat un upgrade cu adevărat impresionant în termeni de putere. Totuși, nu este vorba doar despre cai putere. Noua unitate oferă oportunități pentru a dezvolta o aerodinamică mai bună", a explicat Allison.
În plus, oficialul Mercedes a oferit și un indiciu concret cu privire la natura îmbunatățirilor: sistemul de răcire a fost îmbunătățit comparativ cu 2019, astfel că inginerii au putut monta radiatoare de dimensiuni mai mici.
"Întrucât suntem capabili să rulăm motorul la temperaturi mai ridicate, putem facem radiatoare mai mici pentru a menține monopostul rece.
Este unul dintre motivele pentru care acest monopost este mai îngust decât cele din sezonele precedente", a adăugat el.Via The Race
Acum ceva timp am cautat sa vad daca Ferrari fac acelasi lucru si nu am gasit nimic pe youtube. Nu zic ca nu exista, dar nu am gasit.
Cam asa arata "lauda" acum un an:
https://www.youtube.com/watch?v=HsFjDou_4qk
Informatii despre cum se prezinta echipele vom vedea saptamana asta pentru ca vor fi atat simulari de cursa cat si pentru pole position si sigur nu vor fi 2.5s intre Mercedes si Ferrari.
Lewis Hamilton, Mercedes - €48m
Sebastian Vettel, Ferrari - €42m
Daniel Ricciardo, Renault - €18m
Max Verstappen, Red Bull - €16m
Charles Leclerc, Ferrari - €9m
Valtteri Bottas, Mercedes - €7.5m
s.a.m.d.
Uitându-mă la sumele câștigate de piloții echipelor Mercedes și Ferrari și văzând diferențele uriașe dintre Vettel și Leclerc sau Hamilton și Bottas, nu pot decât să spun că e bătaie de joc. Leclerc de multe ori îl face cu apă și oțet pe Vettel drept recompensă... iar Bottas cerându-i-se să încetinească pe ultima sută de metri pentru a i se permite britanicului să câștige, primește recompensă...
Daca mai era Alonso ...
Asa si? Daca mai era Alonso ce? Unde sa mai fie Alonso? In F1? La Ferrari? La Mercedes? La McLaren? Unde? Pai hai sa vedem: de la Ferrari a fugit de Vettel, La Mercedes nu s-a dus pentru ca Hamilton iar de la McLaren a fugit de Norris. Are si el o "calitate": evita lupta ca sa dea posibilitatea fanilor lui sa suspine dupa el.
In F1 salariile pilotilor sunt platite de sponsori. Aduci sponsori, ai volan si bani. Daca ati fi zis de altcineva mai ziceam, dar Alonso lua si el o gramada de bani si cerea favoritisme cum nu au avut pilotii astia de pe grila actuala vreodata. In legatura cu asa zvonita revenire a lui Alonso in F1 (presupunand ca i s-ar face loc pe undeva ceea ce nu este cazul...) ati avut deja experimentul Schumacher in mandatul 2.
Intre timp Vettel isi pregateste piruetele pentru sezonul oficial, la Barcelona.
https://www.forbes.com/sites/csylt/2019/03/31/lewis-hamilton-becomes-f1s-highest-paid-driver-with-500-million-earnings/#45eb0ddafee0
Am citit ce scrie in link si m-am mirat ca e inaintea lui Schumacher. Dupa ce am accesat pagina m-am lamurit ca ce doi sunt foarte apropiati. Oricum, Alonso le sufla in ceafa, ca sa zic asa. Ar fi interesant de vazut primele 20 de pozitii in clasament.