Andy Cowell, directorul de motoare al germanilor, susţine însă că ambii constructori sunt capabili să aducă îmbunătăţiri prin care să-şi ridice nivelul de competitivitate.
"Regulile fizicii şi ale chimiei sunt aceleaşi pentru noi toţi. Nu văd niciun motiv pentru care competitorii nu pot construi un motor la fel de bun ca al nostru. Cu cât eşti mai sus în regimul de dezvoltare, cu atât mai mică este posibilitatea de a îmbunătăţi. Datorită măsurătorilor prin GPS, ei ştiu zonele la care trebuie să se uite, aşa că Ferrari şi Renault pot avea ambiţii mai mari. Acesta este avantajul lor", a declarat el.
Mercedes este de acord cu propunerea de a îmbunătăţi motoarele pentru că acestea să ajungă la circa 1000 de cai putere, însă atrage atenţia că tehnologia trebuie să rămână una relevantă pentru industria maşinilor de serie.
"Cred că putem ajunge la motoare de 1000 de cai putere cu actuala arhitectură şi chiar să producem un sunet mai puternic, dacă creştem rata de curgere a carburantului în motor. Totuşi, nu trebuie să diluăm conceptul eficientei energetice. Transferul de tehnologie din sporturile cu motor în industria auto este important pentru Formula 1. Este motivul pentru care Honda a revenit", a adăugat el.
Via Motorsport
http://www.thebestf1.es/mercedes-y-honda-los-motores-mas-potentes-de-2015/
Deci despre ce vorbim, Mircea?
Și Honda lucrează la motorul ăla de doi ani și tot nu sunt în stare de nimic. Trebuia să vină la testele de la Jerez și să rupă pista. Așa au rupt doar motorul. Știința Honda...
se cam contrazice cu alti jurnalisti din lumea F1
sa vedem ce va fi la Melbourne
in rest sunt multe de discutat aci
sunt sigur ca MB a imbunatati motorul
am citit pe site-ul lor niste lucruri interesante ce am postat intr-un comment mai vechi
cine ii interesat da un repeat si va dau si linkul
Forza Rossa!
(http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2015/2015-technical-q-andy-cowell)
in schimb la unitatile MGU-K si MGU- H si sistemeul ES se pot aduce imbunatatiri respectiv acestea livreaza puterea respectiva in orice conditii
de ex MGU-K este limitat prin regulament ca poata recuperea 2MJ pe tur si sa elibereze 4MJ timp de 33 de secunde de energie care anul trecut pentru PU106A Hybrid insemna un plus de 160 CP - informatie oficiala AMG Petronas F1 (puterea teoretica a 4MJ in 33 de secunde este 177 CP)
in schimb energia ce poate sa recupereze MGU-H este NELIMITAT DE REGULAMENT, nici capaciatatea de stocare a sistemululi ES nu este limitat
in concluzie, dc MB, Ferrari, etc au gasit metode de a maximiza MGU-K atunci au 17 CP in plus, respectiv daca au reusit sa imbunatateasca sistemul MGU-H si capacitatea de stocarea a sistemului ES atunci linistit puteau sa mai gaseasca 60 - 80 - 100 CP
http://www.mercedesamgf1.com/en/news/2014/2014-tech-guide-power-unit-terminologies/
http://www.mercedesamgf1.com/en/car/pu106a-hybrid/
Forza Rossa!!
Nu ma pricep la detalii despre componentele motorului, recunosc ma depaseste asta. Pe mine m-a socat sa vad ca in privinta puterii totale a motorului Honda este in fata celor de la Ferrari si Renault. Si mie mi se pare neplauzibil, dar articolul este interesant. Este primul articol de acest gen ce vorbeste de motoarele anului pe cifre si cai putere. Intr-adevar probabil se bazeaza doar pe speculatii sau sperante acum ca Alonso e la Mclaren din partea spaniolilor, dar repet, e primul articul pe 2015 de acest gen, si am vrut sa vi-l prezint si voua.
Sunt interesante si aproximarile, un fundament real tot au. Dar si eu cred ca Honda nu are cum fi pe 2, chiar daca m-am entuziasmat cand am vazut datele din articol.
We are building an empire...
Totusi, jurnalistul a scapat o informatie foarte importanta, care ne arata inca odata ca baietii de la McLaren le-au furnizat tot ce au putut celor de la Honda, in legatura cu pachetul de propulsie Merdeces. Astfel cei de la Honda spera sa poate obtine 829 BHP, adica cat producea pachetul de propulsie Mercedes de anul trecut, iar asta este o informatie foarte exacta, pe care doar cei de la Mercedes o stiau exact.
Singura problema raman diferite informatii care au aparut in presa despre cati BHP au mai castigat producatorii acestor pachete de propulsie, iar atata timp cat nu exista nici o informatie oficiala despre puterea reala a acestor pachete de propulsie... eh sunt doar discutii si nimic altceva.
Ca fapt divers, nu exista nici un articol similar despre puterea acestor pachete de propulsie, pe nici un site serios, singurul articol despre aceste cifre... este in acel link.