Scuderia a obţinut deja performanţe mai bune decât campioana mondială pe circuitele cu temperaturi ambientale ridicate, element care pune presiune pe Mercedes.
Cu toate acestea, preşedintele Niki Lauda a anunţat că germanii nu îşi vor schimba strategia şi vor folosi "jetoanele" disponibile pentru îmbunătăţirea motorului abia în a doua jumătate a campaniei, atunci când lupta pentru titlul mondial se va acutiza. "Abia a fost a patra cursă. Ceea ce acum ar putea părea un dezavantaj va deveni o oportunitate când contează cu adevărat, în a doua jumătate a sezonului", a declarat austriacul pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.
Cu toate acestea, Mercedes pregăteşte un update semnificativ pentru motor cu ocazia Marelui Premiu al Spaniei, prima etapă europeană a sezonului, la fel cum vor proceda cele mai multe echipe.
"Lucrul potrivit este să nu schimbă programul de lucru pentru un capriciu.
În orice caz, vom avea schimbări majore pe monopost la Barcelona", a adăugat el.Via Autosport
Despre Honda nu cred ca poate cineva sa spuna o parere reala. Inca nu e copt motorul ala ca sa aiba un verdict. Spre finalul sezonului poate vom avea o vaga parere. Anul viitor poate da ceva, dar peste 2 ani deja putem lansa criticile.
Tot ce am spus mai sus, este din pacate adevarat, exista destule articole in care puteti verifica acest lucru, dar nu am spus ca nu se pot rezolva aceste probleme, am spus doar ca varianta pe care au mers, a fost foarte asemanatoare cu cea folosita de Ferrari anul trecut si care in ambele cazuri a dat gres.
@Mobius: Nu doresc sa defaimez pe nimeni, asa cum tu nu doresti sa defaimezi nici un titlu castigat de Vettel spund ca le-a castigat la masa verde. Cel putin asa sper eu, in spiritul de fair play al acestei competitii. Daca cumva tu faci niste acuzatii fara dovezi... aia se numeste defaimare si se poate pedepsii cu inchisoare. In schimb eu am detaliat doar niste probleme tehnice intalnite de echipa tehnica Honda. Nu este nimic rau in asta, sunt baiati mari se descurca singurei. nu trebuie sa-i tin eu de mana.
Ca o mica incheiere, parerea mea este ca, pentru moment pachetul Mercedes a atins maximum de performanta pe care il poate produce si asta este si slabiciunuea acestui pachet. Restul mai au destule rezerve in a dezvolta aceste powerplanturi, in timp ce Mercedes, probabil se va concentra pe partea aerodinamica a monopostului mai mult.
Sper ca utilizarea celui de-al cincilea pachet sa fie aprobata cat mai repede, cred ca toate echipele vor beneficia de acest lucru in egala masura, desi unele mai mult decat altele. Cel putin cei de la Red Bull si Toro Rosso au nevoie de inca un pachet pentru a rezolva problemele cu care se confrunta.