Directorul tehnic Paddy Lowe susţine însă că aerodinamica a jucat de asemenea un rol crucial în acest an şi sugerează astfel că rivalii au subestimat importanţa acesteia.
"Multe discuţii despre noul regulament au fost despre unităţile de propulsie, dar adevărul este că aerodinamica a fost mai importantă ca niciodată. Integrarea unităţii de propulsie în monopost cu un impact aerodinamic minim este mai importantă decât în trecut", a declarat britanicul în deschiderea publicaţiei anuale Autocourse.
Lowe oferă şi un exemplu concret în sprijinul afirmaţiilor sale şi susţine că suspensia faţă a monopostului Mercedes a permis obţinerea unor performanţe mai bune din partea echipei.
"Suspensia faţă a reprezenta o mare parte a performanţei aerodinamice, iar acest proiect a început în iunie-iulie 2013. A fost foarte dificil să facem suspensia faţă să lucreze din punct de vedere structural. Dar am putut vedea destul de uşor că este fezabil, aşa că am mers mai departe cu acest concept aerodinamic", a adăugat el.
Via ESPNF1
Comentarii (1)