Mercedes a oferit primele imagini și informații despre noul monopost cu care va aborda sezonul 2020 al Formulei 1. Numele oficial al noului monopost este Mercedes-AMG F1 W11 EQ Performance și include astfel brandul pe care germanii îl vor utiliza pentru modelele electrice de performanță de serie.
Întrucât regulamentul tehnic este stabil, monopostul reprezintă o evoluție a celui de anul trecut, însă germanii susțin că au modificat vasta majoritate a celor peste 10.000 de componente.
Pe baza acestor retușuri, Mercedes anticipează că W11 va deveni cel mai rapid monopost construit vreodată de echipă.
Toto Wolff, șeful echipei germane, nu face un secret din faptul că obiectivul principal este cucerirea celor două titluri mondiale, așa cum s-a întâmplat de șase ori consecutiv începând din 2014, atunci când a apărut ultima schimbare majoră a regulamentului tehnic.
"Cu toții știm că avem o treabă de făcut și rezultate de livrat pentru a ne împlini propriile așteptări.
Muncim din greu pentru a ne pregăti în cel mai bun mod posibil. Nu ne simțim îndreptățiți să câștigăm curse și titluri, știm că trebuie să muncim din greu pentru asta, așa cum am făcut în fiecare an", a explicat austriacul.Lewis Hamilton și Valtteri Bottas au efectuat deja primele tururi demonstrative cu noul monopost, înainte de startul primei sesiuni de teste, care va avea loc pe circuitul de la Barcelona în perioada 19-21 februarie.
Via Mercedes
Pai trebuiau sa-l intrebe pe Costel si le spunea el direct, ca sa nu se mai chinuie ei atat.
tu ii un novice clasic , ce-o afirmat mai devreme toto wolff reprezinta deja temelia insuccesului in 2020 pentru mercedes deoarece pseudoargumentul sau ii musai straveziu si sper pentru binele profesional al austriacului ingurgitabil doar de catre Ola la sfarsit de sezon dar pe de alta parte cat se poate de facil de identificat de toti aceia pentru care aceasta intrecere se prezinta deja cu foarte putine enigme fiindca pe o abordare similara dar cert amatoristica si musai scuzabila pentru o reprezentanta a sexului slab in F1 poa' sa apara maine si Claire cu al sau monopost FW43 si sa sustina ca-i o autentica fuzee dar numai in situatia in care duduia impartaseste mass-media intregul adevar , acela de a fi comparat exclusiv cu FW42(2019) , tocmai de aceea singura raportare leala a monoplace-ului W11 ii la benchmark iar reperul marelui circ in 2020 ii incepand de saptamana trecuta ,dupa opinia specialistilor care-or disecat deja in ultimele zile cele doua creatii , realizarea celor din maranello : SF1000
Din pacate s-ar putea să fie un sezon mai plictisitor ca anul trecut, sper că nu
f1i.com/news/367864-imola-circuit-submits-bid-to-replace-chinese-gp.html/amp
Poate face RBR o masina mai de soi, cat de cat, si atunci Hamilton nu mai ia titlul. E cel mai bun de pe grila ... cu exceptia lui Verstappen.
evident ca primul contact dar si primele reglaje apartin maestrului
Oricum indiferent daca se adevereste sau nu el "looser" la ferrari si tu looser dupa tastatura. :)))
2 Sergio Perez Racing Point 1m17.375s +0.062s 58
3 Max Verstappen Red Bull 1m17.787s +0.474s 91
4 Carlos Sainz McLaren 1m18.001s +0.688s 64
5 Esteban Ocon Renault 1m18.004s +0.691s 59
6 George Russell Williams 1m18.168s +0.855s 73
7 Charles Leclerc Ferrari 1m18.289s +0.976s 64
8 Robert Kubica Alfa Romeo 1m18.386s +1.073s 57
9 Kevin Magnussen Haas 1m18.466s +1.153s 52
10 Daniil Kvyat AlphaTauri 1m18.484s +1.171s 53
insanatosire grabnica sebastian !
ii nevoie mai mult ca oricand de aptitudinile tale pentru a pune in valoare intreg potentialul monopostului ferrari!