Mercedes a identificat problema starturilor slabe şi caută soluţii pentru îmbunătăţirea ambreiajului

de Daniel Popescu
Marti, 05.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Calitatea ambreiajului este explicaţia pentru care Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au avut probleme la startul celor două curse de până acum din sezonul 2016.

Mercedes a monopolizat prima linie a grilei de start în Australia şi Bahrain, însă în ambele curse piloţii au avut probleme la start. Cei doi piloţi ai echipei germane au fost depăşiţi cu uşurinţă de rivalii de la Ferrari în startul cursei de la Melbourne, pentru ca ulterior Lewis Hamilton să rateze startul şi în Bahrain.

După o amplă analiză, Mercedes a identificat problema la hardware-ul ambreiajului şi colaborează cu compania-mamă Daimler pentru rectificarea problemei.

Urmareste Automarket
Situaţia este complicată de faptul că problemele înregistrate de Nico Rosberg şi Hamilton sunt diferite, iar directorul de motorsport Toto Wolff a admis că echipa va avea nevoie de timp pentru a găsi soluţia potrivită.

"Tindem să credem că este mai mult o problemă hardware decât o problemă de electronică.

Nu putem rezolva asta de la o cursă la alta, dar încercăm să o rezolvăm. Trebuie să optizăm modul în care utilizăm şi calibrăm ambreiajele. Colaborarea cu Daimler presupune optimizare hardware şi asta necesită timp. Nu sunt sigur când vom avea rezultatele", a explicat austriacul.

Prin urmare, nu este exclus ca unul sau ambii piloţi Mercedes să înregistreze probleme la start şi în Marele Premiu al Chinei.

Via Motorsport

Comentarii (14)

  • Stiu ca va suna rau ce urmeaza sa spun dar sincer sper sa nu gaseasca nicio solutie, adica si asa au bijuterii de masini macar cateva starturi mai bune restul rechipelor ar mai anima cursa.
    32 5
  • cateva starturi mai bune pentru restul echipelor ar mai anima cursa* scuze pentru cum am scris mai sus ^.^
    12 4
  • De cate ori au ramas pe loc, la start, fostii campioni si au plecat de pe ultimul loc.....Cu atat mai mare a fost spectacolul dupa!
    18 2
  • Chiar si cu ambreiajul defect si tot ii umilesc pe macaronari. Stiu, cateva raze de speranta pentru unii fani prea rosiatici, insa cum s-au amagit pana acum ce mai conteaza inca o situatie in plus ;)
    10 27
  • @Sumi7, n-am sa uit niciodata MP al Braziliei din 2006. Dar ma intreb: oare cand vom mai avea parte de astfel de curse?
    9 1
  • bernie
    Eu nu prea cred povestea asta...Rosberg nu a avut probleme la strart in Bahrain..De la anul se schimba din nou regulamentul...Cu riscul de a-mi lua voturi negative sau injuraturi mai ales de la fanii lui Hamilton eu cred ca anul asta Mercedes a hotarat sa-l sprijine pe Rosberg in lupta ptr titlul pilotilor...Iar Hamilton care a fost si el sprijinit anii trecuti sa conformeaza mai mult sau mai putin placut acestei decizii a echipei asa cum a facut-o si Rosberg..Probabil tactica lor este ca Rosberg sa se distanteze din startul sezonului in clasamentul pilotilor urmand ca pe la jumatatea sezonului sa declare asta oficial..Repet este doar o ipoteza a mea dar nu sunt sigur ca asa se va intampla....Nu sunt fanul niciunuia dar cred ca daca Mercedes a luat acesta decizie atunci este una buna ptr ca Rosberg a demonstrat ca este un pilot de echipa si in consecinta merita acest lucru...In plus este si pe jumatate german iar ptr Mercedes si Rosberg ar da bine cel putin in Germania sa castige impreuna ambele titluri
    12 4
  • F1 din 1990
    @bernie Nu ar trebui sa-ti dea nimeni voturi negative, se pare ca asa se va intampla mai ales ca o parte de mecanici din echipa lui Ham de anul trecut au trecut la Nico.
    7 1
  • Priviti cat sunt platite echipele pentru anul 2015. Ferrari primeste din start 70 de milioane de euro in plus doar pentru ca sunt Ferrari. Da-o naibii de treaba.

    http://damcdn.autosport.com/editorial/0c8e80ce668b13dee752e8fc724f51c9.jpg?_ga=1.72532378.806573714.1451823641
    7 5
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Cu toate ca macaronarii primesc mai multi bani sunt tot in urma!
    2 3
  • F1_Fan
    Vad ca Mercedes, Red Bull si Villiams primesc un bonus acolo, cam mult 35 de milioane pentru Mercedes si Red Bull, doar pentru ca sunt Mercedes si Red Bull oare sau? Cei de la Ferrari au o scuza, 40% din fanii F1 sunt fani Ferrari, si 67 de sezoane in F1. De ce primesc Mercedes si Red Bull 35 de milioane... aia este intrebarea.
    4 3
  • @F1_Fan
    Imi place logica ta...adica sa fie platiti dupa nr de fani si nu dupa performante, sau investitii.
    Adica da-i naiba pe astia de la HAAS ca numai ce au venit in F1, hai sa dam toti banii la Ferrari ca ei sunt mai vechi si bat pasul pe loc
    3 3
  • F1_Fan
    @@F1_Fan: Din tabelul ala nu vad pe nimeni platit nici dupa performante nici dupa investitii. Iar cei de la Haas nu primesc nici un ban anul acesta, ci numai sezonul viitor. Scuze dar esti pe langa, nu erau greu sa te gandesti un pic inainte de a posta, nu-i asa? Ecclestone a spus in acelasi articol, ca le da bani celor de la Ferrari pentru ca vine lumea sa-i vada, si pentru ca o mare parte din fani sunt fani Ferrari. A facut o comparatie cu Rolling Stones. Pentru Ecclestone, F1 este doar un show din care scoate bani, altceva nu-i intereseaza si fanii in loc sa fie inteligenti si sa isi doreasca o competitie, sunt primii care pun botul si il sprijina cu idea de show, cat mai fals cu atat mai bine.

    Uite aici link-ul "http://planetf1.com/news/eccesltone-ferrari-deserve-to-be-paid-more/". bafta la citit.

    P.S. O mica zicala spusa de Ion Creanga "Stiu ca sunt prost. Dar cand ma uit in jur, prind curaj."
    3 3
  • @F1_Fan
    De prin 2007 nu a mai venit lumea sa vada Ferrari.
    E doar un brand supraevaluat...cum probabil si tu iti supraapreciezi propria inteligenta
    4 6
  • F1_Fan
    @@F1_Fan: Intotdeauna o sa fie persoane mai inteligente, sau mai talentate ca tine. Conteaza doar daca poti sa-i apreciezi sau nu. Daca fanii inca sustin echipa Ferrari, treaba lor, nu-i nimic rau in asta. Ai putea sa te bucuri sau sa te oftice, conteaza doar cei sapte ani de-acasa.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru