Mercedes a folosit la maxim prima zi de teste de pe circuitul de la Magny Cours pentru a evalua două îmbunătăţiri majore pentru monopostul W03.
Dacă Ferrari şi Force India au introdus doar câte o aripă faţă de specificaţie nouă, constructorul german a evaluat în cursul dimineţii noul sistem de evacuare de tip Coandă, iar după-amiază au folosit şi noul sistem Double Drag Reduction System (DDRS). Acesta are un principiu de funcţionare asemănător cu sistemul DDRS pregătit de rivalii de la Lotus şi permite creşterea vitezei pe liniile drepte inclusiv când sistemul clasic DRS nu este activat.
Mercedes va continua evaluarea noului sistem DDRS pe parcursul zilei de miercuri, iar introducerea acestuia este aşteptată pentru Marele Premiu al Japoniei, întrucât circuitul de la Suzuka este adecvat acestei tehnologii. O strategie similară va adopta şi Lotus, care a exclus utilizarea sistemului DDRS la sfârşitul acestei luni în Singapore din cauza faptului că circuitul Marina Bay este prea lent.Via Autosport
Comentarii (0)