Iniţial, au existat temeri că echipa va fi nevoită să treacă deja la cea de-a doua unitate de propulsie pentru ambii piloţi, însă Ron Dennis, CEO-ul McLaren Group, a dezvăluit că ambele motoare pot fi folosite şi în Marele Premiu al Chinei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
"Motivele abandonurilor au fost uşor înrudite, dar nu identice. Motoarele primare nu s-au deteriorat, pentru că ne-am oprit la timp. Acestea vor fi motoarele şi pentru următorul Mare Premiu, cu toate că unele componente legate de fiabilitate au fost schimbate", a declarat britanicul pentru publicaţia Motorsport.
Ambele abandonuri au survenit într-un moment în care Alonso şi Button ocupau locul nouă în cursă, iar Dennis susţine că McLaren a învăţat din nou foarte multe lucruri de pe urma participării în cursa din Malaysia. Prin urmare, britanicul este convins că echipa va înregistra progrese graduale spre fruntea grilei de start."Ambii piloţi au avut numai cuvinte de laudă despre performanţă la rularea în virajele de mare viteză şi despre caracteristicile frânelor. Avem numeroase aspecte pozitive după acest weekend. Cred că am fost foarte puternici în anumite porţiuni ale circuitului. Este evident că nu suntem acolo unde vrem să fim în privinţa motorului, şi acest lucru este valabil şi pentru Honda, dar vom ajunge acolo", a adăugat el.
Via Motorsport
uite cine vine la ferrari din iunie...jock clear..
http://f1grandprix.motorionline.com/jock-clear-in-ferrari-dal-prossimo-mese-di-giugno/
ferrari is buildin an.....
Se pare ca la inceputul programului de dezvoltare, au downloadat din gresala regulamentul tehnic pentru gp2 :)))))))))))
Forza Ferrari!
Daca nu ma lasa memoria nu au mai castigat nimic din 2012 si ulterior au prins un singur podium in Australia 2014.
McLaren nu va prinde podium anul acesta. Mare minune daca fac in 2015 cate puncte a facut Ferrari la cursa trecuta.
Trecand de la ironie la realitate, adevarul este ca McLaren arata potential de dezvoltare dar in mod obligatoriu trebuie sa dezvolte cum trebuie motorul. Inca o data, cred ca este nepermis pentru Honda ca dupa 1 an de zile in care sa creeze, testeze si sa imbunatateasca au adus o solutie nefunctionala. Ca fan al lui ALO astept cu interes sa vad cum vor evolua, dar ca fan Ferrari sper sa vad cat mai mult rosu pe podium.
Aceste sustineri par a fi doar pentru moralul fanilor si voi explica de ce spun asta: de exemplu force india, teoretic are acelasi motor ca si mercedes dar din punct de vedere aerodinamic si al sasiului stau foarte rau...ceea cea inseamna ca mclaren cu un pachet aerodinamic si un sasiu bun sunt tot pe la nivelul force india dar au 170 de cai deficit???? Inseamna ca daca mai recupereaza cei 150-170 de cai despre care vorbesc fanii, nu numai ca vor fi in fata dar le vor da si cateva secunde pe tur celor de la mercedes!?
Cel mai probabil mai au un deficit de 70-80 de cai, dar niciun caz dublu!
Astept contra-argumente si sa imi spuneti si mie sursele de unde luati informatiile astea, intrucat as vrea sa fiu corect informat.
Nu este o gluma echipa Mclaren. O sa vezi.
Felicitari!Asta da punct pe "i" !
Sunt multe zvonuri si cai putere rezerva pe aici,nu doar despre McLaren,insa de la cursa la cursa vedem ca nu-i chiar asa,prea mult accent pe puterea motoarelor,insa nu e chiar totul! ;)
Sper sa nu regrete prea repede ca a ales Honda .
Felipe Masa a rabdat si uite ca vin si rezultatele....ma bucur pentru un fost ferrarist ...a fost destul locotenent .
In rest vreau dueluri ca in "90 ....pe mina pilotilor e spectacolul nu pe motorizare sau sasiu.