- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
McLaren va raspunde maine la Paris acuzatiilor de spionaj
Publicat Miercuri, 25.07.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
McLaren Mercedes va trebui sa raspunda, joi, inainte de Congresul FIA, la acuzatiile privitoare la scandalul de spionaj in care este implicata.
Echipa britanica a fost somata de FIA sa-si sustina punctul de vedere referitor la incalcarea articolului 151c din codul sportiv international.
Acest articol face referire la "orice comportament fraudulos, orice acte care prejudiciaza competitia sau interesele sporturilor cu motor in general".
Aceasta intrunire are loc dupa ce, in luna aprilie, Mike Coughlan, seful departamentului de Design de la McLaren, a intrat in posisia unor documente confidentiale ale echipei Ferrari.
McLaren si-a exprimat dezamagirea ca a fost obligata sa raspunda acuzatiilor si, intr-un comunicat de presa din aceatsa luna, a sustinut ca echipa nu a folosit in niciun fel informatiile aflate in posesia lui Coughlan.
Daca va fi gasita vinovata, McLaren ar putea fi exclusa din campionat sau ar putea fi penalizata in clasament.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
In plus in documentele de la Ferrari mai erau si scheme de strategie de cursa si asa mai departe. Deci o multime de informatii utile membrilor unei echipe.
Bineinteles ca faptul ca le-au folosit sau nu ramane de dovedit.
Dupa tot scandalul asta o sa ramana insa o pata mare pe numele echipei McLaren. Asta in cel mai bun caz pentru ei.
@pchis - m-am uitat prea bine, pot chiar sa le desenez din minte
@Horted - eu zica ca pata va fi mai mare pe ferari pentru ca nu stiu sa-si aleaga angajatii.
Scandalul mare se face pe un singur motiv: Avand planurile si rezultatele testelor Ferrari in brate, McLaren a avut dintr-o data acces la informatie pentru care altfel le-ar fi trebuit probabil mai mult de jumatate de sezon sa o adune. Rezultate de aerodinamica in tunel, de profile de aripi/apasare, lucrul suspensiilor si felul in care pun puterea la asfalt. Asemenea date valoreaza mai mult decat orice altceva. Date care-ti spun in ce directie sa nu mergi cu dezvoltarea masinii tale, pentru ca altii au fost pe-acolo si n-au dat rezultate.
McLaren trebuie pedepsita. Echipa nu si pilotii. Doar pentru a pastra spectacolul in campionatul la constructori nu-i nevoie ca unora sa li se treaca cu vederea hotia ordinara. [...] exista alte campionate in afara de F1 la care ma pot uita. Sa se ia FIA cu FIFA de mana, ca amandoua fac 2 lei atunci.
PS: Imi pare rau sa vad ca pe zi ce trece calitatea postarilor de pe-aici scade dramatic.