McLaren va introduce un nou update major până la finalul sezonului

de Daniel Popescu
Joi, 16.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a anunţat că va utiliza un nou update major care va fi introdus cel târziu în cursa de la Abu Dhabi, întrucât toate componentele vor putea fi apoi transferate pe monopostul de anul viitor.

Esential 20 de puncte este avansul celor de la McLaren in fata Force India
45 de puncte trebuie sa recupereze McLaren pentru a ajunge pe locul 4 in clasamentul constructorilor
3 curse au mai ramas pana la finalul sezonul 2014
McLaren a înregistrat progrese vizibile după introducerea unui update important în Marele Premiu al statului Singapore, iar în cursa precedentă de la Soci a obţinut locurile patru şi cinci.

Datorită acestei performanţe, McLaren şi-a consolidat poziţia a cincea în clasamentul constructorilor şi are un avans de 20 de puncte în faţa celor de la Force India. Planurile britanicilor vizează însă un nou update major, întrucât toate componentele vor putea fi transferate ulterior pe monopostul din 2015.

"Motivul revenirii este update-ul major pe care l-am introdus în Singapore. Este adevărat că urmează un nou update major înainte de finalul sezonului.

Nu îl introducem pentru a avea un avantaj pentru punctele duble din Abu Dhabi, ci pentru construirea unei fundaţii pentru viitor. 100% din componente se aplică şi monopostului de anul viitor", a explicat Eric Boullier, directorul de curse al McLaren.

În urma prestaţiilor din ultima perioadă, McLaren s-a apropiat la numai 45 de puncte de cei de la Ferrari, însă britanicii susţin că nu se gândesc la ocuparea locului patru în clasamentul constructorilor.

"Vrem să obţinem câteva rezultate bune în ultimele trei curse. Dacă performanţa monopostului nostru este bună şi putem avea curse precum cea din Rusia, vom vedea dacă putem câştiga încă o poziţie în clasament. Aş fi încântat să facem asta, dar nu cred că singurul obiectiv pentru acest an este să ne pregătim revenirea cât mai bine", a adăugat el.

Via Formula 1

Comentarii (19)

  • Update-ul introdus in Singapore chiar a fost mare de tot, chiar daca nu toate componentele au dat rezultatul scontat, si au fost revizuite in graba pentru Japonia si dezvoltate aditional pentru Sochi, unde chiar au facut diferenta. Am urmarit pe mclaren.live discutiile permanente dintre Jenson si echipa. La intrarea in al doilea tur in care se folesea DRS-ul, a inceput sa ii ia lui Alonso cam acelasi timp pe fiecare sector in constanti pe toate cele trei sectoare. Cand a ajuns la 3 secunde ii spuneau sa fie calm si sa mentina acest ecart reusind timpi asemanatori cu un consum de combustibil mai mic decat se asteptau pentru un astfel de ritm. Si Magnussen cand a intrat la boxe reduse la 2.8 distanta fata de Alonso dupa ce Alonso a avut si aproape 5 secunde la un moment dat. In declaratia de dupa cursa, Alonso a spus ca nu il putea tine in spate pe Magnussen pana la sfarsitul cursei chiar si cu fara greseala de la boxe si ar fi iesit in fatza lui de la boxe.
    Castigul celor de la Mclaren este un salt aerodinamic consistent in care au depus mult efort, pentru ca fara combustibil si produse de ulei Petronas motorul Mercedes da cu 30-40 cai putere mai putin decat cu Petronas. Acolo este si Ferrari dupa updateurile de soft de-a lungul sezonului la 50 de cai de Mercedes. Probabil Renaul la 70-80. Nu va inselati de faptul ca Ricciardo a castigat de 3 ori, e datorita datorita designul si sasiului masinii Red Bull, multi spun ca un pic chiar superior celui Mercedes, Renault este al treilea motor.
    Ferrari a putut sa foloseasca un design agresiv al placilor laterale si in spate la monopost pentru ca motorul era facut pentru ei si aveau toate informatiile din timp, pe cand Mclaren a trebuit sa rezolve aerodinamic pe parcursul sezonului. Atat de in ceata i-a tinut Mercedes incat am citit dupa cursa din Bahrain ca intr-o anumita zona din spate atat de mult loc era incat autorul articolului a spus ca "poti aseza o geanta de dimensiuni mai mici" pe in designul Mercedes pentru aceasi zona a monopostului totul era strans, unitar si foarte agresiv.
    19 10
  • Me_di_ca_me_nte
    9 12
  • rommyF1
    McLAREN să-i bată de la anul pe cei ce le furnizează motoarele. au mai făcut-o şi au capacitatea de a continua
    9 3
  • @rommyF1

    Nu o pot face in primul an. Dar din 2016 este mai mult decat posibil. Honda aloca fonduri nelimitate si mobilizeaza resurse umane din toata Japonia la centrul din Sakura pentru V6. Sunt cei mai mari producatoare de motoare la nivel mondial. Wolff de aia tine cu dintii sa blicheze dezvoltarea pentru ca Daimler nu aloca fonduri nelimitate, specific eficientei germane.
    Referitor la cat de nebuni sunt Honda, si Gazzetta afirma: "Per cercare di recuperare il gap, la Honda sta investendo massicciamente, mobilitando uomini e aziende in tutto il paese. "
    13 5
  • rommyF1
    cred că ai înţeles că vb despre motoarele mercedes de anul ăsta. au multe lucruri de dezvoltat dar le doresc succes şi rezultate.
    2 3
  • Eu cred ca McLaren risca enorm cu schimbarea motorizari, la cum domina motoarele Mercedes totusi Honda are o istorie si cred ca nu se vor face de ras dar nu se vor bate probabil la primele locuri in primul an!!! Numa sa nu pateasca ca si cei de la Toyota care au investit sute de milioane de euro an de an pt a face o masina care sa lupte la primele locuri si nu au reusit sa castige cred nici o cursa macar!!! Numa in cazul celor de la Toyota au contat mult si piloti acuma daca McLaren il va adduce pe Alonso cu el se poate dezvolta in schimb cei de la Toyota nu au avut un astfel de pilot.
    17 2
  • rommyF1
    pt automarket
    doresc să se facă selecţia mesajelor fără jigniri.
    am observat că unii colegi postează doar după titlu fără să ştie despre ce este vb. în reportaj
    cu mici excepţii cei care postează nu au habar despre ce vorbesc, dar nu acceptă nici o atenţionare
    nu doresc să fac trimitere la diferite pagini de internet pt cei care nici măcar nu ştiu despre ce se discută
    se postează lucruri care nu au legătură cu reportajul
    să se reglementeze şi să se înregistreze toţi cei ce postează la automarket, pt a şti şi noi fanii pe bune ai F1 cu cine schimbăm păreri
    7 2
  • @rommyF1
    chiar crezi ca te baga cineva in seama? ce spui tu se intampla de ani de zile, nu esti singurul care s-a plans si tot degeaba,
    daca nu-ti convine nu mai intra si gata, sunt site-uri despre F1 mult mai bune, aici e un fel de mahala
    15 0
  • Hakkinen
    1. relatia cu Honda va fi cu totul alta decat a avut Mclaren cu Mercedes
    2. Honda au privilegiul de a plecat de la o hartie alba pe care stie ce sa puna, fara erorile pe care Ferrari si Renault le-au facut.
    3. bugetul Honda este urias, depaseste chiar si cel al Mercedes
    4. Renault si Ferrari nu vor putea schimba mai mult de 48% din motor pt 2015. Evident si Mercedes insa ei deja sunt in fata.
    5. dezvoltarea pe sezon a monopostului a celor de la Mclaren este una dintre cele mai bune daca nu cea mai buna.
    6. Mclaren abia din 2015 vor beneficia de aportul lui Boullier si al celorlalti ingineri recrutati in 2013-2014.
    7. revirimentul Mclaren de pe finalul sezonului si felul in care forteaza dezvoltarea, existand chiar posibilitatea sa depaseasca Ferrari la constructori.
    7. Alonso -care nu este ultimul argument.

    O sinteza, cred eu obiectiva, din care poate sa rezulte concluzia ca in 2015 Mclaren-Honda vor fi mult mai puternici decat sunt in 2014. Chiar daca Honda nu va fi egal, in prima etapa, ca perfomante cu Mercedes.
    7 2
  • Hakkinen
    erata
    Voiam sa spun ca Boullier si alti ingineri de top adusi inclusiv Promodou n-au participat in nici o calitate la conceptia actualului monopost Mclaren.
    7 2
  • ctlnmihai
    Eu cred că șansele echipei Mclaren cresc semnificativ. odată cu schimbarea furnizorului de motoare..Nu cred că vom vedea anul viitor prea multe victorii ale echipelor client Mercedes
    11 3
  • ctlnmihai
    Dacă Honda ar avea probleme de fiabilitate la anul atunci cel puțin nu m-aș mai gândi la tot felul de teorii ale conspirației deoarece m-aș gândi că Honda nu și-ar putea sabota partenerul de concurs.. În schimb dacă Mclaren ar fi rămas cu Mercedes și ar fi fost în luptă pentru titlu ciu această echipă sigur ar fi fost dezavantajată într-un fel..
    11 1
  • @Mircea, daca Mclaren avea toate datele si sustinerea pt a utiliza motorul, ii batea pe Mercedes. Din acest motiv nu au furnizat cei de la Mercedes informatii complete privind functinarea motorului. S-au temut. catre Williams probabil furnizeaza informatii aproape complete deoarece ei nu sunt atat de periculosi. Inca Mclaren da. Sa vina Honda cu un motor peste Mercedes si atunci sa-i vad. daca mai vine si Alonso si motorul este competitiv, Mclaren are mari sanse la titlu!!
    13 2
  • for Mircea
    @Mircea, de unde scoti tu cai din benzina si ulei?
    3 2
  • http://www.automarket.ro/formula1/prodromou-va-lucra-pentru-mclaren-din-septembrie-va-revitaliza-aerodinamica-monopostului-56877.html

    Daca e adevarat nu stiu dar ceva acolo se intampla pozitiv. Si atunci concurenta in 2015 va fi foarte tare.
    6 1
  • @Mircea
    Tu raportezi cel mai bun motor la motor praf al lui Ferrari? Normal ca il ajungea din urma, este si normal. Mi se pare anormal ca Mclaren a stat atat de mult in spatele Ferrari cu sau fara informatiile primite de la Mercedes. Lasa-o incolo, ca de 2 ani se bat cu Forcea India desi au acelasi motor. pe final Castigas disputa mclaren ca au mai multi bani pentru update-uri decat Vijay de la Forcea India.
    4 3
  • @Mircea
    Anul trecut de ce s-au batut cu Force India, desi era motor v8 cu care au castigat atatea curse?
    3 4
  • Ok vor introduce multe update-uri, foarte bine. Dar asta inseamna ca in 2015 vor castiga ambele titluri mondiale sau nu? Pentru ca vad numai comparatia cu Ferrari, in timp ce, zic eu, ceea ce conteaza este cine castiga ambele titluri nu?
    3 0
  • Button castiga la Interlagos
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru