Datorită acestei performanţe, McLaren şi-a consolidat poziţia a cincea în clasamentul constructorilor şi are un avans de 20 de puncte în faţa celor de la Force India. Planurile britanicilor vizează însă un nou update major, întrucât toate componentele vor putea fi transferate ulterior pe monopostul din 2015.
"Motivul revenirii este update-ul major pe care l-am introdus în Singapore. Este adevărat că urmează un nou update major înainte de finalul sezonului.
Nu îl introducem pentru a avea un avantaj pentru punctele duble din Abu Dhabi, ci pentru construirea unei fundaţii pentru viitor. 100% din componente se aplică şi monopostului de anul viitor", a explicat Eric Boullier, directorul de curse al McLaren.În urma prestaţiilor din ultima perioadă, McLaren s-a apropiat la numai 45 de puncte de cei de la Ferrari, însă britanicii susţin că nu se gândesc la ocuparea locului patru în clasamentul constructorilor.
"Vrem să obţinem câteva rezultate bune în ultimele trei curse. Dacă performanţa monopostului nostru este bună şi putem avea curse precum cea din Rusia, vom vedea dacă putem câştiga încă o poziţie în clasament. Aş fi încântat să facem asta, dar nu cred că singurul obiectiv pentru acest an este să ne pregătim revenirea cât mai bine", a adăugat el.
Via Formula 1
Castigul celor de la Mclaren este un salt aerodinamic consistent in care au depus mult efort, pentru ca fara combustibil si produse de ulei Petronas motorul Mercedes da cu 30-40 cai putere mai putin decat cu Petronas. Acolo este si Ferrari dupa updateurile de soft de-a lungul sezonului la 50 de cai de Mercedes. Probabil Renaul la 70-80. Nu va inselati de faptul ca Ricciardo a castigat de 3 ori, e datorita datorita designul si sasiului masinii Red Bull, multi spun ca un pic chiar superior celui Mercedes, Renault este al treilea motor.
Ferrari a putut sa foloseasca un design agresiv al placilor laterale si in spate la monopost pentru ca motorul era facut pentru ei si aveau toate informatiile din timp, pe cand Mclaren a trebuit sa rezolve aerodinamic pe parcursul sezonului. Atat de in ceata i-a tinut Mercedes incat am citit dupa cursa din Bahrain ca intr-o anumita zona din spate atat de mult loc era incat autorul articolului a spus ca "poti aseza o geanta de dimensiuni mai mici" pe in designul Mercedes pentru aceasi zona a monopostului totul era strans, unitar si foarte agresiv.
Nu o pot face in primul an. Dar din 2016 este mai mult decat posibil. Honda aloca fonduri nelimitate si mobilizeaza resurse umane din toata Japonia la centrul din Sakura pentru V6. Sunt cei mai mari producatoare de motoare la nivel mondial. Wolff de aia tine cu dintii sa blicheze dezvoltarea pentru ca Daimler nu aloca fonduri nelimitate, specific eficientei germane.
Referitor la cat de nebuni sunt Honda, si Gazzetta afirma: "Per cercare di recuperare il gap, la Honda sta investendo massicciamente, mobilitando uomini e aziende in tutto il paese. "
doresc să se facă selecţia mesajelor fără jigniri.
am observat că unii colegi postează doar după titlu fără să ştie despre ce este vb. în reportaj
cu mici excepţii cei care postează nu au habar despre ce vorbesc, dar nu acceptă nici o atenţionare
nu doresc să fac trimitere la diferite pagini de internet pt cei care nici măcar nu ştiu despre ce se discută
se postează lucruri care nu au legătură cu reportajul
să se reglementeze şi să se înregistreze toţi cei ce postează la automarket, pt a şti şi noi fanii pe bune ai F1 cu cine schimbăm păreri
chiar crezi ca te baga cineva in seama? ce spui tu se intampla de ani de zile, nu esti singurul care s-a plans si tot degeaba,
daca nu-ti convine nu mai intra si gata, sunt site-uri despre F1 mult mai bune, aici e un fel de mahala
2. Honda au privilegiul de a plecat de la o hartie alba pe care stie ce sa puna, fara erorile pe care Ferrari si Renault le-au facut.
3. bugetul Honda este urias, depaseste chiar si cel al Mercedes
4. Renault si Ferrari nu vor putea schimba mai mult de 48% din motor pt 2015. Evident si Mercedes insa ei deja sunt in fata.
5. dezvoltarea pe sezon a monopostului a celor de la Mclaren este una dintre cele mai bune daca nu cea mai buna.
6. Mclaren abia din 2015 vor beneficia de aportul lui Boullier si al celorlalti ingineri recrutati in 2013-2014.
7. revirimentul Mclaren de pe finalul sezonului si felul in care forteaza dezvoltarea, existand chiar posibilitatea sa depaseasca Ferrari la constructori.
7. Alonso -care nu este ultimul argument.
O sinteza, cred eu obiectiva, din care poate sa rezulte concluzia ca in 2015 Mclaren-Honda vor fi mult mai puternici decat sunt in 2014. Chiar daca Honda nu va fi egal, in prima etapa, ca perfomante cu Mercedes.
Voiam sa spun ca Boullier si alti ingineri de top adusi inclusiv Promodou n-au participat in nici o calitate la conceptia actualului monopost Mclaren.
Daca e adevarat nu stiu dar ceva acolo se intampla pozitiv. Si atunci concurenta in 2015 va fi foarte tare.