Chiar dacă iniţial s-a speculat că strategia a fost una greşită pe fondul rezultatelor modeste ale echipei din prima parte a anului, progresele ulterioare şi cele două victorii obţinute de Fernando Alonso la Valencia şi Hockenheim au condus la concluzia că suspensia de tip ull-rod aduce beneficii majore.
Rivalii de la McLaren au studiat tehnologia încă din luna iunie, însă publicaţia italiană Autosprint a dezvăluit marţi că echipa britanică a decis să folosească o astfel de suspensie faţă pe monopostul MP4-28 cu care va aborda sezonul 2013. În plus, sursa citată susţine că Ferrari este de asemenea interesată să păstreze acest tip de suspensie pe puntea faţă şi în sezonul următor, o decizie finală urmând să fie luată în funcţie de evaluările din tunelul de vânt.
Suspensia pull-rod este utilizată în mod tradiţional pe puntea spate, însă Ferrari a fost prima echipă care a utilizat acest tip de suspensie şi pe puntea faţă după Minardi în 2001.
Via Autosprint
Stiu doar sa copieze si sa acuze. Marea echipa McLaren.