Pe parcursul anului trecut, echipa a dat asigurări că va beneficia de sprijinul unui partener principal, iar presa internaţională a relatat în mai multe rânduri interesul unor companii precum producătorul de electronice Sony.
Totuşi, cu numai două luni înainte de startul sezonului 2015, McLaren nu a anunţat încă numele unui sponsor principal, ceea ce a condus la ipoteza că echipa va concura şi în acest an fără numele unei companii.
Eric Boullier, directorul de curse al McLaren, a lăsat să se înţeleagă că echipa are mai multe oferte în acest sens, însă nu a ajuns la niciun acord din cauza sumei considerate prea mici pe care companiile interesate le oferă. Prin urmare, francezul nu exclude posibilitatea ca McLaren să înceapă sezonul fără un sponsor principal."McLaren este profitabilă chiar şi fără un sponsor principal. Prin urmare, nu ne grăbim să anunţăm un sponsor principal, pentru că vrem să luăm decizia potrivită. Ar trebui să corespundă nivelului echipei", a precizat el.
Presa internaţională speculează că Honda investeşte 100 de milioane de euro anual la echipă în cadrul noului parteneriat pentru motoare, motiv pentru care McLaren nu ar mai fi atât de dependentă de un sponsor principal.
Via Motorsport
Comentarii (0)