McLaren susţine că a înregistrat progrese semnificative

de Daniel Popescu
Joi, 02.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren consideră că a înregistrat progrese majore în prima lună a sezonului de Formula 1, în ciuda lipsei de rezultate.

McLaren a fost eliminată în prima parte a calificărilor în ambele Mari Premii desfăşurate până acum şi a obţinut doar un loc 11 în etapa inaugurală din Australia. Cu toate acestea, directorul de curse Eric Boullier susţine că McLaren a progresat semnificativ comparativ cu perioada testelor desfăşurate pe parcursul iernii.

"Nu suntem în puncte. Este adevărat că suntem în faţa celor de la Force India, dar nu suntem acolo unde vrem să fim. În prezent nu măsurăm încă performanţa absolută, pentru că abia atunci începi să lupţi pentru pole-uri şi victorii, ci comparăm testele de la Barcelona cu Australia şi observam că a fost o diferenţă majoră", a declarat francezul pentru publicaţia Autosport.

Urmareste Automarket
Boullier consideră că Honda a înregistrat progrese în privinţa motorului, însă admite că lipsa de kilometri parcurşi în teste a afectat îmbunatăţirea fiabilităţii.

"Cu siguranţă motorul este îmbunătăţit, dar avem nevoie de încă un pas.

Evident, elementele auxiliare pot fi legate de fiabilitatea dezvoltată pe bancul de probe, iar noi am dus lipsă de kilometri în teste, aşa că trebuie să remediem diverse lucruri mici", a adăugat el.

Via Autopsort

Comentarii (15)

  • Au recuperat 1.8 secunde in 2 saptamani si fara teste, este remarcabil. Bravo Mclaren.
    33 26
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Ramai sub paturica,prima data sa termine curse,si dupa aia sa numeri secundele sau zecimile!
    25 13
  • Ha,ha,ha...
    Posibil ca McLaren-Honda sa aibe un pachet sasiu-motor bun,doar ca lipseste inca fiabilitatea si/sau legatura perfecta intre ele.
    Vom vedea daca si in urmatoarele 4-5 curse vor continua sa recupereze,sau vor ajunge intr-un punct de unde nu vor mai realiza imbunatatiri fata de ceilanti,pentru ca imi este greu sa cred intr-o evolutie atat de abrupta si sa recupereze intre 1 si 2 secunde de la cursa la cursa...asta ar insemna ca la cursa din Spania sau Monaco sa se bata la podium!?Ar fi cea mai spectaculoasa revenire din istoria F1,sau cel putin din istoria recenta,greu de crezut!
    25 2
  • Cred că ieri au dat declarațiile astea. Restul se înțelege de la sine... :))
    16 5
  • F1 Vision
    Pentru fanii creduli McLaren, stirea de mai sus cred ca este o veste extraordinara. In realitate treaba sta cu totul altfel. Pachetul de propulsie Honda, o sa-l numesc "powerplant" pentru ca este mai usor de scris, a fost gandit sa zicem de niste ingineri fara experienta in aceste tipuri de motoare. Evident au avut un an la indemana, dar inginerii care au lucrat la motoarele Honda din trecut, de pe vremea BAR-ului, sunt cam toti la Mercedes acuma sau prina alte competitii, iar planurile acelor motoare care aveau si Kers mai tarziu, au ramas celor de la Brawn GP. Anul trecut Honda a plecat de la zero, si desi au avut un an la dispozitie... eh nu i-a ajutat prea mult.

    Pe la jumatatea anului trecut, powerplant-ul Honda era pe nicaieri, cam cum a aratat in testele din iarna, iar cei de la Honda s-au prins de asta. Evident au tot declaratii chestii comice, gen "o sa fim pe langa cei de la Mercedes" si "S-ar putea sa fim peste cei de la Mercedes" dar in realitate nu a fost asa. Anul acesta l-au angajat pe Gilles Simon, fost inginer de motoare la Ferrari si probabil si alte echipe. Evident, acesta le-a dat multe idei celor de la Honda, dar... probabil se vor regasi pe powerplant-ul de anul viitor (desi nu pot schimba multe parti), dar vedem atunci.

    Baietii de la Honda au ingineri bani si timp, dar nu au avut si experienta necesara iar cei de la McLaren nu prea au avut cu ce-i sa-i ajute pentru ca deh... McLaren nu a dezvoltat nici un motor de F1.

    Problema powerplant-ului Honda nu este puterea in acest moment, este caldura, pentru ca ICE-ul se incalzeste mult, nu se recupereaza prea multa caldura si ca sa fie pachetul complet, si componenta MGU-K se incalzeste iar peste un prag de temperatura... scade din putere. Practic pana nu vor rezolva problema incalzirii componentei ICE si a celei MGU-K nu vor stii cat de bine merge acest powerplant. Pentru ca de fapt nu au castiga nici o secunda, ei inca nu merg cu motorul la 100%, ca probabil alte echipe. De fapt, asta tot a incercat sa spuna Dennis, dar fara s-o spuna direct.

    Eu ma astept ca in fiecare cursa sa faca progrese, pentru ca vor folosi alte materiale, vor incerca sa pozitioneze altfel radiatoarele si asa mai departe si asta va dura cateva curse bune, poate chiar un sezon intreg. Dar, nu-i chiar asa de rau pentru ca vor invata multe iar experienta acumulata in 2015 s-ar putea sa-i ajute foarte mult in 2016 :P
    12 7
  • Sa speram ca nu sint vorbe goale cum faceau ferrari ani trecuti , preferam sa taca si sa faca
    6 6
  • Ferrari a recuperat 40 de sec in regim de cursa in 2 saptamani.si fara teste:))
    12 16
  • Anul ăsta va fi un an de teste pentru cei de la Mclaren , mai ales în privința motorului Honda..Din punct de vedere aerodinamic au realizat un progres după venirea lui Prodomou de la RBR..Să sperăm că la anul vor fi la nivelul monopostului Ferrari din aceste prime 2 curse..
    7 2
  • Dupa prima cursa am spus ca stau foarte bine pe viraje... se vedea cu ochiul liber... dupa a doua cursa mi s-a confirmat, Deci sasiu (masina) au, le mai trebuie motor!!! si un mariaj perfect intre motor si masina.
    11 2
  • ovidiu15081982
    se vede cat de mult au recuperat....locurile 17 si 18 in calificari si dublu abandon in cursa ! vai steaua lor !
    6 9
  • Nu-i subestimati prea tare, pentru ca McLaren ca si Ferrari sunt marci traditionale in sportul cu motor, iar cand discutam de Honda orice este posibil.
    Daca tinem cont de faptul ca la antrenamentele din iarna abia apucau sa faca cateva tururi iar in a doua cursa din acest an tineau totusi trena la mijlocul plutonului, putem afirma ca au evoluat.
    Eu sper ca se vor reedita acele dueluri fantastice dintre Ferrari si Mc.Laren in perioada de glorie al lui Michael Schumacher si Mika Häkkinen!!
    22 2
  • Sper k la sf campionatului victoriile sa se imparte intre Vettel & Kimi & Alonso si Button
    Iar 2016 sa fie o lupta intre Ferrari & McLaren & Williams ca in vremurile bune ...
    Numai vreau echipe ca RBR sa fure spectacolul
    Echipa MB e deasemenea clasic dar nu imi sunt simpatici pilotii lor ... un sezon max 2 le ajunge sa domine :)

    Forza Ferrari!
    14 4
  • Unde naiba e Mercedes clasică? Au concurat în anii 50, cu genialul Fangio, și pe urmă au dispărut... E doar o altă echipă. Că fac ei Merțanuri? altă povesste, nimic de-a face cu F1.

    P.S. De ce naiba @F1 Vision scrie atât de mult? Mai bine și-ar căuta o altă activitate.
    7 4
  • @ferr1 tu stai sa citesti atata poveste? nu am facut-o niciodata!
    5 0
  • @ARM uneori @F1vision spune lucruri interesante, dar mi-e milă de el/ea că-și pierde timpul ca să scrie atât de mult când ar putea face lucruri mai interesante și mai frumoase. sau să-și deschidă blog și să-și scrie acolo părerile...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru