McLaren: "Suntem cu o jumătate de secundă mai lenţi că Red Bull"

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 03.05.2011
McLaren consideră că deţine un monopost cu 0.3 până la 0.5 secunde pe tur mai lent decât cel al rivalilor de la Red Bull Racing.

Lewis Hamilton a obţinut în China prima victorie pentru McLaren în acest sezon, însă echipa britanică a admis că acest lucru s-a datorat în primul rând strategiei şi mai puţin performanţei reale a monopostului MP4-26.

De altfel, McLaren consideră că Red Bull are în continuare un avantaj de cel mult o jumătate de secundă pe turul de circuit, însă speră să elimine această diferenţă la Marele Premiu al Turciei.

"Suntem între trei zecimi şi o jumătate de secundă în urma celor de la Red Bull. Aceasta este diferenţa pe care intenţionăm să o reducem. Vrem să îmbunătăţim performanţa monopostului atât pentru calificări, cât şi pentru cursă. Exploatoarea pneurilor poate fi o modalitate, iar utilizarea unor setări elaborate pentru motor pentru generarea forţei de apăsare aerodinamică poate fi alta", a declarat Phil Prew, şeful inginerilor de cursă la McLaren într-o videoconferinţă cu jurnaliştii.

Chiar dacă îşi îndreaptă atenţia preponderent spre rivalii de la Red Bull Racing, McLaren anticipează că şi Ferrari va reprezenta în curând o ameninţare, pe măsură ce Scuderia identifică problemele tehnice din prima parte a sezonului.

"Niciodată nu subestimăm performanţa lor şi suntem pe deplin conştienţi că ar putea face un pas mare înainte de îndată ce înţeleg cum să lucreze corespunzător la monopost şi cum să extragă tot potenţialul din el", a adăugat el. 

Referindu-se la Marele Premiu al Turciei de la sfârşitul acestei săptămâni, Prew anticipează că cei mai mulţi piloţi vor opta pentru strategii cu trei opriri la boxe, însă admite că situaţia se poate schimba pe parcursului evenimentului.

"Degradarea pneurilor va reprezenta cu siguranţă un factor mai important în Turcia.

Cred că vom tinde spre strategii cu trei opriri la boxe. Avem câteva cifre care ne vor spune ce strategii trebuie să adoptăm în anumite stadii ale cursei, în funcţie de poziţia ocupată, de deschiderea plutonului (n.r - diferenţele dintre piloţi) sau de cum funcţionează pneurile. Toate aceste elemente ne vor ajuta să luăm o decizie pe care o vom executa în cursă", a încheiat el.

Via | F1Fanatic

Comentarii (4)

  • ctImihai
    sperante desarte
    Vrabiuta..viseaza, mda. De cand n-au mai castigat mcliars un titlu la constructori?Ehee...ne trebuie niste arheologi buni...
    19 11
  • Eu cred ca diferenta e mai mica decat declara Mclaren. Au adoptat o strategie ciudata. In culise se plang ca nu au performanta iar pe circuit fac treaba mult mai buna decat se asteptau rivalii.
    20 1
  • Eu cred ca Ferrari stau mai bine ca McLaren la capitolul masina. Dar au cei mai buni piloti din F1.
    3 19
  • ngk
    Iar tu esti cel mai inteligent user...
    20 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru