McLaren: "Singapore va evidenţia principalul favorit la titlu"

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 17.09.2010
McLaren consideră că Singapore va clarifica principalul favorit la titlu datorită faptului că ultimele cinci circuite din calendar sunt similare cu acesta.

După cursele de la Spa-Francorchamps şi Monza desfăşurate pe circuite cu caracter unic, Formula 1 revine la sfârşitul săptămânii viitoare pe circuite cu o forţă de apăsare aerodinamică ridicată.

În plus, circuitul din Singapore are caracteristici similare cu ultimele patru din calendarul competiţional şi, întrucât aici se vor introduce ultimele update-uri majore, se anticipează că echipele vor obţine performante aproximativ identice în cele cinci etape rămase din acest sezon. Tocmai de aceea, Jenson Button crede că rezultatele din Singapore vor scoate la lumina numele principalului favorit la titlu pentru acest sezon.

"Marele Premiu al statului Singapore ne va oferi o idee mai clară asupra destinului acest campionat. Singapore va fi interesant pentru noi toţi. Nu numai că ne va oferi o idee despre viteza celor de la Ferrari şi Red Bull, dar vom vedea pentru prima oară dacă eforturile noastre din ultimele două luni ne-au ajutat să revenim pe circuitele cu apăsare aerodinamică ridicată", a declarat campionul mondial.

Opinia acestuia este susţinută şi de şeful Martin Whitmarsh, care este nerăbdător să vadă performantele celor de la Red Bull şi Ferrari după schimbarea regulamentului privind flexibilitatea podelei şi a aripilor fata.

"Este prima cursă pe un circuit lent cu forţa de apăsare aerodinamică ridicată de la Hungaroring.

Este primul circuit cu forţa de apăsare aerodinamică ridicată pe care îl vizitam după ce FIA a înăsprit regulamentul pentru flexibilitatea podelei, aşa că ne va oferi o idee mult mai clară despre forma echipelor de top", a precizat britanicul în vârstă de 50 de ani.

Via | McLaren

Comentarii (13)

  • Niculae
    "eforturile noastre din ultimele două luni", poate reclamatiile din ultimele 2 luni, ca de eforturi nu poate nici macar sa fie vorba. Comic ar fi ca cei de la Red Bull si Ferrari sa fie avantajati la Singapore, sa vedem atunci ce mai declara cei de la McLaren dupa aia.
    13 10
  • ctlnmihai
    Niculae
    Reclamatiile le-au inceput cei de la Red Bull inainte de inceperea sezonului ,cand au reclamat F-ductul..si ca să nu-i uit
    si pe favoriţii tăi adică echipa Ferrari ,să nu uităm că lor li s-a permis sa umble la motoare cu toate ca lucrul acesta este interzis..Fără aceasta bunăvointa ,Ferrari cred ca -şi termina cota de motoare înainte de Marele Premiu al Ungariei ...asta ca să nu aduc aminte de pomana unii o numesc clemenţă prin care Fia a lăsat nepedepsită cursa simulată de la Hockenheim..
    15 14
  • Niculae
    Fota si Fia au permis acele modificari la motoare asa ca poti sa-ti blamezi si favoritii. Iar FIA nu a facut decat un singur acum vreo saptamana: nu a vrut sa-i pedepseasca nici pe cei de la Ferrari si nici pe cei de la McLaren. Singura asemanare intre ce fac cei de la Ferrari si cei de la McLaren este ca numai la McLaren auzi "watch your fuel" de fiecare data cand un anumit pilot este in fata. Asa ca, le poti multumi celor de la FIA ca au fost fair play, altfel McLaren pierdea mai mult decat cei de la Ferrari. Oricum te poti informa despre aceste lucruri de la site-uri serioase, dar probabil ca nu-ti place ce o sa citesti pe acolo.
    16 11
  • ctlnmihai
    Niculae
    sunt şi site-uri neserioase? stai linştit în privinţa surselor mele de informaţii..
    7 13
  • @ctlnmihai
    Sunt demoralizat prietene. Cred ca Lewis a pierdut titlul la Spa si Monza :(( Webber a castigat 18 puncte uriase la Spa prin acrosajul dintre Vettel si Button si apoi greseala lui Kubica de la boxe :( Apoi Monza o etapa unde trebuia sa castige, dar a gresit copilareste atat cu setarea fara F-duct cat si in primul tur. Spa si Monza erau ideale pentru Mclaren. Singapore, Suzuka, Abu Dhaby vor fi dominate autoritar de Red Bull :( Nu stiu... acele steste mai dure facute de FIA, se vor mai face sau doar atunci au fost facute si Red Bull acuma pot sa foloseasca iar aripa aia fata. Zi ceva, incurajeazama, crezi ca imbunatatirile pe care Mclaren el aduce la Singapore vor fi suficiente cat sa se bata pentru victorie cu Red Bull?
    14 8
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    Da, termină nene..până la urmă e doar un sport..toate echipele care se luptă ptr. titlu au puncte slabe şi puncte forte dar niciuna nu s-a detaşat..Red Bull -fiabilitatea,Mclaren -aerodinamica ,Ferrari -motoarele aşa că titlul se joacă..plus că toţi piloţii implicaţi au greşit până acum..mai puţin Button dar şi în cazul lui au greşit alţii şi l-au afectat..aşa că fruntea sus ..:)
    16 11
  • McLaren va lua titlul
    McLaren va castiga tiltul de anul acesta, pt ca Ferrari nu mai au motoare noi, veti vedea
    11 7
  • ctlnmihai
    dijdi
    Să te audă dumnezeu...
    6 10
  • Iulian
    ctlnmihai
    mai ne educatule Dumnezeu se scrie cu D MARE!!!!!!!!!!!
    10 1
  • Om trai si om vedea...
    ...pana la urma, dupa cum am observat cu totii, de ceva vreme F1 chiar e o competitie cu un grad inalt de neprevazut, mai ales in conditiile in care lupta este atat de stransa. Si asta e una din cauze datorita careia e atat de frumos sportul asta si-ti intra in ADN! Eu unul sper totusi ca, in urma ultimelor update-uri, RBR sa nu mai fie atat de avantajata pe aceste ultime circuite. So... BAFTA McLaren si... sper sa ne bucuram cu totii la sfarsitul sezonului ptr ambele titluri - SE POATE!
    5 6
  • ctlnmihai
    Iulian
    ne educat nu se scrie cumva legat? râde ciob de oală spartă
    3 7
  • RBR !
    marianescu sa afle ca RBR a fost dezavantajat la Spa si Monza, circuite cu apasare aerodinamica redusa. Circuitele ce urmeaza au o configuratie favirabila aerodinamicii celor de la RBR.
    Mc Laren Mircea sa stea linistit, incepand cu Monza la toate cursele se aplica acelasi procedeu de verificare a monoposturilor. Oricum RBR tot cea mai bine proiectata masina este !
    8 0
  • @popicul
    mersi de lamuriri. atunci daca se verifica dupa acelasi canon ca is la Monza decalajul dintre Red Bull si restul nu mai poate fi asa de mare.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru