Ca parte a acordului, Jenson Button va continua să joace un rol central în campaniile de marketing ale băncii spaniole.
Santander a rămas sponsorul celor de la McLaren inclusiv după ce l-a urmat pe Alonso la Ferrari, echipa cu care banca spaniolă a încheiat un acord pe cinci ani în 2010 care urmează să expire la sfârşitul sezonului 2014. Noul contract vine să contribuie la bugetul McLaren în contextul în care echipa britanică nu a reuşit încă să găsească un nou sponsor principal după retragerea celor de la Vodafone la sfârşitul anului trecut.
Williams, parteneriat cu Martini?
Între timp, presa italiană susţine că Martini, celebrul brand de băuturi alcoolice produs de Bacardi, ar putea reveni în Formula 1 în calitate de sponsor principal al echipei Williams.
Martini a mai jucat rolul de sponsor în Formula 1 pentru echipele Brabham şi Lotus în anii '70, iar începând din 2006 a fost unul dintre partenerii Scuderiei Ferrari, însă nu a evidenţiat prea mult această colaborare.
Contractul ar putea fi oficializat în 28 ianuarie cu ocazia lansării noului monopost şi a începerii primei sesiuni de teste de la Jerez.
Tranzacţia ar reprezenta o gură de oxigen pentru Williams, care a pierdut cele 35 de milioane de euro aduse anual de Pastor Maldonado, suma acoperită doar parţial de sponsorii lui Felipe Massa.Via Reuters, GrandPrix247
De ce?
1. Discutiile purtate la finalul sezonului 2013 intre Alonso si oficialii McLaren.
2. Declaratiile recente ale lui Ron Dennis referitoare la probabilitatea unei noi colaborari McLaren - Alonso.
3. Relatia Santander - McLaren - Alonso.
4. Contractul semnat de Magnussen cu McLAren. Danezul se preteaza pe stilul unui pilot care sa accepte un singur an de contract, astfel incat sa nu existe probleme cand in 2015 Alonso ar deveni cochipier cu Button.
5. Dorinta Honda de a avea un parteneriat de succes cu McLaren (dezvoltarea motorului si prezenta in echipa a doi fosti campioni mondiali ar asigura acest lucru).